Betty - 2015-01-09 14:10:06

Rozmowa z Przemysławem Staniszewskim

Będę skutecznym prezydentem


W dniu 4 grudnia ubr. objął Pan urząd prezydenta Zgierza. Jakie istotne decyzje dla Zgierza podjął Pan w tym czasie? – z tym pytaniem zwracam się do prezydenta Zgierza, Przemysława Staniszewskiego.
Rzeczywiście w dniu 4 grudnia 2014r. rozpocząłem urzędowanie na stanowisku Prezydenta Miasta Zgierza. Miałem to szczęście, że w poprzedniej kadencji samorządu funkcjonowałem w Urzędzie Miasta Zgierza jako Pierwszy Zastępca Prezydenta Miasta Zgierza, dzięki czemu nie potrzebowałem czasu aby wdrożyć się w procedury obowiązujące w urzędzie ani zapoznawanie się z istotnymi dokumentami.
Moją pierwszą decyzją było powołanie Zastępcy Prezydenta Pana Bohdana Bączaka. Następnie mogłem się skupić na pozostałych elementach życia naszego miasta.

Jakie zamierzenia ma Pan na najbliższy okres? Czy powoła Pan drugiego zastępcę prezydenta? Czy będą zmiany organizacyjne w urzędzie?
Równolegle rozpocząłem przymiarki do unormowania sytuacji kadrowej panującej w urzędzie. Zająłem się też licznymi problemami miasta, w tym zgierską oświatą. Czas nie był sprzyjający na dokonywanie czy podejmowanie decyzji. Liczne spotkania zwłaszcza w kontekście zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia wypełniały mój kalendarz. Jednakże pojawiali się i przedsiębiorcy chcący rozpocząć swoją działalność na terenie Zgierza, z którymi podjąłem rozmowy, aby zrealizować swoje zamierzenia z korzyścią dla nas wszystkich. Wszystkie decyzje jakie będą podejmowane przez mnie w najbliższym czasie nie będą pochopne, lecz dobrze przemyślane i racjonalne. Nikomu nie służą ciągłe zawirowania, a mi zależy na zbudowaniu dobrego zespołu , który będzie w stanie realizować nadchodzące wyzwania. Jestem przekonany, że będę skutecznym prezydentem.
Drugiego zastępcy na tą chwilę nie zamierzam powoływać. Co do zmian organizacyjnych mogę powiedzieć że wspólnie z pracownikami urzędu zamierzam zbudować strukturę zapewniającą optymalną realizację zadań miasta Zgierza.

Z moich obserwacji, oraz rozmów z pracownikami Urzędu Miasta Zgierza wynika, że atmosfera w urzędzie jest przyjazna, praca stała się spokojniejsza, urzędnicy nie obawiają się, że w godzinę po przystąpieniu do pracy w danym dniu otrzymają wypowiedzenie, jak to często miało miejsce za czasów poprzedniczki. Jest to niewątpliwie Pana zasługa.
Zawsze podkreślałem, że dobra atmosfera i właściwa organizacja pracy są kluczem do sukcesu. Pracujący w urzędzie zawsze wiedzieli, że jeśli potrzebna jest pomoc ja zawsze byłem do dyspozycji i starałem się wspomóc, wyszukać najlepsze rozwiązanie. Drzwi do mojego gabinetu zawsze były otwarte i dziś się też to nie zmieni. Cieszy mnie, że atmosfera pracy się poprawiła.

W drugiej turze wyborów samorządowych uzyskał Pan o 3.972 głosy więcej niż Pana konkurentka. W Tygodniku Zgierskim relacjonując wynik wyborów napisaliśmy: „wielkie zwycięstwo Przemysława Staniszewskiego”. Osiągnięty przez Pana rezultat jest najlepszym wynikiem od czasu wprowadzenia bezpośrednich wyborów wójtów, burmistrzów i prezydentów. Jest to duży kredyt zaufania ze strony mieszkańców. Co zamierza Pan zrobić, aby tego zaufania nie stracić?
Pragnę jeszcze raz wszystkim którzy oddali na mnie głos gorąco podziękować, jest to dla mnie ogromne wyróżnienie, a zarazem wielkie zobowiązanie. Mam nadzieję, że swoją codzienną pracą będą spłacał kredyt zaufania jakim zostałem obdarzony. Potrzeb jest wiele, możliwości nie są aż tak duże, jednak systematycznym działaniem można osiągać cele jakie wspólnie sobie postawimy. Zaczniemy od drobnych rzeczy, a jednocześnie będę kontynuował już rozpoczęte istotne inwestycje.
Wiele spraw bieżących i tzw. zaszłości musi zostać uregulowane czy rozwiązane. W jeden rok na pewno się tego nie zrobi, ale moje działania wykraczały będę na pewno poza kadencję niezależnie od tego co ma się później dziać.

