liberty - 2012-02-20 12:40:48

Jakie działania Prezydent miasta Iwona Wieczorek można określić w kategoriach sukcesu, a jakie traktować jako porażki?

ozon - 2012-02-22 08:57:36

Zupełnie bez rozgłosu władze miasta zafundowały mieszkańcom Rudunek i przybywającym w ten rejon miasta atrakcję.
Udając się do tej dzielnicy od strony Przybyłowa każdy zauważył zbiornik wodny, który zlokalizowano pod przejazdem kolejowym.
Są zapowiedzi, że w niedlugim czasie przy ulicy Jaracza powstanie stacja Łódzkiej Koleji Aglomeracyjnej, wtedy turyści odwiedzający Zgierz koleją nie bedą musieli udawać się na Malinkę lecz ok. 200 metrow pod wiadukt, żeby zażyć kąpieli nawet bez rozbierania się z ubrań.

bagno - 2012-02-22 10:16:44

Już niedługo dzięki staranią Pani Prezydent zostaną otwarte dwie restauracje.
Powstanie Sfinks oraz Resteuracja Monaco po dawnym kinie Luna przy ul Dlugiej.
Mamy wreszcie bezplatny dostęp do kultury, za uzdrawianie ktorej wziął się Pan Piotra Kowalczyk.
Mieszkańcy oczekiwali takich darmowych koncertów, bo na wyjzad do Łodzi ich nie stać.

007 - 2012-02-22 10:41:13

Zatrudnienie asystentów i doradców to prawdziwy sukces Prezydent doktor.
Poprzednicy jakoś takimi sukcesami nie mogli się wykazać.
Widocznie nikt nie chciał nawet im doradzać a tym bardziej być jakimś asystentem.

Qba - 2012-02-22 12:38:52

Jeśli roztopy potrwają jeszcz kilka dni to "jeziora" powstaną w kilku kolejnych częściach miasta.

11bolo - 2012-02-29 13:45:17

Obecna prezydentura w Zgierzu to jeden wielki sukces.
Na początku kadencji mielismy tylko jednego doktora prezydenta, a teraz dwóch czyli wzrost o 100%.

kondor - 2012-03-01 11:54:34

Bolo masz rację, że wzrost liczby doktorów to sukces lecz nie uleczą oni naszego miasta.
Zastanawia mnie czy prezydent doktor nie powinna pozbyć sie swego i zastępcy, bo jak to śmiesznie wygląda doktor, doktor i Kapusta.

miraż - 2012-03-09 08:47:05

Wreszcie w mieście zaczyna się coś dziać za sprawą Pani Prezydent Wieczorek.
Jeszcze w marcu mają byc otwarte dwa lokale: Sphinks (na rogu Narutowicza i Dąbrowskiego) oraz Monaco po dawnym kinie Luna przy Długiej.

muchomor - 2012-03-09 15:16:02

Otwieranie restauracji w mieście to:
1. nie zasługa Prezydenta Miasta Zgierza lecz inwestorów
2. Zgierzan w zdecydowanej większości i tak nie bedzie stać na odwiedzenie tych lokali.

Qba - 2012-03-21 15:04:03

List wiernopoddańczy do Prezydent Miasta Zgierza doktor Iwony Wieczorek
http://images37.fotosik.pl/1407/f2795b230d37c474med.jpg

j23 - 2012-03-23 14:42:39

Za łaskawe przybycie można otrzymać nawet Dyplom

http://images40.fotosik.pl/1441/911dd6f317aa4182med.jpg

zgierski_serwis - 2012-03-27 13:34:45

Nagroda urbanistów za Miasto Tkaczy dla Zgierza

http://www.zgierz.dbv.pl/readarticle.php?article_id=529

leszcz - 2012-04-04 14:03:04

Władze zapowiadały uruchomienie w marcu tego roku dwóch resteuracji.
Jak dotychczas Sphinks intensywnie się przygotowuje do otwarcia. Jego otwarcie zapowiadano w początku marca może uda się tego dokonać przed majowym weekendem.
Kolejna sztandarowa inwestycja zlokalizawana w dawnym kinie Luna przy Długiej została wstrzymana. Możliwe, ze inwestor przejzał na oczy i nie wierzy w sukces tego przedsięwzięcia w Zgierzu.

Kwinto - 2012-04-05 10:32:14

Chwalenie się podziękowaniem przez zgierskie władze za udział w audycji radiowej jest żałosne.

Viper - 2012-05-18 08:19:23

Prezydent Iwona Wieczorek na chwilkę zawitala do Zgierza i od razu kolejny sukces.
A ile tych sukcesów byłoby gdyby solidnie pracowala zamiast wojażować za pieniądze zgierskich podatników.

http://zgierz.naszemiasto.pl/artykul/14 … 73c7,1,3,2

j23 - 2012-05-22 16:36:16

Kolejny sukces prezydenckiej ekipy uchwała RMZ wskazująca kierunki działań prezydenta Miasta Zgierza nakazująca podjęcie działań uniemożliwiających zbudowanie spalarni odpadów niebezpiecznych przy ul Struga zastała decyzją Wojewody Łódzkiego uchylona.
Teraz już nic nie stoi na przeszkodzie aby forsowana i zapowiadana inwestycja została zrealizowana.

koval - 2012-06-13 14:35:33

Wreszcie sukces zgierskich władz.


za 10 milionów zł Zgierz zrewitalizuje swoje centrum. Nowy wygląd zyska ogród przy Centrum Kultury Dziecka w Zgierzu, przebudowany i wyremontowany zostanie budynek Muzeum Miasta Zgierza oraz układ komunikacyjny w kwartale ulic: Narutowicza, Rembowskiego, Długiej i 1 Maja. Zrewitalizowane zostanie także Centrum Rekreacji Rodzinnej w parku miejski.

http://www.lodzkie.pl/wps/wcm/connect/l … 2_news_970

adler - 2012-06-23 18:47:17

Ciekawe czy te wirtualne pieniądze to będzie sukces czy gwóźdź do trumny obecnej ekipy.

http://zgierz.naszemiasto.pl/artykul/14 … a1b2,1,3,4

xara - 2012-06-26 16:28:17

Po sukcesie, którym jest zdobycie kasy na rewitalizację Zgierza jestem pewien, że Iwona Wieczorek otrzyma absolutorium za 2011 rok.

ozon - 2012-06-28 14:47:16

Radni z Klubu Sokoła tak się nadymali, że aż udzielili wsparcia prezydent Wieczorek w głosowaniu nad absolutorium.
Ciekawe jakich argumentów użyto aby przekonać radnych z tego klubu do głosowania za udzieleniem absolutorium?
Obiecanki, cacanki... czy "haki"?

b52 - 2012-06-29 12:33:23

Jak widać po wynikach głosowania nad absolutorium Prezydent odniosła sukces je uzyskując.
Jest takie staropolskie powiedzenie: "Szlachta się bawi na koszty nie patrzy."

Podobnie jest w przypadku obecnych włodarzy Zgierza, którzy nie bacząc na koszty "kupili głosy kilku radnych".
Jeden z radnych przed sesją absolutoryjną znalazł zatrudnienie w pobliskim Ozorkowie na miejskim basenie.
Natomiast syn radnej także przed sesją absolitoryjną zatrudniony został w miejskiej spółce TBS.
Ciekawe co na działania usłużnego prezesa TBS Bohdana Bączaka mieszkańcy jego zasobów mieszkaniowych, że bedą musieli płacić za kolejnego "niezbędnego fachowca" z nadania władz.

Ale przecież za głosowanie za absolutorium dla prezydent Zgierza Iwony Wieczorek należy się w jakiś sposób odwdzięczyć. 

muchomor - 2012-07-05 15:37:46

Kolejny sukces w Zgierzu na skalę co najmniej ogólnokrajową.
Wymiana zastępców prezydenta w ciągu kilku dni w trakcie kadencji.
Podczas gdy po wygranych wyborach zajęło to Iwonie Wieczorek prawie dwa miesiace.
A moze w UMZ panuje ostatnio jakaś zaraza zwana "pomorem prezydenckim", ale wtedy także moze ona spaść na Iwonę Wieczorek.

Qba - 2012-08-10 10:44:31

Kolejny sukces zgierskiej robotniczo-chłopskiej władzy

http://zgierz.naszemiasto.pl/artykul/15 … a1b2,1,3,4

Oczywiscie jest ten sukces zasługą PSL i PiS-u.
W poczatkach władzy ludowej bylo hasło "kobiety na traktory", które zostalo zastapione haslem "wszyscy na orliki".
Jednak gdy przejeżdżam kolo tyvh obiektów sportowych zawsze są one puste.

bielik - 2012-08-11 11:20:21

Kolejny sukces Zgierz ma nową restaurację.
Z kilkumiesięcznym poślizgiem otworzył swe podwoje lokal o nazwie Monaco.
Ciekawe czy serwowane dania mają coś wspólnego z nazwą czyli nawiązują do hazardu.
Może to być istny hazard czy trafimy na coś jadalnego lub niejadalnego niczym w kasynie w Monako.

zetor - 2012-10-15 14:29:15

Kolejne sukcesy zgierskich władz

Pogonili Arkadiusza Bogusławskiego - jednego z nielicznych pracowników, który sie orientowal co robi.
Obecnie nadzoruje on projekt pozyskania środków na rewitalizację Księżego Młyna w Łodzi.

http://www.naszewladze.pl/o.php?n=Zgierz &c=m

zbysio - 2012-10-17 07:27:19

Organizacja meczu pilkarskiego POLSKA ANGLIA w Warszawie okazala się zupelną klapą.
W Zgierzu wladze nie zanotowały takie kompromitacji.
Obecna ekipa zorganizowałaby napewno imprezę wiekszą niż wspomniana powyżej.
Każda impreza w zgierskim wydaniu to sukces. Począwszy od Dni Zgierz po slynne w całym regionie potańcowki w parku miejskim.

