- Zgierskie sprawy http://www.zgierz.pun.pl/index.php - Władze i polityka lokalna http://www.zgierz.pun.pl/viewforum.php?id=3 - Sokół do odstrzału http://www.zgierz.pun.pl/viewtopic.php?id=105 |
j23 - 2013-05-23 11:06:16 |
Ponieważ radny Jerzy Sokół zamieszkuje w Kęblinach powinien stracić mandat radnego.
|
Apacz - 2013-05-23 11:14:46 |
Przedstawiciele władz miasta udają, że nie ma problemu. |
turysta - 2013-05-23 11:16:25 |
Radny Sokół to przypadek opisany w uzasadnieniu przytoczonego wyroku. |
formalista - 2013-05-23 11:25:56 |
Przewodniczący rady Komorowski nie robi nic z tym naruszeniem prawa. |
kano - 2013-05-23 12:09:47 |
I diety k...a trzeba będzie oddać! |
wyborca - 2013-05-23 12:21:36 |
Diety to powinien za Sokoła oddać Zapart, ponieważ jako szef Komisji Rewizyjnej nie widział naruszenia prawa przez Sokoła. Już jakiś czas temu problem z zamieszkiwaniem Sokoła był na tapecie i nikt wtedy nie widział problemu. Teraz jest sytuacja zupełnie inna i ciekawe co na takie uzasadnienie sądu powie "prawnik" Komorowski? A może powinien wypowiedzieć się Komisarz Wyborczy? |
sąsiad - 2013-05-23 12:34:49 |
Ludzie! Dajcie Sokołowi spokój, jest to przemiły Pan znam go bo jestem jego sąsiadem z Kęblin. |
wójt - 2013-05-23 12:38:01 |
Jak Sokoła w Zgierzu nie chcą to na poczatek moze zostać Sołtysem w Kęblinach. |
kano - 2013-05-23 12:41:01 |
Sokół publicznie się obnosi swoim domem w Kęblinach, kłamie, że mieszka w Zgierzu u mamusi, śmieje się w oczy. I nikt, nic z tym nie robi. Z projektem uchwały w sprawie wygaśnięcia mandatu radnego musi wystąpić Komorowski. Bo to rada podejmuje uchwałę w tej sprawie. I niech gość składa skargę do sądu administracyjnego. |
wyborca - 2013-05-23 12:52:19 |
Może ktoś założy się ze mną, że Komorowski nie przygotuje takiego projektu uchwały? |
kano - 2013-05-23 13:09:17 |
Komorowski ma obowiązek przedłożyć taki projekt. Jest przecież materiał filmowy w TV Centrum, z którego jasno wynika, gdzie zamieszkuje Sokół. Przymykanie oka - to łamanie prawa. A swoją drogą jak taki człowiek, który nie przestrzega prawa, ma czelność startować na urząd prezydenta. |
xyz - 2013-05-23 14:08:31 |
Za przyzwoleniem PiS-u Sokół jako "jeźdźiec bez glowy" ma prawo do wszystkiego. |
kano - 2013-05-23 14:17:09 |
Za Sokoła do rady wejdzie Bernard Zboiński. Ciekawe, jak będzie się wtedy nazywał klub w radzie? |
abc - 2013-05-23 14:26:40 |
Po zmianie w Klubie Sokola odpowiednia nazwa to "Wężyki" lub "Benek". |
zołza - 2013-05-23 14:52:38 |
Trzeba było kiedyś posłuchać co mówił w tej sprawie Leśniewicz :D |
j23 - 2013-05-23 15:19:49 |
|
Szeryf - 2013-05-23 16:20:35 |
Po usunięciu Sokoła z Rady Miasta, jego klub może się nazywać : "Wężykiem, wężykiem i do celu". |
b52 - 2013-05-23 21:13:21 |
Ciekawe ile będzie kosztowała obrona prawna Sokoła przed wygaszeniem mandatu radnego zgierskich podatników? |
xyz - 2013-05-24 07:55:29 |
Przed wyborami 2010 roku Sokół jako prezydent nie poinformował Komisarza Wyborczego, że Sokół jako kandydat na radnego Miasta Zgierza nie posiada biernego prawa wyborczego w Zgierzu. |