Rozmawiamy na początku 2015 roku...
Składam więc wszystkim Zgierzanom w tym i redakcji Tygodnika Zgierskiego życzenia samych sukcesów w 2015 roku, spokoju w życiu codziennym i realizacji wszystkich marzeń. Pozdrawiam gorąco.
Dziękuję za rozmowę.

JENA

tekst pochodzi z Tygodnika Zgierskiego http://sld.zgierz.org.pl/index.php?opti … &Itemid=39

August - 2015-01-09 14:27:58

Przeczytałem wypowiedzi Staniszewskiego próbując znaleźć w nich jakiś sens.
Z wypowiedzi nic zupełnie nie wynika, zupełny brak konkretów lub choćby zapowiedzi części deklaracji złożonych w kampanii wyborczej.

Ale czego spodziewać się po "figurancie" z PiS?

karo - 2015-01-10 17:05:36

człowieku- wyluzuj! Niby czego miał dokonać przez niespełna dwa miesiące ze świętami , a co za tym idzie, milionem wigilijnych spotkań, po drodze? Figurant z PiSu? Jeszcze zanim zostal prezydentem, przez wielu już był tak ochrzczony. Może poczekajmy? Dajmy trochę czasu na ogarnięcie syfu kadrowego po Paździochowej i na konkretne działania z zespołem , który stworzy. Bić pianę zawsze najłatwiej.

max - 2015-01-11 15:43:12

karo to Ty wyluzuj, Staniszewski to nie wiem jak byś chciał go pokazać, to figurant. To, że w ostatnich dwu miesiącach był czas spotkań wigilijnych to fakt. Ale z drugiej strony to zauważ mimo tak niby mało czasu na ważne sprawy miasta to i tak zdążył wiele "dobrego" dla swoich mocodawców dokonać. Powymieniał rady nadzorcze spółek miejskich na "kompetentnych" zmienników. No i co najważniejsze dla Michasia Pilarskiego załatwił zastępcę dyrektora d/s inwestycyjnych w MPGM. Mało, no może mało bo i czasu nie za dużo było. Strach pomyśleć co się będzie działo jak czasu będzie więcej i pilot do uruchamiania Przemka będzie w użyciu częściej.

uczniak - 2015-01-12 08:36:41

Fuchy dla "leserów" z PiS zostały przydzielone, a w sprawie rozwiązania problemów w gimnazjum nr 2 nadal nic Staniszewski nie zrobił.
Przed wyborami obiecywał nauczycielom błyskawiczne rozwiązanie problemów tworzonych przez dyr. Tomczak.
Od tego czasu mimo wystąpienia przedstawiciela szkoły na radzie miejskiej nic nie zrobił w celu rozwiązania stworzonych przez dyrektorkę problemów.
Przez długi okres czasu nie było nawet komu podjąć jakichkolwiek decyzji wewnątrzszkolnych.
Tomczakowa na urlopie zdrowotnym, jej zastępczynie na zwolnieniach lekarskich.
Ostatnio przybył do szkoły emisariusz PiS, który nawet nie wiadomo czy ma jakikolwiek upoważnienia prezydenta.
Z tej wizyty także oczywiście nic nie wynikało.

Japonka - 2015-01-13 16:11:07

Jest butny i chamski . Na spotkaniu z sybirakami nawet nie doszedł do nich, nie podał ręki i nie  podziękował. Z tego co czytam to na razie rozdaje stołki swoim kolegom, to co zrobiła Pani Wieczorek w Zgierzu starczy mu na cztery lata swojej kadencji. Nie spodziewam się rewelacji lub czegoś lepszego dla Zgierza od Pana Prezydenta i jego kolegów ( Gajdy , Pilarskich itp.) po prostu będzie" PLAŻA"

Bazyli - 2015-01-20 14:25:15

Staniszewski bez suflerów, prawie nigdy nie wie co powiedzieć.
Wystąpił o dofinansowanie modernizacji drogi, której miasto Zgierz nie jest właścicielem.
Równie dobrze mógłby wystąpić o dofinansowanie remontu autostrady.