Qba - 2012-10-17 19:03:18

W Zgierzu na szczęście nie organizowane są nawet wojewódzkie imprezy.
Ale zawsze można by mecz w piłkę wodną rozegrać w basenie przy ul.Łęczyckiej.
Podczas tego wydarzenia mógłby zabłysnąć znany "pływak" Jerzy Sokół, który już w niejednej wodzie mącił.

xara - 2012-10-24 06:57:03

Mamy wreszcie sukces na miarę zgierskich możliwości.
Po dwóch latach zarządzania miastem przez Iwonę Wieczorek znalazło się 5 taczek asfaltu i załatano wiekszość nierownosci wklęslych na ul . Rembielińskiego.

Klimek - 2012-10-25 15:00:02

Poprzez załatanie dziur na ul. Rembielińskiego kierowcy powinni być heppy.
Wiekszość zgierskich ulic nie doswiadczyła ekipy remontowej od kilkunastu lat, a tu takie wybrzydzanie.

helmut - 2012-10-26 05:55:39

Kolejna wielka inwestycja w Zgierzu.
http://zgierz.naszemiasto.pl/artykul/15 … 73c7,1,3,2

lisek - 2012-10-31 09:18:47

Ile będzie kosztowało nielegalne otwarcie Sali gimnastycznej przy SP 12? 90 tyś!!!

Hucznie otwarta przez Pana Prezydenta Staniszewskiego hala sportowa przy SP nie posiadała prawomocnego pozwolenia na użytkowanie!
Ponoć decyzja została oznaczona datą 19 października, ale nie byłą prawomocna i dlatego dzieciaków nie wpuszczają za to setki VIPów tak. Zgodnie z prawem salę będzie można użytkować po 14 dniach od dnia doręczenia decyzji .

Art. 55. Prawa budowlanego
Przed przystąpieniem do użytkowania obiektu budowlanego należy uzyskać ostateczną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie, jeżeli:
1) na wzniesienie obiektu budowlanego jest wymagane pozwolenie na budowę i jest on zaliczony do kategorii V, IX–XVIII, XX, XXII, XXIV, XXVII–XXX, o których mowa w załączniku do ustawy;
2) zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 49 ust. 5 albo art. 51 ust. 4;
Kategoria V – obiekty sportu i rekreacji, jak: stadiony, amfiteatry, skocznie i wy-ciągi narciarskie, kolejki linowe, odkryte baseny, zjeżdżalnie
Kategoria IX – budynki kultury, nauki i oświaty, jak: teatry, opery, kina, muzea, galerie sztuki, biblioteki, archiwa, domy kultury, budynki szkolne i przedszkolne, żłobki, kluby dziecięce, internaty, bursy i domy studenckie, laboratoria i placówki badawcze, stacje meteorologiczne i hydro-logiczne, obserwatoria, budynki ogrodów zoologicznych i botanicznych
Kategoria XV – budynki sportu i rekreacji, jak: hale sportowe i widowiskowe, kryte baseny

Wymiary Sali 18x30
1.    Kubatura obiektu    8.185 m3
2.    Powierzchnia użytkowa    1.094,17 m2
Nielegalne użytkowanie hali sportowej zgodnie z ustawą licząc na szybko
500 x 10 x 9 ( współczynnik kategorii obiektu ) x 2(współczynnik wielkości obiektu budowlanego)  = 90 000 .

Czy w tym przypadku nadzór budowlany, z który podlega Staroście Kozaneckiemu (obecnemu na hucznym otwarciu) zadziała, czy będzie udawał, że nie widzi sprawy?
Szkoda, że w przypadku nałożenia kary  nie zapłaci jej viceprezydent Staniszewski, który tak dumnie otwierał 19 salę  salę tylko my mieszkańcy, podatnicy.

soto - 2012-11-01 19:42:05

I tak to jest jak ktoś zocznie zrobi studia z administracji. Wydaje mu się, że ma pojęcie o prawie.

lisek - 2012-11-01 21:10:38

Tak jak magistrowi filologii rosyjskiej wydaje się, że jest ekspertem od wszystkiego. Zobaczymy, kto miał racje Panie Młynarzu.

Qba - 2012-11-09 07:50:26

Kolejny sukces to podniesienie podatków

http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/lo … omosc.html

muchomor - 2012-11-11 21:59:34

Sukces goni sukces.
Podczas ostatniej sesji RMZ bohdan Bączak poinformował, że podpisał warunki zabudowy dla sztandarowej inwestycji obecnej ekipy czyli pod budowę SPALARNI ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH przy ul. Struga.

leszcz - 2012-11-14 15:56:38

Odtrąbiono sukces na miarę Zgierza, czyli naprawę przejazdu przez tory kolejowe między ul. Kolejową a Sadową.
Udalo się naprawić kilkadziesiąt metrów dojazdow do przejazdu, a trwalo to ponad dwa tygodnie.

kiwi - 2012-11-15 15:41:24

Szerzej o kolejnym sukcesie

http://www.naszawladza.pl/o.php?wpis=567#dodaj_k

wifi - 2012-11-22 12:15:18

Megainwestycja w Zgierzu.
Jak wynika z projektu budżetu Miasta Zgierza na 2013 roku nastapi przebudowa ul. Piłsudskiego za astronomiczną kwotę 145.000 zł w ramach porozumienia ze Starostwem Powiatowym.
Więcej ciekawostek w projekcie budżetu/
http://www.umz.zgierz.pl/bip/files/File … t_2013.pdf

pistacja - 2012-11-26 13:42:57

Wifi remont ul Piłsudskiego to inwestycja na miarę naszych (zgierskich) mozliwości.
Jaki pieniadze uzyskano w drodze porozumienia od powiatu taka inwestycja.
Brawo dla Prezydent doktor Wieczorek za dbałość o sprawy mieszkanców.

Kano - 2012-11-27 13:20:14

pistacja, podziękuj jej jeszcze za dbałość o interesy inwestora spalarni.

pistacja - 2012-11-27 16:22:33

Kano powinieneś wyczuć w komentarzu ironię dotyczącą sukcesu negocjacyjnego doktor przeydent Iwony Wieczorek w rozmowach z Powiatem Zgierskim.
Przekazanie zadań powiatu za "czapkę gruszek" świadczy albo o umiejętnościach negocjacyjnych władz powiatowych lub beztrosce i naiwności doktora nauk ekonomicznych.

bizon - 2013-01-02 13:32:12

Ponownie mamy  sukces obecnej zgierskiej wladzy.
Podwyżka o kilkaset procent kosztów wywozu śmieci.

http://zgierz.naszemiasto.pl/artykul/16 … .html#plus

j23 - 2013-01-21 11:15:06

Kolejny sukces miasta Zgierza....

http://lodzkie.naszemiasto.pl/artykul/1 … ,id,t.html

Jak przystało na obecną władzę tylko medialny, ale najważniejsze to duzo obiecywać.
Miało być lotnisko, mieszkania socjalne, itd, itp...

Ciekawe, że ten sukces będzie procentował tuż za granicami miast.

Qba - 2013-01-31 08:07:03

W dniu 30 stycznia prezydent Zgierza wystapiła w lokalnej łódzkiej telewizji.
Z jej wypowiedzi wynika, że Zgierz to miasto sukcesu "kraina mlekiem i miodem płynąca".
A rzeczywistość jest odmienna od wypowiedzi prezydent Zgierza.

http://www.tvp.pl/lodz/spoleczenstwo/kr … 13/9923905

wifi - 2013-02-11 13:25:06

http://images49.fotosik.pl/1795/e054defffa223e60m.jpgDWULETNIE OSIĄGNIĘCIA PREZYDENT IWONY WIECZOREK POD HASŁEM
„WIECZOREK DLA LUDZI, PORANEK DLA ZGIERZA”:

http://www.zgierz.dbv.pl/news.php

Felix - 2013-02-13 09:04:31

Obietnice Pani Prezydent

Prezydent Zgierza Iwona Wieczorek w programie TV Centrum pt. „Gość Tygodnia” wyemitowanym w dniu 1 lutego br. stwierdziła, że zrealizowała większość obietnic. Niestety nie wymieniła swoich sukcesów, natomiast dużo mówiła o planach. Czy naprawdę zrealizowała obietnice? W grudniu 2010 roku w Radiu Łódź pani prezydent mówiła, że chce zająć się zgierskimi drogami, gdyż są w fatalnym stanie, czy zajęła się tym? Wytykała Jerzemu Sokołowi, że nie mamy Centrum Integracji Społecznej, które do tej pory jakoś nie powstało.

Pani prezydent mówiła również, że chce pozyskiwać miejsca pracy dla ludzi, jak widać bezrobocie ciągle rośnie, chyba że chodziło o miejsca pracy dla konkretnych osób.
● Bogumiła Kapusta (była wiceprezydent) – obecnie naczelnik Wydziału Pozyskiwania i Zarządzania Środkami Pomocowymi,
● Tomasz Zgierski (były asystent pani prezydent) – obecnie naczelnik Wydziału Promocji Miasta.

Powyższe cytaty pochodzą z organu SLD koalicjanta w Radzie Miasta Zgierza

http://sld.zgierz.org.pl/index.php?opti … &Itemid=39

zmartwiony - 2013-02-14 09:49:23

Jarosław Komorowski, głosami radnych PSL, PiS i Klubu Sokoła pozostał na stolcu przewodniczęcego Rady Miasta Zgierza.
Teraz zgierskie SLD może pokazać jak ocenia działania prezydent Wieczorek, którą bezkrytycznie wspierał od początku kadencji.
Tekst zamieszczony w Tygodniku Zgierskim jest zapewnie pierwszym sygnałem do rozpoczęcia kampanii wyborczej do kolejnych wyborów samorządowych.

kicia - 2013-02-14 11:19:19

SLD w Zgierzu to może sobie pogawędzić. Żadnych szans na jakikolwiek sukces wyborczy. Jest to schyłkowa partia w skład, której wchodzi sam beton. Zapart, Nastalczyk i kulturysta Komorowski oczywiście bym zapomniał o dzielnym strażaku Dziemdzieli. Partyjka bez przyszłości.