Szeryf - 2013-05-25 10:32:26 |
Zgierz nie można w tej kadencji nazwać normalnym miastem i to z wielu powodów. Otóż Sokół w wyborach prezydenckich będzie stratował nie z własnego ugrupowania tylko z PiS. Z kolei I.Wieczorek też nie wystartuje z partii do której należy, gdyż zapewne zgierskie struktury PSL nie wystawią jej na to stanowisko. Natomiast Komorowski jeśli będzie chciał startować w wyborach prezydenckich, to musi założyć własny komitet, gdyż SLD też nie wybierze go na swojego kandydata. |
pisior - 2013-05-29 15:37:31 |
Szeryfie nie masz racji w kwestii startu Sokoła z PiS. |
loza - 2013-05-30 17:13:57 |
ciekawe beda te wybory za rok, przy takich marnych kandydatach jak Wezyk, Komorowski itp |
Szeryf - 2013-05-31 07:50:06 |
Nie zgodzę się z "pisiorem", który twierdzi że Sokół aby startował w wyborach prezydenckich z poparciem PiS - musi do tej partii zapisać się. Otóż wcale tak być nie musi. Taka sytuacja, że Sokół nie jest członkiem PiS jest im nawet na rękę, gdyż zawsze - w zależności od sytuacji - mogą się od niego odciąć. Takim znamiennym przykładem jest wiceprezydent Staniszewski, którego na to stanowisko wskazał PiS, zaś na jednej z sesji RMZ radny z tej partii powiedział, że nie mają oni żadnego wiceprezydenta. |
pisior - 2013-05-31 11:33:06 |
Szeryfie w PiS wszystko jest określone. |
kicia - 2013-05-31 11:52:28 |
Jeżeli trzeba będzie zapisać się do PIS-u to Sokół zrobi to ochoczo, on zresztą zrobi dosłownie wszystko, aby zaistnieć. PIS o Sokole wyrażał się "jeździec bez głowy" a teraz będzie nie tylko bez głowy, ale i "bez twarzy" |
Leon - 2013-06-03 13:51:31 |
Sokół nie będzie kandydatem PiS na prezydenta Zgierza. |
Szeryf - 2013-06-03 14:01:12 |
Każdy kandydat wystawiony przez PiS może wygrać, ale na fujarce. |
kicia - 2013-06-03 14:55:05 |
Szeryf ma rację, kandydat PIS-u może wygrać na fujarce. Takim wzorcowym koncertem był start Gajdy na Prezydenta Miasta po raz drugi. Innymi słowy koncert fujary na fujarce. |
ptaszek - 2013-06-07 15:22:17 |
Sokół na prezydenta Rzeczypospolitej. |
biro - 2013-06-19 13:22:01 |
Sokól był lepszym prezydentem niż Wieczorkowa. |
Szeryf - 2013-06-19 13:33:22 |
Wszyscy poprzedni prezydenci byli lepsi od Wieczorkowej. Sokół przez swoją "bezpłciową" politykę wspierania pani prezydent - na własne życzenie stracił szansę zostania prezydentem Zgierza. |
kicia - 2013-06-19 13:34:50 |
biro, w czym ten leń patentowany był lepszy? Mniej czy więcej pił? |
biro - 2013-06-19 13:41:50 |
Kicia w sprawie picia Sokoła i Wieczorkowej zapytaj uczestników biesiad w "Złotej rybce", gdzie oboje opijają sukcesy. |
kicia - 2013-06-19 14:42:00 |
Sokoła można porównać do Maślińskiego ze wskazaniem na Karolka. Wieczorkowa nie tylko moim skromnym zdaniem jest poza konkurencją i długo nikt jej nie przebije w totalnej niekompetencji i arogancji. |
Lydya - 2013-06-19 14:56:11 |
Kiciu jednak główny wpływ na ocenę prezydenta mają jego zastępcy. |
kano - 2013-06-19 15:06:45 |
Mój ranking: |