Pablo - 2015-01-23 10:50:27

Staniszewski jest skuteczny, tylko w wyczesywaniu "kasy" od zgierskich podatników dla siebie i aktywistów PiS.

Japonka - 2015-01-24 13:31:52

To zgierzanie wybrali bardzo mądrego faceta !!!!!( co nie mogę napisać o mieszkańcach Zgierza , którzy na niego głosowali ) już wyczesuje  kasę Zgierza dla siebie i dla swoich koleżków . Gratuluje dobrego wyboru .

Karid - 2015-01-24 20:00:59

Nawet jakby zgormadzić w Zgierzu cały PiS i tak nie wyczesze tyle co Iwonka... A swoją drogą Iwonkę już leczą psychiatrycznie czy nadal chodzi w kitlu udając lekarza?

Pablo - 2015-01-26 07:39:35

Staniszewski (PiS)okazał się dotychczas najbardziej skuteczny w wymianie członków rad nadzorczych spółek, do których miasto delegowało swych przedstawicieli.
Z nominantów Wieczorkowej nie ostał się NIKT.
Pierwszą decyzją Staniszewskiego była zamiana przedstawiciela miasta w najlepiej wynagradzanej  radzie nadzorczej PEC, gdzie Wieczorkową zastąpił Baczak.

Malwina - 2015-01-26 09:10:29

Oby okazał się równie skuteczny w wymianie bydła, które zatrudniła w urzędzia Iwonka... Oby nic się nie ostało z tego lumpiarstwa...

max - 2015-01-26 09:43:30

Naiwność Malwiny jest porażająca.

sanki - 2015-01-26 14:20:28

Skuteczny w obsadzaniu stanowisk Staniszewski, chwilowo nie będzie, tego robił.
Po ponad miesiącu bardzo się przemęczył i postanowił skorzystać z wypoczynku zimowego.
Niby każdy ma prawo do wypoczynku, ale dlaczego przed najważniejszą sesją - budżetową?

Malwina - 2015-01-26 20:33:06

max napisał:

Naiwność Malwiny jest porażająca.

dziękuję, byle Cię tylko moja nawiność nie oślepiła bo nie stać mnie na okulistę.

Monika - 2015-01-26 22:07:13

Niepokoi mnie fakt, że do tej pory nie podano informacji, kto wygrał licytację na dzień pobytu z prezydentem Staniszewskim (za 335 zł)i zjedzenie z nim obiadu - w ramach WOŚP. Czy to też jak było za czasów Iwonki - jest to osoba anonimowa, czy może jeszcze nie ustalono kto nią ma być, a może jakiś "słup".

Vasyl - 2015-01-27 10:14:39

Moniko, takie informacje kto wygrał licytację na dzień w towarzystwie prezydenta Zgierza Staniszewskeigo, od czasu prezydentury Iwony Wieczorek mają klauzulę "TAJNE SPECJALNEGO ZNACZENIA".
Jestem przekonany, że tak jak licytacje dla Wieczorkowej wygrywał "jeleń z Jeleniej Góry", tak teraz wygrywa "łania spod Tuszyna".

słuchacz - 2015-04-27 12:37:28

Vasyl napisał:

Moniko, takie informacje kto wygrał licytację na dzień w towarzystwie prezydenta Zgierza Staniszewskeigo, od czasu prezydentury Iwony Wieczorek mają klauzulę "TAJNE SPECJALNEGO ZNACZENIA".
Jestem przekonany, że tak jak licytacje dla Wieczorkowej wygrywał "jeleń z Jeleniej Góry", tak teraz wygrywa "łania spod Tuszyna".