Ivan - 2013-02-18 09:22:57

Expres Ilustrowany z 8 lutego 2013 roku poinformował o kolejnym sukcesie zgierskich władz:

http://images45.fotosik.pl/1724/536136045ada486amed.jpg

Ivan - 2013-02-18 09:36:54

tekst z miesięcznika AleZgierz

http://images46.fotosik.pl/1959/25cd4890b0bbb443med.jpg

liberty - 2013-02-20 09:56:23

Cztery sprawy – Anny Kwiecień (specjalistka Wydziału Promocji), Waldemara Gorzaka (Sekretarz Miasta), Wiesławy Dąbrowskiej (radczyni prawna) oraz Andrzeja Juszczyka (Naczelnik Wydziału Infrastruktury) nie zakończyły się dla Miasta sukcesem.

Takie sukcesy odnotowała Iwona Wieczorek w prowadzonej polityce kadrowej.
A wszystko to za pieniądze zgierskich podatników.

szerzej na: http://gazetazgrzyt.pl/?p=1772

kano - 2013-02-20 10:20:40

Ile ludzi jeszcze skrzywdzi dr Prezydent?
A oto niektórzy z pracowników zatrudnionych poza naborem:
Zgierski Tomasz
Gabryelczyk Jolanta
Pacyna Cyprian
Bieliński Robert
Kaleta Ewa
Wilczewski Maciej

kolo z ferajny - 2013-02-20 10:44:25

Polityka prowadzona przez prezydent Wieczorek to nic innego jak wymiatanie fachowców za wszelką cenę. Wiadomo, nie z własnej kieszeni płaci za naruszenie Kodeksu Pracy. Takie zachowania świadczą o tym, że caryca zwalnia ludzi mądrzejszych od siebie, mających swoje zdanie, przygotowanych merytorycznie do pełnienia odpowiednich funkcji, a w zamian zatrudnia kolesi, koleżanki,  sprzedawców anten satelitarnych. Otoczenie carycy nie jest tak zupełnie przypadkowe. Kręcą tam się ludzie nie tylko przypadkowi, tych jest zdecydowanie więcej, ale są też ludzie "poważnego interesu". A za wszystko płacimy MY podatnicy!

abc - 2013-02-28 12:09:58

Wyrwa w jezdni pozwala na przejechanie, co jest niewątpliwie kolejnym sukcesem.http://images43.fotosik.pl/1751/5b98dbc9154d68a4med.jpg

gigant - 2013-04-18 11:04:33

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/533786_647326721960516_2093111500_n.jpg

jacek - 2013-04-19 13:35:27

Pod hasłem „Witamy! Poznajcie Zgierz jako miasto idealne”, na swojej stronie http://www.miastotkaczy.pl/ reklamuje się Miasto Tkaczy. Idealnie jednak nie jest.
Restauracja, tak szumnie otwierana w pierwszy dzień wiosny przez panią prezydent, po miesiącu czasu, jest nieczynna. Nie ma nawet szyldu i godzin otwarcia na zewnątrz obiektu. Bistro funkcjonuje natomiast, jako byt wirtualny na ww. stronie. Zaniedbania terenu wokół Miasta Tkaczy dopełnia, pomimo monitoringu, obraz wyrwanego drzewka i połamanej latarni. Co z tym zrobi pełnomocnik Karol Maśliński? Zobaczymy. Jest to już jego trzecia, po prezydencie i specjaliście ds. spółek, funkcja w Urzędzie.

gigant - 2013-04-19 15:36:23

Miasto Tkaczy to tylko medialne mydlenie oczu mieszkańcom.
Nic się tam praktycznie nie dzieje poza sporadycznymi imprezami.
Ale od kilku lat każda wladza się tym chwali.

panda - 2013-05-28 11:31:47

Mamy kolejne sukcesy.
Woda na niektórych ulicach po kolana.
Dziury w ulicach i chodnikach, a prezydent za setki tysięcy złotych zaprasza na występy: Budkę Suflera, Afromental i Majkę Jeżowską.
Podsumowując "władza się bawi na koszty nie patrzy" szczególnie jak za to płacą zgierscy podatnicy.

kano - 2013-05-28 11:54:08

Przecież łatwiej wymyślić zaproszenie znanego zespołu, niż remont ulicy. Raz, że taniej, a po drugie, wystarczą do tego umiejętności montera anten. A zapyziałe miasto zostawi się innym.

mops - 2013-05-28 11:58:15

We Włoszech przecież nie pada :D

kicia - 2013-05-28 12:06:07

Wieczorkowa doturla się do końca kadencji. Pomagają jej w tym koalicjanci, którzy robią jak to kiedyś powiedział tow. Lenin, za pożytecznych idiotów. Buja się pańcia od jednego wyjazdu do drugiego, unika wszelkiej odpowiedzialności i codziennych obowiązków gospodarza miasta. Bawi się w najlepsze kosztem upadającego miasta.

NowyKano - 2013-05-30 17:23:06

Ale ludzie dali jej sie nabrac

Dorcia - 2013-06-05 08:18:34

Za sprawą prezydent Iwony Wieczorek w Zgierzu na końcowym odcinku ul. Piłsudskiego powstała plaża wraz z boiskiem do siatkówki plażowej.
Jedynym mankamentem tej inwestycji jest, to że piasek jest brudny oraz utrudnia przejazd samochodów po nawierzchni ulicy Piłsudskiego na odcinku od ul. Wandy Węgierskiej do wiaduktu.
Znów będzie sie czym pochwalić w telewizji, zwłaszcza, że podobną inwestycję ma realizowć  Łódź, a zgierskie władze okazały się bardziej sprawne w tej kwesti.

Evelina - 2013-06-05 09:25:38

Niedowiarki wreszcie zobaczyli, że w Zgierzu pod światłym kierownictwem DOKTOR Prezydent, też można coś zrobić.

Dorcia - 2013-06-06 09:43:11

Kolejna mega inwestycja to poszerzenie akwenu stwau w parku miejskim.
Fakt aura troche pomogła lecz sukces należy przypisać DOKTOR Prezydent Iwonie Wieczorek.

Szeryf - 2013-06-06 10:36:59

Bardzo martwię się, że pani prezydent może nie otrzymać absolutorium na najbliższej sesji RMZ, a na to wskazuje głosowanie radnych na połączonym zebraniu Komisji RMZ - w tym wstrzymanie się od głosu radnych Klubu Sokoła (za wyjątkiem Macińskiego). Przypominam, że przy głosowaniu nad absolutorium obowiązuje bezwzględna większość ustawowego składu RM - czyli 12 głosów. Głosy wstrzymujące się i nieobecność radnych będzie traktowana jako głosowanie przeciwko. No, ale do czasu sesji jeszcze wszystko może się zdarzyć, gdyż teraz zacznie się "grillowanie" radnych.
Konsekwencją nieudzielenia absolutorium byłoby:
1. Rozpacz jednego z radnych, który by płakał jak bóbr.
2. Niewpuszczenie na bankiet do "Złotej Rybki" tych radnych, którzy nie głosowanie "za".
3. Odwołanie wiceprezydenta Bączaka, jako osoby desygnowanego przez Klub Sokoła.
4. Ewentualny powrót na poprzednie stanowisko ... Leśniewicza.
5. Rozpoczęcie procedur o odwołanie pani prezydent.
6. Robienie w portki niektórych osób zatrudnionych w UMZ i w spółkach z udziałem miasta.

kicia - 2013-06-06 11:03:37

Leśniewicz może niedługo będzie mógł się  Bączakowi odwdzięczyć pełniąc nadzór nad jego pobytem w jego firmie gdzie dyrektoruje. Prokuratura nadal interesuje się wieloma sprawami i decyzjami za, którymi stoi
Bohdan B.

Szeryf - 2013-06-06 12:53:38

W sprawie udzielenia absolutorium dla pani prezydent, to ciężki orzech do zgryzienia ma Sokół. Bo gdy zagłosuje przeciw, to PiS może nie wystawić go na kandydata na prezydenta, a gdy zagłosuje "za", to pokaże, że pani prezydent jest dobrym gospodarzem miasta i nie ma podstaw, żeby on startował w najbliższych wyborach. Jest jeszcze jeden aspekt sprawy, jeśli na sesji Rady Miasta Klub Sokoła zagłosuje za tak (czyli inaczej niż na zebraniu połączonych Komisji) , to będzie oznaczało, że dali się kupić.

med - 2013-06-06 13:29:46

Szeryfie od tych domysłów to ci się zwoje mózgowe przgrzewają i głupoty wypisujesz.

Apacz - 2013-06-06 13:45:59

Med Szeryf ma zwoje mózgowe, natomiast Ty masz w głowie tylko zupę pomidorową.
Jednak na szczęście nie wszyscy mieszkańcy Zgierza mówią i piszą jak im każe obecna zgierska władza.

b52 - 2013-06-17 15:42:30

Sukces goni sukces...