kicia - 2013-06-28 10:59:28 |
Sokół wczoraj pokazał prawdziwe oblicze. To jest porażające, jak można być takim komformistą. Tytuł wątku jest adekwatny do tego na co zasługuje Sokół. |
stokrotka - 2013-06-28 11:07:25 |
Sokół to nie Sokół-to głuptak. |
kolec - 2013-06-28 17:11:21 |
Stokrotko głuptaki w przeciwieństwie do tytułowego Sokoła to mądre stworzaenia. |
kano - 2013-07-04 10:45:31 |
cytat za TV Centrum z 3 lipca 2013 r. |
kano - 2013-07-04 11:03:53 |
radny Maciński głosował za udzieleniem absolutorium, ponieważ docenia ludzi, którzy "muszą odpowiadać za bardzo, bardzo trudne i nie zawsze zrozumiałe dla wielu innych ludzi ... Ja będę głosował za absolutorium". No tak, jak coś jest trudne do zrozumienia, to lepiej nie próbować i z ulgą zagłosować za. |
kicia - 2013-07-04 12:38:33 |
Sokół nie został zaspokojony, ciekawe w jakim aspekcie? Myślę, że Sokołowi cały czas chodzi o jedno, o święty spokój dla samego siebie. Czyżby Jureczkowi nie wykoszono pobocza drogi tej czy innej, ponieważ to są problemy zajmujące radnego Sokoła i jego klub. |
Valery - 2013-07-04 13:16:36 |
Sokół problemy z nie wykoszonymi poboczami może zgłaszać do Wojta Zdzisława Rembisza Wójta. |
Szeryf - 2013-07-04 13:51:11 |
Jest to wielka hipokryzja, że przewodniczący klubu w tak ważnym głosowaniu głosuje inaczej niż reszta członków jego klubu i nie może ich przekonać, aby nie głosowali za udzieleniem absolutorium dla pani prezydent, gdyż ona nie realizowała potrzeby klubu. Najwyżej rękę z wszystkich radnych podnosił radny Wężyk - tak, aby Wieczorkowa to widziała i nie pozbawiła go dodatkowych źródeł dochodów. |
kano - 2013-07-04 13:58:00 |
Jak Wieczorkowa ma takiego Wężyka w kieszeni i większość radnych jest przekupiona jakimiś osobistymi korzyściami, to władzy stanowiącej i kontrolnej nie ma w tym mieście. Wieczorkowa może rządzić jak chce. |
med - 2013-07-04 14:20:35 |
Każdy głosuje tak jak uważa za słuszne.Widocznie klub Sokoła uzał,że Pani Prezydent powinna otrzymać absolutorium i chwała im za to,że nie ulegają "namowom" a mają swoje zdanie. |
Szeryf - 2013-07-04 14:38:33 |
Oni nie mają swojego zdania, tylko mają własne interesy. |
zenon - 2013-07-04 14:47:34 |
dokładnie, a bezRadny Sokół zagłosował przeciw bo wybory się zblizają, a On przecież w opozycji jest i będzie oponentem dr prezydent w wyborach prezydenckich. Nastał czas przedwyborczego wybielania niechlubnych głosowań i niesformalizowanego poparcia dla obecnej prezydent. To nie głupota... to cwaniactwo głupiego Sokoła. |
Szeryf - 2013-07-04 20:21:15 |
Jeśli w jednym z najważniejszych głosowań, przewodniczący klubu głosuje inaczej niż pozostali członkowie klubu, to z tego nasuwa się wniosek, że albo trzeba zmienić przewodniczącego klubu, lub też usunąć z tego klubu pozostałych radnych. Nie ulega wątpliwości, że przy wszystkich głosowaniach dominuje prywatny interes radnych (czyli ich korytko), a nie dobro Zgierza i jego mieszkańców. |
kasandra - 2013-08-10 12:23:41 |