Do łani to jej daleko.

margolcia - 2015-04-27 14:39:22

Vasyl napisał:

Moniko, takie informacje kto wygrał licytację na dzień w towarzystwie prezydenta Zgierza Staniszewskeigo, od czasu prezydentury Iwony Wieczorek mają klauzulę "TAJNE SPECJALNEGO ZNACZENIA".
Jestem przekonany, że tak jak licytacje dla Wieczorkowej wygrywał "jeleń z Jeleniej Góry", tak teraz wygrywa "łania spod Tuszyna".

jakie to ma znaczenie Kto wygrał?
ważne że wpłacił pieniądze na WOŚP.
Nie sadzę żeby to miało jakiekolwiek znaczenie czy dla Iwonki czy Przemcia.

skała - 2015-04-28 16:02:51

Iwonka lansowała swoje zdjęcia w gazecie - ITZ, z WOŚP, z Panem , który wygrał licytację.
Sklerozka was dopadła?,
ale Margolciu masz racje to nie jest istotne kto wygrał, ważne że kasa w WOŚP się zgadza

Monika - 2015-04-29 08:17:27

Może podanie kto wygrał dzień pobytu ze Staniszewskim nie ma istotnego znaczenia, ale brak takiej informacji ma duże znaczenie - gdyż sugeruje, że z prezydentem nikt nie chciał się spotkać i jeszcze za to płacić pieniądze, więc on sam za to zapłacił. Może też tak być, iż osoba wygrywająca licytację wstydzi się do tego przyznać.

Hieronim - 2015-04-29 08:25:05

Moniko nie każdy ma ochotę jechać pod Tuszyn na spotkanie z pięknym Przemkiem.
Natomiast licytacja WOŚP to dobrze, że udało się uzbierać parę złotych na szczytny cel zwłaszcza, że srodowisko PiS jest przeciwne Owsiakowi.

patrycja - 2015-04-29 09:33:28

Monika napisał:

Może podanie kto wygrał dzień pobytu ze Staniszewskim nie ma istotnego znaczenia, ale brak takiej informacji ma duże znaczenie - gdyż sugeruje, że z prezydentem nikt nie chciał się spotkać i jeszcze za to płacić pieniądze, więc on sam za to zapłacił. Może też tak być, iż osoba wygrywająca licytację wstydzi się do tego przyznać.

Bardzo trafne spostrzeżenie. Tylko z tym płacenie samemu za licytację to chyba bym go aż tak wysoko nie oceniała ponieważ jak głosi pogłoska nie jest skłonny do wydawania własnych pieniędzy nawet na tak szczytny cel.

koalala - 2015-04-29 16:51:36

W przeciwieństwie do swojej poprzedniczki, która słynęła z dobroczynności, bezinteresowności i skromności.

bronka - 2015-04-29 18:19:19

Tak była bardzo pomocna rozumiała potrzeby mieszkańców i zawsze myślała o innych a nie o sobie.
Zawsze miała serce dla osób potrzebujących pomocy tj. Pani Hanajczyk.

widzka - 2015-04-29 18:38:48

Postawę tej pani  (Wieczorek) widać było np w zgierskich szkołach - vide konkurs na dyrektora SP 11 czy afera mobbingowa w Gimnazjum nr 2. Niektórzy pewnie już tego nie pamiętają.

margolcia - 2015-04-30 08:54:06

Ciekawe co było nieprawidłowego w konkursach na dyrektora SP11 czy Gim2?
Pani Bartosiak pokrętnie ale wygrała, choć to wróg Wieczorek

uczeń - 2015-04-30 16:47:20

Pokrętnie to się chyba nie udało tego konkursu ustawić, a bycie wrogiem pani W. to żadna ujma.

city - 2015-04-30 17:45:46

uczeń napisał:

Pokrętnie to się chyba nie udało tego konkursu ustawić, a bycie wrogiem pani W. to żadna ujma.

Margolcia nie napisała , że pani B. pokrętnie ustawiła ten konkurs tylko, że go pokrętnie wygrała a to zasadnicza różnica.

widzka - 2015-04-30 19:55:14

margolcia napisał:

Ciekawe co było nieprawidłowego w konkursach na dyrektora SP11 czy Gim2?
Pani Bartosiak pokrętnie ale wygrała, choć to wróg Wieczorek

Pani B. wygrała ten konkurs zgodnie z prawem i zgodnie z zasadami - komisja konkursowa liczyła głosy skrupulatnie. Natomiast kontrkandydatka, protegowana Wieczorkowej do dzisiaj nie może się pogodzić z przegraną  i  itd.

melon - 2015-05-01 17:42:31

Przemo spod Tuszyna jest skuteczny w zatrudnianiu swych stronników.
Obecnie siedliskiem zauszników jest MPGK, gdzie zatrudnieni zostali:
radny P. z listy Sokoła,
radny F. z listy PiS,
radny P. zamieszkały w Sokolnikach z listy PiS
a wszystko, to pod nadzorem nowego prezesa z PiS Pana K.