Wiceprezydent Bohdan Bączak przyznaje, że w 2012 roku Wydział Mieszkalnictwa rozpoczął realizację wniosków złożonych w 2002 roku na mieszkania socjalne i w 2008 roku na lokale mieszkalne. Kto i w jakiej sytuacji czeka? Sytuacje są bardzo różne – mówi Bączak – od matek samotnie wychowujących dzieci, przez osoby niepełnosprawne, po rodziny wielodzietne. Często są to osoby, które pracują jedynie dorywczo, nie zawsze są w stanie wykazać dochód… Czekają podopieczni MOPS, jest też znaczna grupa z wyrokami eksmisyjnymi – za zadłużenie z zasobu miejskiego, spółdzielni czy prywatnych kamienic. W przypadku prywatnego mienia, to często osoby mieszkające w kamienicach, których właściciele odzyskali nieruchomości po 1989 roku i podwyżkami czynszu zmuszają ludzi do opuszczenia lokali.

http://gazetazgrzyt.pl/?p=2969

rubic - 2013-07-08 13:52:21

I mamy wreszcie sukces na miarę Wieczorkowej.
W początkach lipca 2013 po dziewięciomiesięcznej przerwie udało się uruchomić fontannę na placu Kilińskiego.

zorro - 2013-07-08 14:44:55

Ciąża "fontannowa" została donoszonai wreszcie nastąpiło rozwiązanie.
Teraz czas na dyskusję nad imieniem dla fontanny.
Proponuję Iwonka...

med - 2013-07-08 15:05:25

jak mi wiadomo fontanna jest sukcesem poprzedniej ekipy

rubic - 2013-07-08 15:18:27

Med ale sukces ponownego uruchomienia fontanny po okresie zimowym należy się Wieczorkowej.
To ona wraz z podległymi słuzbami ponownie ją uruchomiła po 9 miesiącach.

med - 2013-07-08 15:35:40

Cieszmy się zatem

smutas - 2013-07-09 11:31:32

Med jako urzedowy "błazen" możesz się cieszyć, jeżeli uważasza za sukces uruchomienie fontanny po 9 miesiącach bezczynności.
Ale widocznie na takie sukcesy doktor prezydent i jej popleczników stać...

kicia - 2013-07-09 12:20:59

Wieczorkowej paplanie od rzeczy ciągle nie na temat najlepiej wychodzi, w tym jak nikt, jest wprost doskonała.
Tak też jest z tą wodą w fontannie leje się ta woda bez przerwy, i tak też "leje wodę" Iwona W. i myśli, że jeszcze ktoś jej wierzy. A tak na marginesie dobrze, że fontanna działa, cieszymy się, med.

Szeryf - 2013-07-09 21:33:06

Mamy lipiec a na ulicach leży jeszcze piasek nieuprzątnięty po zimowej akcji. Mam propozycję, że może już nie warto go sprzątać, gdyż za 4 miesiące będziemy mieli następną zimę. W ten sposób przez nic nie robienie - możemy wprowadzać oszczędności, o które ostatnio apeluje pani prezydent.

STOP - 2013-07-10 11:17:51

Szeryfie piasek nieuprzątnięty po zimowej akcji leżący na ulicach Zgierza to jest celowa akcja władz.
Iwona Wieczorek jako działaczka PSL zamierza po odpowiednim nawożeniu na tym piasku zasiać zboża ozime.
Dzięki takiemu rozwiązaniu będzie w nastepnym roku mogła odbierać wieniec dożynkowy, po udanych zbiorach.
Będzie to także kolejna okazja do wydania miejskich pieniędzy na zaproszenie topowej kapeli, z którą Prezydent doktor Iwona Wieczorek pragnie zrobić sobie zdjęcia do rodzinnego albumu.

rubic - 2013-07-10 11:47:48

W Zgierzu wladza się bawi na koszty nie patrzy....
A wybory już w nastepnym roku.

Szeryf - 2013-07-11 08:10:35

Krew człowieka zalewa, że ta pańcia jeździ po całym świecie i bawi się za nasze pieniądze, zaś oszczędzać każe pozostałym osobom. Najgorsze jest to, że z tych jej wyjazdów nic dobrego nie wynika dla naszego miasta. Niedawno temu na imprezę związaną ze Świętem Miasta wydani 200 tys. zł. Niedługo już przyjadą do Zgierza górale i pani prezydent przebierze się za góralkę i z nimi zatańczy - za co oni zgarną ok. 100 tys. zł. Później będzie bankiet, hulanki, swawole.
Pomiędzy Zgierzem i Titanikiem istnieje pewne podobieństwo. Otóż gdy Titanic tonął, to też orkiestra grała.

kano - 2013-07-11 08:18:43

A żałośni radni koalicyjni jeszcze wchodzą jej w d...ę.

med - 2013-07-11 09:28:26

szkoda kano, że gdy byliście u "żłobu" nie robiliście tego co wymagacie od Pani PREZYDENT. To po was trzeba naprawiać.

kicia - 2013-07-11 09:45:29

med, twoja samoocena jest jak najbardziej trafna. Sprawowanie władzy nazywasz "żłobem", a w wykonaniu tej ekipy to jest jak najbardziej adekwatne. Brawo med, trzymaj się koryta!

Monika - 2013-07-11 09:52:46

Największym zadaniem dla następnych władz miasta będzie posprzątać po obecnych cwaniaczkach i nieudacznikach i wprowadzić normalność w naszym mieście.

kicia - 2013-07-11 10:13:08

Następna władza, Szeryfie będzie miała nie lada "orzech do zgryzienia". Po tej ekipie zostanie spalona ziemia i zupełny brak zaufania do władzy, która jest już , a będzie jeszcze się jeszcze bardziej kompromitowała. Sprzątanie nie wystarczy, nowi będą musieli budować od podstaw.

med - 2013-07-11 10:47:08

Trudny orzech do zgryzienia to ma Pani Prezydent otrzymując miasto w takim stanie jak pozostawiły je poprzednie władze. Niestety, aby  wyprowadzić ten bałagan potrzeba lat i mam nadzieję,że kontynuujac swoja kadencje Pani Prezydent to zrobi.

kano - 2013-07-11 11:22:52

Gadasz bzdury med. Poprzednie władze: Zapart, Maśliński i Sokół cieszą się uznaniem i poparciem Wieczorkowej. Radni Zapart i Sokół wspierają działania Pani prezydent, a ona jest im za to wdzięczna, a pełnomocnik Maśliński dzięki niej otrzymał pracę w urzędzie.

med - 2013-07-11 11:31:55

Powiem tak,  Pani Prezydent cieszy się uznaniem i poparciem poprzedników, bo widzą,że sukcesywnie i kompetentnie  poprawia sytuację w mieście i wspólnie chcą dobra jego mieszkańców w przeciwieństwie do opozycji,którą tworzą sfrustrowani byli pracownicy urzędu wraz z chorym ambicjonalnie radnym Mięsokiem.

kano - 2013-07-11 11:40:13

Dla dobra mieszkańców będzie spalarnia odpadów niebezpiecznych, droższe bilety MUK, droższa woda i ścieki, droższe podatki, droższe śmieci. Dla dobra mieszkańców są dziurawe drogi, brudne miasto i puste obietnice.

Szeryf - 2013-07-11 11:41:42

Wieczorkowa to jest największa tragedia jaka spotkała Zgierz po II wojnie światowej. Ona następne wybory wygra, ale ... na fujarce. Najgorsze, że przez nią, to żadna kobieta przez następne 50-100 lat nie zostanie prezydentem Zgierza.
Nie zdziwiłbym się, że ona w ogóle nie wystartuje w następnych wyborach, gdyż na jej nieobecności cierpi nauka polska. Za tym powinna ona kontynuować swoją pracę naukową o pałkach perkusyjnych, tym bardziej, że w ostatnim okresie pojawiło się wiele ich odmian. Z tej tematyki powinna się ona habilitować, bo w Zgierzu to ona już się nie zrehabilituje.

med - 2013-07-11 12:07:36

kano jak wiemy zawsze  przychodzi czas gdy trzeba wprowadzić podwyżki i czy to będzie Pani Prezydent czy byłby ktoś inny, miałoby to miejsce. Z pustego i Salomon nie naleje, tym bardziej,że jak już wspominano poprzednie władze nie zostawiły miasta w dobrej kondycji finansowej.

kicia - 2013-07-11 12:29:05

med, zwyczajnie mędzisz, podwyżki jeżeli są wprowadzane to one muszą być uzasadnione, a nie jak w przypadku podwyżek u nas. Z jednej strony podwyżki, a z drugiej wydawanie publicznych pieniędzy bez zastanowienia. Powiedz, gdzie tu sens i  logika ? Tobie te terminy są obce, wyznajesz zasadę "jak jest to fest".

kano - 2013-07-11 12:29:24

Mówiąc o nalewaniu masz na myśli ściąganie pieniędzy od mieszkańców na nowe meble do gabinetu, uprawianie propagandy, zapraszanie dla rozrywki drogich gwiazd do Zgierza? Czy może branie kasy za zasiadanie w dwóch spółkach miejskich albo zatrudnianie kolesi w urzędzie i podległych jednostkach za godziwe pieniądze?

Valery - 2013-07-12 08:21:08

Największa dotychczas inwestycja za kadencji Iwony Wieczorek, czyli sala gimnastyczna przy Szkole Podstawowej Nr 12 została częściowo zniszczona przez wandali.
Tylko dzielna postawa miejskich strażników uchroniła tę budowlę od całkowitego zrujnowania.
Jaka to musiała być konstrukcja skoro kilku małolatów zniszczyło ścianę sali gimnastycznej?
Czyżby typowa "patiomkinowska budowla", z papieru i tektury, która powstała aby przedstawiciele władz mogli odtrąbić sukces....

Filon - 2013-07-12 12:30:12

Sala gimnastyczna tak jak wszystko u Wieczorkowej jest tylko na pokaz.
Fajnie było sie pokazać na otwarciu.
Wszystko tylko na pokaz, wystarczy ruszyć a zaraz cała zgierska układanka rozsypie się niczym domino.

kicia - 2013-07-12 12:41:15

Nie zgodzę się z Valerym, ponieważ  największa inwestycja Wieczorkowej to jest inwestycja w promocję obietnic, które nigdy nie będą zrealizowane. Jak to Kurski mówił "ciemny lud to kupi", to opinia Wieczorkowej, w Zgierzu nikt już na takie obiecanki się nie nabierze.

biro - 2013-07-16 14:19:06

Wieczorkowa jest słabym prezydentem, dlatego obawia się powrotu Sokoła.
A ostatnie głosowania udowodniły, że ostatni rok będzie dla Wieczorkowej trudny.