Sokół już przygotowuje się w Kęblinach do ogłoszenia na terenie Zgierza, że on ponownie będzie zbawcą miasta. |
biedronka - 2013-08-14 18:30:05 |
Sokół czyli zbawca z Kęblin przymierza się do tryumfalnego powrotu do Zgierza. |
Omega - 2013-08-14 19:38:40 |
Tradycyjnie Łodwig knuje. |
Monika - 2013-08-15 10:49:07 |
Sadzę, że mylicie się w sprawie Łodwiga. Zarówno on jak wielu innych już odwrócili się od Sokoła. Obecnie pana Jureczka popiera wyłącznie jego rodzina. |
avokado - 2013-08-15 13:01:32 |
Że, Łodwig coś knuje to bardzo mozliwe, bo to intrygant. |
kicia - 2013-08-15 18:09:48 |
Moniko Jureczek może liczyć na poparcie, a nawet wsparcie "Rodziny" o wiele zamożniejszej i o wiele potężniejszej. |
kava - 2013-08-20 15:33:37 |
Kiciu czyżbyś w kontekscie jerzego Sokoła wspominała wielką rodzinę, która spotyka się an "rodzinnych" spotkaniach w "Złotej Rybce"? |
vigor - 2013-09-30 15:15:32 |
Najbardziej dziwi mnie, że Pani prezydent pozwala istnieć w swym otoczeniu Sokołowi. |
Real - 2013-09-30 16:08:09 |
"Vigor" ty chyba zupełnie nie myślisz. Wieczorkowa potrzebuje Sokoła, aby zapewnić sobie większość w Radzie Miasta. Natomiast inną rzeczą jest jaki poziom prezentuje pan Jureczek z Kęblin. |
kicia - 2013-10-07 07:35:15 |
Sokół znowu dał czadu. Ostatnio TV Centrum poprosiła o komentarz Jerzego Sokoła o uchylonej uchwale o obligacjach, a nasz Jureczek z powagą męża stanu mówi, że z miastem związanych jest około 1200 ludzi - chyba Kęblin i okolic. Masakra. |
Yola - 2013-10-07 08:35:57 |
Czyzby ze słów Sokoła wynikało, że Iwona Wieczorek i jej poplecznicy ( czytaj koalicjanci na czele z Sokołem) mieli poparcie tylko 1200 osób w Zgierzu? |
kano - 2013-10-07 08:50:58 |
Apel do TV Centrum. Nie pytajcie więcej o komentarz tego dyletanta Sokoła. Lepiej zapytajcie już Niechciałowej. |
Yola - 2013-10-07 09:36:03 |
Kano tu się z Tobą nie zgadzam. |
verba - 2013-10-07 10:20:45 |
TV Centrum może zapytać jeszcze Sokoła czy w lasach pod Kęblinami rosną jeszcze grzybki. |
kano - 2013-10-23 08:59:57 |
Radny Sokół o budżecie: |
Adamwys - 2013-10-23 13:38:51 |
W porę, ale jednak Sokolik się zreflektował. Mimo rozumku na poziomie Kubusia Puchatka (bardzo sympatyczny człowiek ale jednak wybitnie uzależniony od zgierskiego otoczenia i zgierskich powiązań) Jerzy doskonale zdaje sobie sprawę, że zaakceptowanie pomysłów Wieczorkowej i jej wybitnych ekspertów może skutkować prokuratorem. Sądząc po komentarzach radnych nikt przy szczątkowych zdrowych zmysłach nie będzie jej ratował. |
Albert - 2013-10-23 15:32:23 |
Adamie Twoje określenie dotyczące rozumu Sokoła jest chyba jednak na wyrost. |
xara - 2014-03-19 12:53:20 |
|
zenek - 2014-03-25 08:19:59 |
Byłem na ostatniej sesji muszę przyznać, żę większość radnych nie wie o czym się mówi udają takich zdziwionych, zadają po trzy razy to samo pytanie a wystarczyło by tylko dobrze sie wsłuchać o czym sie w danej chwili mówi. Kabaret |
Fakt - 2014-03-25 10:00:15 |
Zenonie radni, o których piszesz nie udają zdziwionych ONI SĄ ZDZIWIENI. |
kano - 2014-03-27 12:15:41 |
Obudził się.