Monika - 2015-05-01 21:55:18

Prezydent Staniszewski jest wybitnym krasomówcą. On mówi, mówi, ale co mówi to tego nie chce powiedzieć.

Lidor - 2015-05-03 13:05:08

Staniszewski przemawia dialektem tuszyńskim i dlatego trudno go zrozumieć.

margolcia - 2015-05-03 16:17:35

To jest po prostu seplenienie.

ZK1 - 2015-05-03 17:52:55

Ja sądzę, że Staniszewski junior przemawia w języku znanym seniorowi zwanemu Józef S.
W środowisku, w którym przebywał nazywa się to grypserka.

patrycja - 2015-05-03 18:19:32

Zachęcam do przeczytania gazety "ale Zgierz" można tam się dowiedzieć ciekawych rzeczy dotyczących Tuszyniaka. Ktoś bardzo mądrze opisał jego zasługi dla Zgierza.
Czyta się jednym tchem. Następna będzie jeszcze ciekawsza z tego co napisano.
Musimy się spieszyć żeby ją dostać ponieważ jedyni sprawiedliwi mogą pozabierać ze sklepów w których jest wystawiana. Ta ponoć bardzo szybko się rozchodzi.

cypisek - 2015-05-03 18:55:30

Chciałoby się zaśpiewać.

Niech wyjedzie na wakacje ten prezydent z pod Tuszyna .
Niech wyjedzie i nie wraca niech ucieszy się rodzina.
W mieście święto ogłosimy jego radnych też zmienimy.

Referendum czas zacząć!

słuchacz - 2015-05-03 20:29:35

Napisano w ale Zgierz

Cyt. " Niebawem napiszemy o:
Napiszemy o tym gdzie pracują radni i ich rodziny,gdzie pracują kandydaci na prezydenta, którzy poparli                      P. Staniszewskiego w II turze wyborów. Będzie także p nowych członkach rad nadzorczych spółek, skąd oni są i kim są.O tym wszystkim decydował prezydent P. Staniszewski. Zadamy pytanie prezydentowi jakie kryteria decydowały przy konkretnych"nominacjach". To będzie ciekawa lektura, a nawet sensacyjna. Zapytamy się pana prezydenta, co było powodem powołania do rady nadzorczej spółki wodkan, w miejsce byłej prezydent Iwony Wieczorek, prawnika ze Zgierza, który był pełnomocnikiem firmy Bio-Eko-Tech, tej która ma pozwolenie na budowę spalarni odpadów niebezpiecznych. "

Podobno żaden Prezydent nie zwolnił i nie zatrudnił tylu swoich ludzi co ten.

Bardzo ciekawe  materiały nadesłała do gazety Zgierska Grupa Prawda i Sprawiedliwość oraz Obserwator.

Zgierzanie otworzą szeroko oczy Ci co mieli zamknięte.

zet - 2015-05-04 08:01:04

Do Cypiska i innych, co Wam chodzi po głowach-referendum? Jakie to racjonalne przesłanki kierują Wami? Takie mrzonki co niektórym chodziły po głowie za czasów dr od pałeczek perkusyjnych i co? I nici z tego wyszły. W Zgierzu nie ma i długo nie będzie takiej grupy, która by profesjonalnie zabrała się do takiej roboty. To nie jest tak jak się wielu wydaje, że same chęci wystarczą. Prawdą jest taka, że ta ekipa nie nadaje się do zarządzania miastem, a nawet jest szkodliwa, działająca wręcz na szkodę tego miasta.

aneks - 2015-05-04 10:58:17

Jedynymi Radnymi którzy mogą jeszcze odważnie zabrać głos to jest Pan Hyliński, Pan Mięsok i Pan Idzi Antczak. Oni jeszcze się nie boją chociaż teraz trochę ich aktywność zmalała ale wierzę ,że zaczną głośniej mówić o sprawach miasta.
To Radni którzy potrafią wytknąć nieprawidłowości i działania z którymi się nie zgadzają.

margolcia - 2015-05-04 15:42:27

Trzeba działać Państwo Radni. Trzymam kciuki patrzcie im na ręce.