Valery - 2013-07-16 14:56:08

Sokół to może sobie pobiegać po lasach pod Kęblinami.
Ciekawe kto po ewentualnie wygranych wyborach by za niego pracował?
Czyżby sprawy miasta miał ponownie prowadzić Łodwig?
Lata już nie te, a pomysłów na rozwiązanie problemów mieszkańców przez 12 lat zaserwował tyle, że mamy to co mamy...

kicia - 2013-07-16 15:00:28

biro, ty nie chodzisz po ziemi, jesteś oderwany(a) od rzeczywistości. Gdybyś wsłuchał się w głosy mieszkańców i opinie na temat Wieczorkowej i Sokoła to byś się dopiero zastanowił przed napisaniem takich dyrdymałów na temat tych osób.

kocurek - 2013-07-16 15:13:12

Na Wiosny Ludów chwalą Sokoła i Wieczorkową.
W Złotej Rybce pozostawiono tyle "kasiory", że nic tylko chwalić i prosić o ponowne odwiedziny.

Fox - 2013-08-09 17:01:55

Mamy sukces na miarę Wieczorkowej.
Na Rudunkach położona nawierzchnię na około 40 metrowym odcinku ul. Asnyka.
Wybudowano nawet chodnik, jednak tylko z jednej strony tego gigantycznego odcinka ulicy.
Gotówki nie wystrczyło na kolejne 40 metrów chodnika, czy takie były założenia inwestycyjne doktor prezydent Wieczorek?

kicia - 2013-08-10 11:03:21

Niebawem dowiemy się z mediów o kolejnym sukcesie Wieczorkowej jak to ona przyczyniła się do powstania Lidla w naszym mieście. Jak to miasto jest przyjazne dla inwestorów i nowe miejsca pracy i przestrzeń ładnie zagospodarowana. Jest to inwestycja, która nie ma jeszcze ani ojca ani matki. Do dzieła Pani Prezydent!

kasandra - 2013-08-10 12:13:52

Rzeczywistym sukesem Wieczorkowej jest czesanie miejskiej kasy na kwotę ponad 200.000,00 zł rocznie.
Kolejny sukces, to że dotychczas nie wywieziono jej na taczkach.
Ten ostatni sukces zawdzięcza głównie nieudolności przedstawicieli zgierskiej Platformy Obywatelskiej, która niby jest w opozycji jednak nic nie robi aby udowodnić, że tak jest w rzeczywistości.

biedronka - 2013-08-14 18:14:42

Sukces goni sukces.
A z fontanną władze nie mogą dać sobie rady.
Zbuntowała się i nie zamierza tryskać wodą.
Widocznie doszła do przekonania, że woda ze zgierskiego młyna, którą produkują Młynarze ze Zgierza musi wystarczyć.

adler - 2013-08-15 14:50:01

Nawet naprawa fontanny przerasta Wieczorkową.
Dlatego nie ma się co dziwić, że z innych spraw Miasta Zgierza prezydent doktor także nie jest w stanie rozwiązać.

Szeryf - 2013-08-15 15:18:18

Obecnie w Zgierzu nie tryska jedyna fontanna wodą, ani Wieczorkowa humorem.

adler - 2013-08-15 15:20:31

Ja tam nie wiem, ale plotkarze twierdzą, że na Wieczorkową pewna ciecz pryska.
Dlatego własnie w tym celu zatrudniono fachowca od anten satelitarnych z Łodzi choć nazwisko ma kojarzące się z naszym miastem.

Szeryf - 2013-08-18 20:33:27

W dzisiejszym Teleexpressie był materiał "promocyjny' o naszym mieście. Pokazano dewastacje Miasta Tkaczy: pomazane budynki, połamane drzewa, nieczynne latarnie uliczne. Pomimo istniejącego monitoringu chuligani robią sobie co chcą. Na ten bałagan istniejący w tym "mieście" duży wpływ odgrywa polityka zatrudnieniowa Wieczorkowej. W tym Mieście Tkaczy od czasu jej rządów przewinęło się masa pracowników. Wszyscy tam pracujący czują się jak na zesłaniu i wiedzą, że za chwilę stamtąd odejdą. To powoduje brak ich zaangażowania w swoją pracę. Dopóki tak rządził Bogusławski, to wszystko było OK, obecnie jest tam wielki syf.

j23 - 2013-08-19 08:10:42

Program o wyczynach zgierskich animatorów promocji miasta.

http://www.tvp.pl/lodz/informacja/lwd/w … 0/12138675

baton - 2013-08-19 10:27:49

Zgierz znany jest tylko z sukcesów typu wandalizm i brud.

Monika - 2013-08-19 14:40:38

Widać wyraźnie, że Wieczorkowa ponosi klęskę za klęską w każdej dziedzinie. Może ktoś mógłby jej przetłumaczyć, że dla dobra Zgierza powinna ustąpić z zajmowanego stanowiska, gdyż przynosi ona degrengoladę i wstyd dla naszego miasta. Wydaje się, że każdy jej zmiennik byłby lepszy od niej - nawet obywatelka Zofia.

med - 2013-08-19 15:39:59

Monika idź do okulisty bo masz problemy z widzeniem.

koko - 2013-08-19 18:51:50

MED kim ty jesteś? Czy Tobie Iwona też pracę załatwiła, że tak ją bronisz? Ja nie widze zmian w tym mieście. A nie sory, zbudowany plac zabaw dla dzieci  za blokiem, w którym mieszka bliska rodzina Iwony. A ich mieszkanie nie wiem czy już nie należy do niej samej. A zbudowała sobie parking przed tym samym blokiem, bo bidula nie miała gdzie parkowc. Może to z myślą o mieszkańcach ?

Monika - 2013-08-19 20:57:57

"Med" ma w ramach swoich obowiązków służbowych bronić Wieczorkowej. Proszę zauważyć, że on pisze tylko w godzinach pracy UMZ. Co się tyczy krytyki Wieczorkowej, to nawet obecni jej koalicjanci zaczną ją ostro krytykować, gdyż zaczynają zdawać sobie sprawę, że popierając tego najgorszego w dziejach Zgierza prezydenta - daleko nie zajadą.

kicia - 2013-08-20 07:34:40

Med, powinien zdjąć różowe okulary i wyciągnąć stopery z uszu. Dopiero wtedy zorientuje się, że funkcjonuje w zupełnie innym niż tym przez siebie i Wieczorkową wyimaginowanym świecie.

avokado - 2013-08-20 08:58:06

Kiciu medowi to juz nic nie pomoże.
Jego przypadek jest zakfalifikowany do badań klinicznych.

Monika - 2013-08-20 09:19:39

Zresztą Pażdiochowej nie jest w stanie obronić żadna me(n)d(a).

Orion - 2013-08-23 15:07:00

Mamy kolejny sukces na miarę Zgierza i jego władczyni.
Po czterech tygodniach udało się doktorowi nauk ekonomicznych odpowiedzieć na treści zawarte w oświadczeniu byłej Skarbnik Miasta Pani Doroty Kubiak.
Mało istotne w tym jest, że większa część tej dysertacji jest niezwiązana z problemami przedstawionymi na sesji RMZ przez Dorotę Kubiak.
Ale najważniejsze, że coś opublikowano.

meva - 2013-08-28 15:54:51

Mamy kolejny sukces Iwony Wieczorek

Nowy plac zabaw w Zgierzu - ul. Rembowskiego

Od dzisiaj dzieci zamieszkujące bloki przy ul. Rembowskiego 24/26 mogą się cieszyć z nowego placu zabaw. Na pustym do tej pory terenie pomiędzy blokami postawiono: domek ze zjeżdżalnią, linami i ścianką wspinaczkową, karuzelę, huśtawkę, huśtawkę wagową, bujak kogucik i grę w kółko i krzyżyk, a także dwie ławki i kosz na śmieci.

na podstawie: https://www.facebook.com/#!/profile.php … 0909182499

Szeryf - 2013-08-28 16:22:39

To jest sukces na miarę wybudowania metra w Warszawie.

b52 - 2013-08-28 19:18:36

Jaki prezydent takie inwestycje.

inwestor - 2013-09-03 08:30:11

W ramach mega inwestycji na nowopowstałóym placu zabaw umieszczono także kosz na śmieci, co przy polityce ich likwidacji zasługuje na mairę sukcesu.

Yola - 2013-10-07 10:16:11

Większość mieszkanców krytykuje działania prezydent Wieczorek (lub raczej brak pozytwnych działań).
Jednak prezydent Wieczorek doprowadziła, do kolejnego sukcesu na na miarę swych "wybitnych" mozliwości.
Tym sukcesem jest zalanie asfaltem 5 metrów bieżących ulicy Bema na Krzywiu.
Teraz juz tylko czekać jak mieszkańcy bedą wybierać się na wycieczki w te rejony miasta aby osobiście zobaczyć to dokonanie.
Przypuszczalnie na najblizszej sesji Rady Miasta Zgierza bedzie także odczytany list pochwalny - podziękowanie za ten odcinek wyasfaltowanej ulicy.

zgierski_serwis - 2013-10-23 14:40:37

http://www.zgierz.pun.pl/_fora/zgierz/gallery/5_1382531686.jpg

Albert - 2013-10-23 15:06:35

Dzieki sukcesowi, którym jest przepchniecie w radzie obligacji koalicja jeszcze rok bedzie mogła balować i imprezować za pieniądze zgierskich podatników.

vigor - 2013-10-23 15:08:44

Dzięki obligacjom Zgierz bedzie się nadal rozwijał.
Dobrze, że Mięsokowi i radnym PO nie udalo się zablokować bardzo dobrej dla miasta Zgierza decyzji o emisji obligacji.