A co robił przez 3 lata? Jak bronił ludzi? Dlaczego wtedy nie pytał o dalsze zmiany? Przecież zmiany w urzędzie, to nie kwestia ostatnich dni. Obłudny Sokół upomina się o pracowników przy końcu kadencji, bo już można. Już niebawem zacznie się kampania wyborcza. Trzeba zbijać kapitalik polityczny. Żałosne. |
Lidor - 2014-03-27 12:37:57 |
Może to i dobrze, że Sokół obudził się ze snu zimowego w swej gawrze na terenie Kęblin. |
Zawisza Czarny - 2014-03-27 13:15:02 |
Podczas marcowej sesji miejskiej rady padło zapytanie skierowane do byłego prezydenta Zgierza o jego wyjazdy zagraniczne. |
Lidor - 2014-03-27 13:18:32 |
Po tym bardzo trudnym pytaniu dotyczącym sponsorowanych wyjazdów zagranicznych Jerzy Sokół opóscił salę obrad. |
kano - 2014-03-27 13:30:06 |
To pytanie o działania korupcyjne Sokoła adresuję do CBA. |
Adamwys - 2014-03-27 13:51:18 |
Kano, czy można się z Tobą jakoś skonsultować e-mailowo w sprawie CBA? Chciałbym złożyć takie zawiadomienie od dłuższego czasu na pewną damę... Mój e-mail adawys*onet.pl |
kano - 2014-03-27 13:55:02 |
Wystarczy wysłać zgłoszenie o korupcji na adres: |
Fakt - 2014-03-27 15:08:52 |
Jureczek musi sobie jak najszybciej przygotować ciepłą bieliznę. |
Adamwys - 2014-03-27 15:27:47 |
Panowie/Panie, nie rozpisywać się tylko działać :) Przykład Wachowicza pokazał, że warto przełożyć to, co wirtualne na rzeczywiste akcje. Odzew na temat przetargu i późniejszego wymontowywania siedzeń zaskoczył wszystkich. |
Vincenty - 2014-04-01 13:13:38 |
Sokoła przyszłość będzie widziana w barwę w kratki. |
Qla - 2014-04-03 07:46:42 |
Ponieważ wychodzą "krtęctwa" Jerzego S. z czasów prezydentury zamilkł we wszystkich sprawach. |
fan - 2014-04-03 08:13:37 |
To nie krętactwa Sokoła tylko jego dyletanctwo tumiwisizm na wszystkich polach. Ten osobnik nie miał i nie będzie miał zielonego pojęcia o NICZYM. Dla niego kasa i znieczulacze są na pierwszym miejscu, co tam odpowiedzialność i zawracanie sobie głowy sprawami miasta. Za jego niby sprawowanie urzędu prezydenta inni też kręcili lody i to całkiem dobrze. To dlatego siedzi jak mysz pod miotłą i brata się z Radziem i Michasiem dla swojego świętego spokoju. Oj wiele Jureczek ma za uszami, oj ma. |
kano - 2014-04-04 08:31:01 |
Podejrzane na FB.
Chorągiewka na wietrze to symbol stałości, przy tym, co reprezentuje sobą Jerzy Sokół. |
jajco - 2014-04-04 19:05:12 |
... bo to taka polityczna k.rwa |
Lidor - 2014-04-05 18:49:22 |
A przed czterema laty Gajda nazywał "Jureczka" jeźdźcem bez głowy. |
Pytia - 2014-04-05 21:43:01 |
A z kolei Jureczek obgadywał Radka za jego miłosne podboje w Bratoszewicach. |
kreska - 2014-04-05 23:38:35 |
Radek i miłosne podboje, dobre sobie. Ten pokurcz wykorzystywał podległość służbową. Na niego co najwyżej to może polecieć sufit, tak bez zobowiązań. Taki z niego "Adonis". |
Monika - 2014-05-14 14:58:10 |
W najnowszym wydaniu "Ale Zgierz" znajduje się artykuł o Sokole (cz.I), który jest w zasadzi gwoździem do trumny w jego zamiarach wygrania wyborów prezydenckich w naszym mieście. Z drugiej strony Jureczek powinien być z treści tego artykułu bardzo zadowolony, gdyż uzmysłowi mu zasadność wycofania się z tych wyborów, i tym samym zaoszczędzenia jemu i jego sponsorom - kilkadziesiąt tys. zł. |