Krokodyl - 2015-05-05 12:05:35

zet napisał:

Do Cypiska i innych, co Wam chodzi po głowach-referendum? Jakie to racjonalne przesłanki kierują Wami? Takie mrzonki co niektórym chodziły po głowie za czasów dr od pałeczek perkusyjnych i co? I nici z tego wyszły. W Zgierzu nie ma i długo nie będzie takiej grupy, która by profesjonalnie zabrała się do takiej roboty. To nie jest tak jak się wielu wydaje, że same chęci wystarczą. Prawdą jest taka, że ta ekipa nie nadaje się do zarządzania miastem, a nawet jest szkodliwa, działająca wręcz na szkodę tego miasta.

To ,że wcześniej nie było nie oznacza ,że teraz mieszkańcy się nie zmobilizują. Mają ku temu istotne powody.

patrycja - 2015-05-05 20:46:25

Lidor napisał:

Staniszewski przemawia dialektem tuszyńskim i dlatego trudno go zrozumieć.

Panią z promocji która mówiła o majowych dniach wolnych i informowała co , gdzie i kiedy też trudno było zrozumieć. Ten dialekt przechodzi powoli na urzędników .

bronka - 2015-05-07 21:41:33

To taka promocja miasta ten dialekt niezrozumienia przejdzie do historii.
Tylko żeby nie pomyśleli ,że w Zgierzu tak wszyscy mają kłopoty z wymową.

biały gołąb - 2015-05-09 19:59:39

bronka napisał:

To taka promocja miasta ten dialekt niezrozumienia przejdzie do historii.
Tylko żeby nie pomyśleli ,że w Zgierzu tak wszyscy mają kłopoty z wymową.

Kłopoty z wymową zwłaszcza po imprezie integracyjnej WodKanowców w Raju czy  Dzierżąznej  miał też Rudo - Łysy.

patrycja - 2015-05-10 19:39:34

biały gołąb napisał:

bronka napisał:

To taka promocja miasta ten dialekt niezrozumienia przejdzie do historii.
Tylko żeby nie pomyśleli ,że w Zgierzu tak wszyscy mają kłopoty z wymową.

Kłopoty z wymową zwłaszcza po imprezie integracyjnej WodKanowców w Raju czy  Dzierżąznej  miał też Rudo - Łysy.

No to nam się towarzystwo rozkręca. Mogliby swoją energię wykorzystać dla miasta. Teraz to ja się nie dziwię ,że w mieście nic się nie robi. Bo to chyba na drugi dzień ciężko jest myśleć.

cypisek - 2015-05-15 17:16:40

Ojej jak się zbrzydło Pięknisiowi aż byłem  zdziwiony gdy go zobaczyłem w towarzystwie Bogusia, cygana i blondynie pozostałości po Wieczorkowej się przytyło. Co ten urząd i te podróże do Tuszyna robią z wyglądem.
A było startować na sołtysa zawsze to bliżej i na miejscu.

patrycja - 2015-05-15 17:53:15

Burmistrz Aleksandrowa Łódzkiego już tyle inwestycji rozpoczął po wyborach boiska, termomodernizacja szkół, przedszkoli. To jest dobry gospodarz. Ten Tuszyniak tak się spieszył do przejęcia władzy i     4 grudnia został zaprzysiężony mało nóg sobie nie połamał. Teraz zapał ostygł zaraz jego nieudolnej władzy minie pół roku a w Zgierzu oszałamiających efektów niema , można powiedzieć ,że żadnych efektów. Wieczorkowa po objęciu prezydentury zaraz wzięła się do roboty a on ciekawe do czego się zabrał.
Codziennie zabiera się do Tuszyna.

szu-szu - 2015-05-15 18:05:40

Jak Wieczorkowa weszła z nim do II tury to trzeba było głosować na nią, niech by kontynuowała to co zaczęła i  to co  wystarała się czyli  pieniądze z Łodzkiego Obszaru Metropolitarnego sławetne 86 mln.  Jeszcze na koniec swojej kadencji zdobyła środki dla miasta dla szkół. A on nawet nie realizuje działań podjętych po niej. Kiedy się obudzi to będzie startował do Sejmu. Może jego polityka na tym polega.