Albert - 2013-10-23 15:18:04

Vigor czyżbyś pobierał lekcje bredzenia u Antoniego Maciarewicza?

echo - 2013-10-23 15:25:30

Pan radny to niech zajmie się swoim barem i da spokój polityce.

Albert - 2013-10-23 15:29:40

Echo powinieneś udać się na "pobożną" pielgrzymkę, aby radny nie zajął się twoją osobą.
Bo już niedługo zajmie sie tobą radny, a później pracownicy instytucji zlokalizowanej przy skrzyżowaniu Łódzka-Śniechowskiego.

kano - 2013-10-23 15:31:20

O którym radnym piszesz echo?

echo - 2013-10-23 15:36:42

A ilu radnych jest właścicielem baru? Nie rżnij głupa kano.

Albert - 2013-10-23 15:41:34

Echo rżnie glupa na potęgę aby tylko odejść od tematu dyskusji.

Leon - 2013-10-23 15:44:01

Echo nie rznie głupa, gdyż jest głuptakiem wierzącym w Wieczorkową.
Ale jestem pewien, że za rok się jej wyprze tak , jak Tomasz wyparł się Jezusa.

kano - 2013-10-23 15:47:18

A, masz na myśli bar "Złota Rybka"?

Adamwys - 2013-10-23 16:30:00

Przyjęcie uchwały w sprawie wyemitowania obligacji jeszcze nie oznacza ich faktycznej emisji.
Zgierscy lawiranci jeszcze raz będą musieli zmierzyć się z RIO.

Jedno jest pewne, jeżeli do jesieni 2014 nie wyłoni się żadna sensowna inicjatywa społeczna złożona z oburzonego ludu zgierskiego, to ta prowieczorkowa wesoła ferajna znów znajdzie się w RM. Te same bezczelne gęby ponownie będą otrzymywać w dziwnych okolicznościach mieszkania, stanowiska dla dzieci i pociotków, kryć swoje machloje. W tym roku zażyczyli sobie myjnię i lodowisko. Jakie będą ich żądania w przyszłym? Może tor formuły 1 albo salon odnowy biologicznej dla Wieczorek. Niektórzy z radnych nawet nie kryją dlaczego tak zależy im na posadzeniu swoich czterech tłustych liter w RM. O prywatę trzeba dbać jak o posag.

Wieczorkowa nie ma żadnych szans na reelekcję. Zastanawia mnie jednak, dlaczego tak bardzo w "prezydenty" pcha się Sokół i PiS. Czy nie zdają oni sobie sprawy z faktu, że przyszłoroczna kadencja będzie najtrudniejszą w historii Zgierza, najbiedniejszą i najbardziej wymagającą?

Skąd u Sokoła takie dobre samopoczucie - czy już nie pamięta, jakie opinie kreślił nt. Wieczorkowej??? Co on ma do ukrycia, że aż tak bardzo musi się płaszczyć? Czy chodzi o wspomniane ziemie, czy mowa o jakimś krążącym nagraniu, w którym oczernia pewną osobę? Takie krążą w Zgierzu plotki. Zastanawiające, jaka jest prawda...

Lidor - 2013-10-30 07:53:48

Obecnie panująca w Zgierzu koalicja PiS, SLD, PSL i Klub Sokoła jest w stanie przeglosować każdą uchwałę.
Nie ważne czy ta uchwała jest zgodna z prawem.
Nie istotne czy na realizację zapisanych pomysłów są pieniądze najważniejsze jest pokazać KTO decyduje o miescie.

Vigor - 2013-10-30 09:59:54

Pani prezydent załatwiła w formie obligacji ponad 15 mln dla miasta Zgierza.
dzięki tym srodkom miasto ma wreszcie szansę na rozwój i likwidację zaniedbań.

Albert - 2013-10-30 10:06:05

Vigor najwyraźniej "upadłeś na głowę" wypisując takie brednie.
Pieniądze z obligacji zostaną przejedzone.
Iwona Wieczorek rozwój rozumie tylko jako imprezy, bale, koncerty i wyjazdy za pieniadze podatników.
Dla niej nie istotne, ze na te zachcianki trzeba pożyczać i splacac będą następcy.

kano - 2013-10-30 10:20:51

Pani prezydent załatwiła

Tak, to jest adekwatne sformułowanie dla trwającego od 3 września 2013 r. cyklu kilku sesji rady, posiedzeń komisji, zarządzanych przerw w obradach, przerw technicznych, wznowień, kolegium RIO oraz grillowania radnych.

echo - 2013-10-30 10:53:53

A którego / których zgrilowali i kto brał udział w uczcie? Mam nadzieję,że wybrano młode mięsko.

Lidor - 2013-10-30 10:59:37

Echo po raz pierwszy się z tobą zgadzam.
Iwona Wieczorek lubi "młode mięsko".
Wystarczy przesledzić jej upodobania i wymianę personelu w s......i.

kano - 2013-10-30 11:17:22

Grillowano stare mięcho: Sokoła, Krzewinę, Sencerka. Najbardziej miękkie i szybko podpieczone to Sokół - głosował za obligacjami. Pozostali stanęli w gardle Wieczorkowej.

Leon - 2013-10-30 14:56:27

Ale mięso z sokoła jest nie zjadliwe.
Można się nim nawet zatruć.
Wieczorkowa przekona się, że z grilowania tego osobnika nic nie bedzie.
Zblizają się wybory i Sokół będzie "prężył pióra", jakim to był wybitnym opozycjonistom wobec poczynań Iwony W.

Felix - 2013-11-17 18:13:08

Mamy kolejne sukcesy.
Iwona Wieczorek opublikowała na FB zdjęcia z kilku przedsięwzięć promujących jej osobę.
A to uczestniczyła w jakimś koncercie, tam znowu konferencja.
A Zgierz pod jej sterami tonie niczym Titanic.
Może dlatego dalej gra ta orkiestra...

limonka - 2013-12-03 16:57:15

RIO wyraziła zgodę na dalsze zadłużenie Zgierza.
Będzie się teraz działo.
Inwestycje ruszą pełną parą.
Nauczyciele i pracownicy UMZ dostaną wynagrodzenia.

j23 - 2013-12-04 13:13:07

Kolejne sukcesy, za  które zapłacą mieszkańcy za kilka lat

Remonty w Zgierzu

Rozpoczęła się długo wyczekiwana rewitalizacja dwóch kwartałów placu Jana Kilińskiego w Zgierzu. Remont odbywa się w ramach projektu „Rewitalizacja historycznego centrum miasta Zgierza...

http://www.radiolodz.pl/serwis/index.ph … &idd=26835

Jagan - 2013-12-05 15:49:48

Po tej decyzji Rio coś czuję że do urzędu rozpoczną się wielkie powroty "Synów Marnotrawnych" zaraz na korytarze wrócą  wszystkie ziomki i znajomki a jak nie do urzędu do do spółki albo innej jednostki
Teraz wyjdzie na to że prezydent doktor to wielka wybawicielka dla Zgierza bo załatwiła kupę kasy i uratowała miasto od upadku

bizon - 2013-12-05 18:04:59

Banki pożyczą będzie mozna balowac i imprezować.

Jagan - 2013-12-05 22:16:23

No ba w złotej rybce się ucieszą a doktor prezydent spuchnie jeszcze mocniej

Leon - 2013-12-06 07:47:22

W Złotej Rybce impreza andrzejkowa nie przyniosła spodziewanych profitów, to przynajmniej prezydencka ekipa po sukcesie (czytaj pożyczeniu kasy z banków) pozostawi trochę "grosiwa" po zakończonym bankiecie.

Jagan - 2013-12-06 10:57:28

A w tym miesiącu jeszcze mikołajki wigilia miejska no i sylwester może doktor prezydent załatwi jakąś ekstra gwiazdę bo będzie chciała spełnić kolejne swoje marzenie

Vincenty - 2013-12-15 17:20:48

Obecne władze Zgierza bezproblemowo radzą sobie z niedogodnościami zimy.
Drogi czarne, posypane piaskiem od lutego gwarantują bezpieczeństwo kierowcom.

kano - 2013-12-19 12:08:31

Pojawiło się wiele wątpliwości co do wycinki drzew na Placu Kilińskiego, cieszę się, że udało nam się przed wichurami. To był dobry moment, żeby uchronić przed katastrofą.
Przykład pier...enia prezydent Wieczorek.

Adamwys - 2013-12-19 12:34:39

Tradycyjna już megalomania w wykonaniu Wieczorkowej.


Udało nam się nie dopuścić do:

tragedii, katastrofy, kataklizmu, dramatu, klęski, nieszczęścia!

Zdążyliśmy przed:

huraganem, powodzią, suszą, pożarem, zamachem, atakiem nuklearnym!


Czy ona zawsze musi wszystko wyolbrzymiać i relacjonować z nieuzasadnionym dygotem?

Napięcie jak przy zbieraniu grzybów...

Droga Paniusiu, mija trzeci rok twojego marnego zarządzania miastem. Pytam zatem: kiedy się wreszcie ogarniesz i weźmiesz za sprawy realnie ważne dla miasta i jego mieszkańców? Dyscypliną budżetową, inwestycjami, poprawą infrastruktury miejskiej i komunikacji, bezrobociem, obiecanym napływem inwestorów?
Przypominam: zostało Ci jedynie kilka miesięcy do następnych wyborów. Rozliczymy każdą pustą obiecankę wyborczą punkt po punkcie, każde kompromitujące zachowanie i wypowiedź.

venus - 2013-12-24 12:32:22

zasługą prezydent Wieczorek jest, to ze Święta Bożego Narodzenia będą piękne i słoneczne.
Pan Bóg obserwując działanie zgierskich władz stwierdził, że mieszkańcy miasta zasługują przynajmniej na przepiękną pogodę w okresie świąteczno-noworocznym.