zgierski_serwis - 2014-05-14 15:54:55 |
Całość artykułu znajdziesz na: |
Adamwys - 2014-05-14 22:31:03 |
Dokonując drobnych modyfikacji (Proboszczewice z-st Kęblin, imprezki w ZR z-st pływania/biegania), w miejsce słów "Jerzyk" można by wstawić "Iwonka". |
kano - 2014-05-29 12:39:42 |
Wiadomo, dlaczego Sokół siedzi cicho. Gdyby zaczął krytykować Wieczorkową, mógłby skończyć jak Skupiński. |
Fakt - 2014-05-29 13:01:29 |
Sokół skończy gorzej niż Skupiński, bo będzie musiał oddać wszystkie diety, które otrzymał jako radny z Kęblin. |
Kano - 2014-05-29 13:07:29 |
On się tego boi. I dobrze. |
Yola - 2014-05-29 13:21:12 |
Sokół niczego się nie boi. |
Jurko - 2014-05-30 09:56:56 |
Czyżbyście bali się Jerzego Sokoła jako kandydata na prezydenta Zgierza, że tak go oczerniacie? |
Kryspin - 2014-05-30 11:21:59 |
Sokoła nikt nie oczernia, tylko mówi się o nim prawdę. Skoro Skupiński straci mandat radnego, to tym bardziej z Jureczkiem należałoby zrobić podobnie. |
Florek - 2014-05-30 11:36:05 |
Sokoła należy oceniać w kategoriach popularności. |
ursus - 2014-07-29 13:22:56 |
Radny z Kęblin na Facebooku przedstawił prawdę o sobie stwierdził, że posiada wolny umysł. |
j23 - 2014-11-07 15:37:43 |
Ocena Jerzego S.
|
zibi - 2014-11-07 16:27:12 |
chłopaki z wiosny ludów załatwili więcej u Wieczorkowej niż za czasów Sokoła, gdyż ten miał myślącego zastępcę, |
Zgierzanka - 2014-11-07 17:49:56 |
To prawda, pan Sokół miał dobrych zastępców i sama się zastanawiam, dlaczego na przykład pan Gołek nie ubiega się o urząd prezydenta. |
jajco - 2014-11-07 18:38:06 |
Sokół w swej głupocie, niefrasobliwości, lenistwie i naiwności zaprzepaścił wszystko. Teraz został sam i nie wygra wyborów. |
szkiełko - 2014-11-07 18:51:04 |
Sokół to cwaniaczek - niesympatyczne zresztą. A cwaniactwo to rodzaj "inteligencji" malutkiego kalibru. Przechytrzył i teraz nie trafi na fotel prezydencki. :/ I dobrze. Niczego nie zrobił dla naszego miasta - ani jako kiedyś prezydent, ani jako radny - bezradny.:/ Miał swoje 5 minut.... |
jajco - 2014-11-07 19:18:39 |
Sokół i jemu podobni to gangrena tocząca nasze miasto. Miły uśmiech, a naprawdę nic do powiedzenia, żadnego pomysłu na rozwój Zgierza. Tylko prywata, kasa, wódeczka, splendor. Lenistwo, porno, basenik, sauna, kosmetyczka. Układ z PiS. Okłamywanie wyborców, a to, że mieszka w Zgierzu, a to, że ma jakieś biuro radnego, a to, że jest prezydentem. Nie można już tego słuchać i na to patrzeć! |
szkiełko - 2014-11-07 19:41:52 |
Najgorsze jest to, ze niektórzy mu wierzą, już się z nim układają ---> kandydaci na radnych popierani przez jego klub... Oni próbuja zapewnić Sokołowi jakieś głosy w wyborach. W swoisty sposób lansują go. I chwalą pod niebiosa licząc na naiwność wyborców i na wdzięczność Juraska.. Żalosne. |
Florek - 2014-11-17 09:30:55 |
Przynajmniej na Jureczku poznali się mieszkańcy. |
Jurko - 2014-11-17 09:54:16 |
Jureczek o rozumku Kubusia Puchataka zasłużył na to co ma. |