Monika - 2013-12-24 13:08:41

Pani prezydent życzyła zgierzanom, aby mieli koło siebie życzliwych ludzi, tylko nie dopowiedziała czy to mają być osoby równie "życzliwe" co ona, czy nawet bardziej.

venus - 2013-12-24 15:44:02

Jest okres świąt Bożego Narodzenia jednak w ten szczególny czas Iwonie Wieczorek nie udało się przemówić ludzkim głosem.
Życzenia są zbiorem ogólników.
Dodatkowym ich mankamentem jest sygnowanie przez osoby nie stosujące w prywatnym życiu zasad ewangelii.

j23 - 2013-12-27 14:41:53

Mamy kolejny sukces na miarę obecnych władz.

Wyremontowano około 30 metrów ul Witosa.
To gigantyczne przedsięwzięcie zrealizowano w ekspresowym czasie trzech tygodni.

Pytia - 2013-12-27 16:00:47

Następny sukces to wybudowanie w ostatnich dniach "muru Berlińskiego" na placu Kilińskiego. Jest to drugi mur powstały ostatnio w Zgierzu i bardziej okazały od tego przy "Palace Monaco". Być może będzie on spełniał rolę ściany płaczu. Tutaj będą zbierały się płaczki, opłakujące rozstanie się Wieczorkowej z funkcją prezydenta naszego miasta.

jo - 2014-01-09 08:34:02

Bączak- prawdą jest, że do dyrektorów  jednostek zostały wysłane pisma dotyczące możliwych oszczędności. (...) Na dzień dzisiejszy to plany, pokazujemy wszystko.(...) Bączak- nikt dyrektorom nie przystawił pistoletu do głowy. (...) Bączak- to do poddania pod analizę, trzeba to przeanalizować. (....) Czy są odpowiedzi. Bączak- ja w tym okresie byłem chory, nie wiem czy spłynęły

Zgrzyt - relacja z Komisji Oświaty 8 stycznia 2014 r.

Bączak musiał tłumaczyć się na posiedzeniu Komisji Oświaty z głupiego pisma Wieczorkowej,w wyniku którego dyrektorzy szkół chcą zwalniać swoich pracowników.
Cała dyskusja pokazuje jaki zamęt w kwestii oświaty zgierskiej wprowadziły władze miasta.

leon - 2014-01-22 15:29:30

Mamy kolejny sukces, oczywiście na miarę zgierskich możliwości.
W mieście przy pomocy "aury" powstało wielkie lodowisko.
Dostęp do tej ślizgawki mają wszyscy.
Prawdopodobnie jest to prezent Iwony Wieczorek dla uczniów ze zgierskich szkół, którzy właśnie w tym okresie korzystają z uroków ferii.

Adamwys - 2014-01-22 19:11:57

Wieczorkowa w TVP3 mówi o tym, na czym się zna najlepiej - o niszczeniu. Tym razem drzew na Placu Kilińskiego.

Pani redaktor bardzo niepokorna. Zdała pytanie o inwestycje i remonty. Wieczorkowa spaliła buraka...
Kolejne pytanie o najważniejszą inwestycję drogową - tradycyjnie brak jednoznacznej odpowiedzi.

Pani Wieczorek nie przygotowała się do wywiadu, mimo że audycja sprawia wrażenie zamówionej na życzenie propagandzistów z UMZ. Tomasz Zgierski przekazał redakcji zdjęcia, ale nie zadbał o przygotowanie patronki swej "błyskotliwej" kariery.

kiwi - 2014-02-07 12:56:18

Liga rządzi, liga radzi, liga nagradza....

http://www.zgierz.pun.pl/_fora/zgierz/gallery/77_1391773865.jpg

Apacz - 2014-02-07 13:57:00

Jaki prezydent takie sukcesy.

adler - 2014-03-04 16:46:31

Mamy kolejny sukces na miarę zgierskiej władzy.
Zostanie pogoniony "najeźdźca" zajmujący miejskie grunty.

- Nie możemy tolerować tego, że ktoś bezprawnie zajmuje nasze grunty. Nie możemy pozwalać na to, aby ktoś wykopywał ziemianki czy budował domy na gruntach miejskich. Musimy chronić interes Zgierza  - tłumaczy wiceprezydent Zgierza Przemysław Staniszewski.

https://www.radiolodz.pl/posts/2599-bez … -ziemianki

xyz - 2014-03-04 16:54:03

Jaka stanowczość wobec bezdomnego.
A wobec żony posła PiS, budującej myjnię na obrzeżach parku miejskiego takiej stanowczości zabrakło.
Czyzby Przemysław Staniszewski, tolerował bezpodstawne korzystanie z miejskich gruntów tylko dlatego, że inwestorem jest zona posła?

Monika - 2014-03-04 20:57:09

Choć w tej sprawie wypowiedział się Staniszewski, to jednak za taką decyzją stoi pani prezydent. To wielki skandal!

Fakt - 2014-03-05 07:34:22

Po wypowiedzi Przemysława Staniszewskiego zastepcy prezydenta Zgierza z PiS z niecierpliwością czekam na obciążenie kosztami za składowanie na miejskim gruncie materiałów na budowę myjni przez Firmę Ignacpol (właścicielami są żona i szwagier posła PiS Marka Matuszewskiego).

kano - 2014-03-05 08:21:18

Pisiory w Zgierzu są jak faszyści. Najpierw Młynarze chcieli obniżyć emerytury, teraz ustami Staniszewskiego walczą z biednym człowiekiem.

Qba - 2014-03-26 12:59:26

Mamy kolejny sukces na miarę Zgierza.
Dwie osoby z Łodzi odwiedziły nasze miasto.

http://www.zgierz.pun.pl/_fora/zgierz/gallery/26_1395835045.jpg

Lidor - 2014-03-26 13:15:45

Tych dwoje odwiedzających Miasto Tkaczy, to taki zgierski "miś" na miarę zgierskich możliwości, ale " To jest nasz Miś i nie jest to nasze ostatnie słowo".
Czekam na informację o kolejnych odwiedzających.
Proponuję setnego "odwiedzającego" ugościć kolacją w towarzystwie zgierskich władz.
Jednak odradzam biesiadę w Złotej Rybce, bo po antyrelkamie kolejna setka odwiedzających zostanie zapełniona po 2020 roku.

April - 2014-04-07 15:46:43

Kolejny sukces

Opłakany stan zgierskiej szkoły

Możliwe, że w najbliższym czasie Szkoła Podstawowa nr 1 w Zgierzu zostanie zamknięta.

Powodem jest fatalny stan gzymsów na budynku, których elementy spadają na ziemię i zagrażają bezpieczeństwu dzieci. Dyrektor placówki Dorota Korczak od kilku miesięcy prosiła o pomoc władze miasta, ale bezskutecznie. - Żeby zapewnić bezpieczeństwo dzieciom wykonaliśmy ogrodzenie plastikowe i ustawiliśmy tabliczki ostrzegawcze. Niebezpieczeństwo istnieje, w ten chwili widać zbrojenia. Martwię się, że za chwilę wylecą okna - dodaje.

https://www.radiolodz.pl/posts/zgierska … -zamknieta

Monika - 2014-04-07 16:02:43

Takie sprawy jak remont szkół, to dla pani prezydent są mało istotne rzeczy. Najważniejsze, że do Zgierza przyjedzie Doda, która pokaże tyłek, głupio się pouśmiecha (jak Wieczorkowa), zrobi z panią prezydent zdjęcie i zgarnie kupę kasy. Na to są pieniądze.

b52 - 2014-04-07 20:37:55

W Raporcie o Stanie Miasta Iwona Wieczorek przechwalała się ile zrobiła dla mieszkańców.
A tu budynek śmiał zrobić taki afront.

zgierski_serwis - 2014-05-14 12:55:12

Mamy kolejny sukces Iwony Wieczorek.
Przez rok przepakowano śmieci w czarne worki.....

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1.0-9/p370x247/10376758_704390239624968_7331433082920992422_n.jpg

Sylwiaezg - 2014-06-08 12:37:41

Święto miasta okazało się sukcesem, w przeciwieństwie do protestów organizowanych przez kilku fustratów. Wszyscy się świetnie bawili.

Lokator - 2014-06-08 15:13:23

O Sylwia wytrzeźwiała.... a może to nie Sylwia :D

obserwator - 2014-06-08 16:24:34

Sylwio bankiet urodzinowy też się udał? Faktycznie wczoraj był wyjątkowy dzień, bo po raz pierwszy spotkały się dwie królowe, dla Dody musiało być to ciężkie przeżycie, bo od zawsze uważała, że królowa jest tylko jedna, a tu taka niespodzianka...w Zgierzu też jeszcze jedna panuje... do czasu!

BimBom - 2014-06-09 10:38:31

Sylwio jeśli traktujesz w kategorii sukcesu obecność kilkuset osób na "wyczynach" Dody, to muszę się zgodzić, że jest, to sukces.
Ostatnio ta "gwiazda" przygrywa do "kotleta", to kilkaset osób w jednym miejscu jest dla Dody sukcesem.

Sylwiaezg - 2014-06-13 10:12:18

Liczby nie kłamią to Pani Prezydent Wieczorek zdobyła dla Zgierza największą kwotę środków z Unii Europejskiej.

Zgierz się zmienia i pięknieje co jest zasługą Iwony Wieczorek mimo narzekań malkontentów.

kano - 2014-06-13 10:23:13

Tylko z sobie wiadomych powodów zalicza na swoje konto środki pozyskane z Unii Europejskiej w 2010 r. Gdy od łącznej wartości projektów, na które udało się pozyskać dofinansowanie przez Urząd Miasta Zgierza, odjąć dofinansowanie uzyskane przez poprzednika w 2010 r. (w kwocie 7 716 334), to efekt trzech lat aplikowania o te środki byłby mniej niż mizerny - bo to zaledwie 10 880 044 zł ( z czego w 2013 r. zaledwie 2 122 654 zł)

Za "Bez Cenzury" Nr 2/74

Teodor - 2014-06-13 11:20:41

Czyli podsumowując dyskusje o sukcesach oraz ilustrujących je liczbach należy stwierdzić, że
odwróć tabelę Zgierz na czele.