cichosza - 2014-11-17 20:02:59 |
Dajcie już spokój Jerzemu S. niech odpoczywa od zgierskiego zgiełku, bo ciężkie dni przed nim. |
Lokator - 2014-11-17 20:21:42 |
Pan Jerzy jeszcze wróci. Zobaczycie. Radni jego klubu to cztery głosy. Niezależnie, czy na fotelu będzie zasiadała p. Wieczorek czy p. Staniszewski. |
Henio - 2014-11-18 09:12:49 |
Jak jest kampania to ja wszystko rozumiem. Można krytykować, a nawet jak ktoś jest makiawelistycznym burakiem - przekraczać granice krytyki, insynuować, manipulować, jednym zdaniem - pisać co ślina na język przyniesienie, w końcu cel uświęca środki.... |
jajco - 2014-11-18 10:06:05 |
Porażka Sokoła jest najbardziej spektakularna. Mógł zostać ważną osobą, przywódcą opozycji, liderem samorządowców stojącym na czele społecznego niezadowolenia z rządów Wieczorkowej. Miał znane nazwisko, dobre podejście do ludzi, jakieś już doświadczenia i sukcesy. Niestety! Wszystko zaprzepaścił. Poprzez koniunkturalizm,egoizm, krótkowzroczność poparł Wieczorek i zblakł, stał się mdły, nijaki. A w końcu zaczął drażnić swoim zachowaniem, a właściwie jego brakiem, milczeniem, cichym poparciem PiS-u i układu zbudowanego przez Wieczorek. Myślał, że coś znaczy, że ludzie pamiętają, że z poparciem możnego sponsora da się jeszcze zaistnieć. I, o ile przegrana w wyborach prezydenckich jest bolesna, to porażka w małym okręgu osiedlowym, w wyborach do rady miasta, jest totalną klęską byłego prezydenta. Świadczy o jego oderwaniu od miasta, jego spraw i ludzi. Nie można ciągle udawać. Że mieszka się w Zgierzu, że zna się jego problemy, że chce się je rozwiązywać. Ładnie uśmiechać i nic nie robić. Wyborcy nie dali się oszukać Panie Jurku. |
sonda - 2014-11-20 10:40:34 |
Sokół do odstrzału, do likwidacji w wątku, a jednak ciągle się nam jawi jako zjawa z lodówki - tym razem z profilu Staniszewskiego. Ach, jakże gorący uścisk i stosunki tych panów łączą! Jest w tym dużo prawdy, złota rybka już dawno dawno ustaliła podział stołków i koalicje. Teraz tylko to się oficjalnie potwierdza. Tak szybko nam pan JS nie zniknie z pola widzenia...pewnie stołek po Mundzi przypadnie. |
borsuk - 2015-06-24 17:03:56 |
Jak dlugo jeszcze mieszkancy TBS beda tolerowac wydawanie kilkunastu tysiecy zlotych miesiecznie na zatrudnionego nieroba z Keblin? |
Caro - 2015-08-11 17:49:42 |
Czy ptaszysko z Kęblin raczy pojawiać się w biurach TBS? |
Kim - 2015-09-05 08:11:35 |
Nastała zupełna cisza w sprawie sponsorowania Sokoła zwanego ptaszyskiem z Kęblin przez mieszkańców TBS. |
czuczu - 2015-12-13 11:45:16 |
Jak długo będzie tolerowane przez lokator pobieranie pieniędzy z kasy TBS przez Jerzego Sokoła? |
4Zgierz - 2015-12-18 16:29:04 |
Może na gwiazdkę mieszkańcy TBA powinni otrzymać prezent w postaci zwolnienia ich z obowiązku finansowania Jureczka z Keblin? |
tarantula - 2015-12-19 17:22:03 |
Dokąd prezydentem Zgierza będzie Staniszewski rezydent ze Szczukwina Jureczkowi z Kęblin nic nie grozi. |
Łysy Radzio - 2016-08-06 18:52:41 |
O Jerzym Sokole
z wywiadu z Radosławem Gajdą kandydatem PiS na prezydenta Zgierza w 2010 roku zamieszczonym w 14 numerze Pismo Zgierskie |