Vincenty - 2014-06-21 12:35:35

Mamy największy sukces w historii Zgierza.
Na jednej stronie wydawnictwa propagandowego udało się zmieścić 13 fotek Iwony Wieczorek prezydenta Zgierza.

zgierski_serwis - 2014-06-25 12:46:56

Kolejne dokonanie Iwony Wieczorek, które jak przystało na doktora nauk ekonomicznych nie jest powodem do dumy.
Poniższy cytat pochodzi z oceny wykonania budżetu za 2013 rok dokonanej przez Kolegium Orzekające Regionalnej izby Obrachunkowej w Łodzi

http://www.zgierz.pun.pl/_fora/zgierz/gallery/5_1403692786.jpg

Miało być prawie 5,5 miliona złotych nadwyżki, a jest ponad 4 miliony deficytu.

Pomyłka o prawie 10 milionów złotych, czy elementarny brak fachowości u prezydenta Zgierz i jej współpracowników?

Sylwiaezg - 2014-06-25 12:49:03

RIO nie stwierdziło nieprawidłowości w wykonaniu budżetu miasta za 2013 przez Panią prezydent Iwonę Wieczorek, to jaki cel mają te zapytania?

milczek - 2014-06-25 14:38:39

To, że RIO jasno nie napisało w ostatniej opinii, że jest źle wcale nie świadczy, że jest DOBRZE.

Cyprian - 2014-06-25 19:06:45

Zgubienie w ciągu roku prawie 10 milionów złotych przy planowanym budżecie na około 150 milionów świadczy o braku znajomości finansów samorządu terytorialnego.
Powodem tego było stworzenie nadwyżkowego budżetu mające na celu podniesienie wskaźników.
Ponadto na taki stan miejskiej kasy złożyła się kreatywna księgowość budżetowa.
Mieszkańcy nie w tym celu wybrali na prezydenta Zgierza ekonomistę, który uzdrowi miejskie finanse aby dzięki papierowym zapisom udowodnić, że sytuacja finansowa miasta jest dobra.
Taki styl prowadzenie gospodarki finansowej przypomina praktyki polegające na przesuwaniu wydatków na następne lata, co skutecznie zrobiła Iwona Wieczorek zadłużając miasto poprzez emisję obligacji na kwotę prawie 16 milionów złotych.

Andrzej B - 2014-06-26 00:41:42

Jest Cyprianie dokładnie tak jak napisałeś. Myślę jednak, że nie doceniasz tego, z jak perfidną osobą mamy do czynienie. Ta ekonomiczna fleja wymyśliła sobie, że przyszła kadencja też będzie należała do niej, więc spłatę obligacji ustalono dopiero od 2019r. Wiedząc , że nie ma szans na więcej niż dwie kadencje, postanowiła wyssać ile się da, a póżniej może nadlecieć Enola Gay. Ona przeniesie się poza zasięg rażenia.

zgierski_serwis - 2014-06-27 09:52:26

Kolejny sukces Iwona Wieczorek otrzymała absolutorium

Prezydent Zgierza Iwona Wieczorek otrzymała absolutorium za wykonanie zeszłorocznego budżetu.

Za udzieleniem absolutorium głosowało 12 radnych, 9 było przeciw, a jeden wstrzymał się od głosu. Iwona Wieczorek nie była zaskoczona wynikiem głosowania.

- Dziękuję wszystkim radnym, którzy głosowali za udzieleniem dla mnie absolutorium. Uważałam, że dostanę poparcie. Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej była jednoznaczna - wyjaśnia.

https://www.radiolodz.pl/posts/5804-pre … solutorium

zgierski_serwis - 2014-08-24 07:32:17

Prawdziwe oblicze sukcesu, którym przechwalała się Iwona Wieczorek

Budynek po zgierskim kinie nadal bez właściciela

W ostatnich dniach do budynku przyszedł komornik, który będzie chciał odzyskać pieniądze niezwrócone klientom przez inwestora restauracji.

https://www.radiolodz.pl/posts/7363-bud … lasciciela

Monika - 2014-08-24 08:34:03

Główną przyczyną tego, że ta restauracja nie funkcjonuje jest to, iż na jej otwarciu była Iwonka, a która jak wiadomo - jest chodzącym nieszczęściem. Mówi się też, że właścicielka tej restauracji była znajomą pani prezydent.

Andrzej B - 2014-08-24 12:25:14

Mówi się też, że Pani prezydent miała udziały w tym interesie. Myślę, że to tylko plotki, ale jeśli nie, to dowiemy się o tym od komornika.

cacak2140 - 2014-08-24 20:50:42

Kit im w oko i siekierka w plecy! Takich cwaniaków i baranów dawno nie widziano w tym Mieście. Nie chce już na nich patrzeć bo figury woskowe są w internecie a te debile live. Taka psedudo dr takie smieci v-ce taki ćwok skarbnik takie lafiryndy sekretarki i asystentki z agencji chyba mienia wojskowego.. Rzygać się chce! I w sumie raptem kilkanaście śmieci do wywalenia a zamieszania jak z bojówką rosyjską na ukrainie..

Iwona Poranek - 2014-08-25 13:01:02

Jeśli Monaco Palace zajął się komornik, to znaczy, że sztandarowa inwestycja przedstawiona jako sukces prezydent Zgierza Iwonę Wieczorek zakończyła swój żywot tak jak jej prezydentura czyli KOMPLETNĄ KLAPĄ i ogromnymi DŁUGAMI.

wulkan44 - 2014-08-26 18:29:34

Ta edycja "władzy" to po prostu jedna wielka PORAZKA!!!  Jak ktoś za sukces uważa remonty nawierzchni kwiatki fontannę i inne duperele jak skansen tkaczy to powinien się z ślimakiem na mozgi zamienić.  Trzeba do cholery takie rzeczy robić bez laski na bieżąco a nie od swieta czy przed wyborami. Twarde fakty są takie że: zadłużone miasto na rekordową kwotę 16mln zl przy aprobacie rm, brak jakichkolwiek nowych inwestycji czy firm które chcialyby u nas lokować swoje zaklady, wzroslo bezrobocie bo dochodzą nawet te firmy ktore byly i dawaly pracę ludziom od lat, wyjatkiem są myjnia, spalarnia, markety i inne zalatwiane po znajomosci badziewia ktore wykorzystują miasto jak frajerów,  niszczy się rodzimych przedsiębiorców,  na nic nie ma pieniędzy ale na koncerty, wyjazdy, autopromocje i kasę dla dojacych budżet idiotow są w nadmiarze, zarzadzanie ludźmi zmienilo się w zastraszanie i podpieprzanie oraz napuszczanie ich na siebie,  gloryfikacja własnych błędów przeszla juz w obsesję.. jest tego tyle że nikt choc w czesci za ten stan odpowiedzialny niemialby wstydu ubiegajac siebie o cokolwiek w czy po wyborach ale nie w Zgierzu. O czym przekonują kandydujacy z obecnych wladz. Mieszkancy na nich pluja a oni mowia ze deszcz pada,.

balonik - 2014-08-27 16:39:11

Dodajmy jeszcze Żelatynę z Grabkiem która wisi miastu ładnych z 10mln, przetargi przepłacone jak Np. Markab na 22mln i wiele innych załatwionych pod stołem, bezsensowne imprezy jak doda, wyjazdy zagraniczne jak Madryt, bale i lokale jak Monaco palace którego ruiny straszą na długiej. To w sumie z 50mln plus jeszcze te obligacje na 16mln. No po prostu cud finansowo ekonomiczny stulecia nad bzdurą 😉 a wystarczyło nie kłócić się z Panią Skarbnik i słuchać mądrzejszych.. Slon w składzie porcelany z gromadą debilatek😁

Jimi - 2014-08-29 11:56:48

No i mamy kolejną inwestycję miasta! (oczywiście zupełnie pzypadkiem oddaną niecałe dwa miesiące przed wyborami).
Jest wreszcie długo oczekiwana przez mieszkańców miast i wsi GROTA SOLNA!!!

Anzelm - 2014-08-29 14:23:59

Grota solna czyli ostatnia inwestycja, która ma zapewnić świetlaną przyszłość miejskiej spółce
jest tak samo potrzebna jak zbudowany przez Sokoła park linowy, który obciąża gigantycznymi kosztami MOSiR.
Ale to są sukcesy na miarę Iwony Wieczorek i wspierającego ją Jerzego Sokoła.

Teodor - 2014-08-31 06:30:04

Iwona Wieczorek ogłosiła na Facebooku  swym profilu kolejny swój sukces.
Obfotografowała się na tle makiety połączeń Łódzkiej Kolej Aglomeracyjnej oraz z dwoma kolejarzami przypisując sobie zasługi w uruchomieniu połączenia kolejowego Zgierz Łódź - Widzew.
Takie postępowanie czyli przypisywanie sobie cudzych zasług, to nie bezczelność, to Iwona Wieczorek w całej swej okazałości.

Anzelm - 2014-08-31 07:10:04

Matki sukcesu związanego z otwarciem połączenia kolejowego Zgierz - Łódź Widzew nie było wśród oficieli, co dokumentują fotografie na stronie Radia Łódź.

Qba - 2014-09-03 15:12:54

Miara zgierskiego sukcesu czyli piękno INACZEJ.


http://www.zgierz.pun.pl/_fora/zgierz/gallery/5_1403860537.jpg

www.freegamesjava.pun.pl www.pisarze2012.pun.pl www.szikaka.pun.pl www.wojna-feudalna.pun.pl www.shamanword.pun.pl