Monika - 2015-05-15 18:20:47

Nowy prezydent w Zgierzu nic nie robi, ale to nie znaczy że tęsknimy za Wieczorkową.

Elf - 2015-05-15 18:31:27

Trzeba przyznać ,że ona pilnowała obsługi w urzędzie, pracownicy pracowali a nie tak jak teraz ,że niema kto rozpisać konkursu a Miasto Tkaczy zamarło. Zastała ogromne zadłużenie miasta , musiała sobie z tym poradzić. Mimo wszystko w mieście było widać poczynione inwestycje. Wystarała się o środki unijne. A na tą kadencję zostawiła jeszcze nadwyżkę budżetową i pozyskane środki unijne oraz faktycznie wystarała się z ŁOM o 86 mln.
Co w takim razie robi obecny ,że nawet nasadzeń kwiatów w Zgierzu niema a co dopiero mówić o inwestycjach drogowych. Zasłynął łataniem dziur w asfalcie piaskiem.
Każdy Prezydent z pierwszej czwórki byłby lepszy i pracowitszy od niego.

Bumerang - 2015-05-15 19:00:28

Każdy z prezydentów coś po sobie zostawił. No może oprócz nygusa Sokoła ale i on oprócz długów coś tam zrobił a ten nic. Po nim zostaną wspomnienia z podróży do Tuszyna i nic nierobienie w UMZ.
Biedne miasto tak to jest jak ludzie głosują na gębę a nie na doświadczenie i rozum.
Gęba zbrzydła i nic nie pozostało.

Kp141255 - 2015-05-15 23:47:35

szu-szu napisał:

Jak Wieczorkowa weszła z nim do II tury to trzeba było głosować na nią, niech by kontynuowała to co zaczęła i  to co  wystarała się czyli  pieniądze z Łodzkiego Obszaru Metropolitarnego sławetne 86 mln.  Jeszcze na koniec swojej kadencji zdobyła środki dla miasta dla szkół. A on nawet nie realizuje działań podjętych po niej. Kiedy się obudzi to będzie startował do Sejmu. Może jego polityka na tym polega.

Biada nam Mieszkańcom.Tuszyniak pokazuje swoją nieudolnośc na każdym kroku,nawet 2 lata pracy przy boku Wieczorkowej niczego go nie nauczyły.Jej rzucano kłody pod nogi, ale umiała to ogarnąc i widac było efekty.Obecnie w Zgierzu tylko stołki dobrze się rozdaje kolesiom i sukces to podwyżki śmieci.Katastrofa...

kola - 2015-05-16 13:04:48

Wkurza mnie ,że to wszystko dzięki nieświadomym starszym ludziom (oczywiście nie wszystkim jakaś część jest normalna i sama decyduje) którzy słuchają co mówi kler z osiedla i idą jak te baranki i potulnie głosują na takiego Tuszyniaka bo ksiądz tak powiedział.
Teraz powinny iść do księdza żeby dał im na podwyżkę śmieci i porobił ławeczki pod kościołem bo naiwna Wieczorkowa co chciały to robiła stawiała przystanki autobusowe i tak było źle. A część z nich wygadywała te nieprawdziwe bzdury co usłyszała z plotek roznoszonych przez przeciwników. W Zgierzu powinien rządzić zgierzanin ten się miastem nie interesuje.

patrycja - 2015-05-16 13:31:58

Masz rację moi dziadkowie mając 81 i 84 lata są  świadomi chodzą do kościoła ale głosowali tak jak uważali a nie jak ksiądz mówi.  Pozostali zafundowali swoim dzieciom i wnukom a może i prawnukom spalarnie odpadów niebezpiecznych i zastój w rozwoju miasta. Czy oni myśleli o następnym pokoleniu. O tym żeby w Zgierzu było dobrze o rozwoju miasta.
Osoby starsze które mają na względzie dobro Polaków byli nawet oburzeni gdy podtykano im kartkę żeby złożyli podpis o poparciu dla Dudy.

oczko - 2015-05-16 20:07:20

Tytuł wywiadu ze Staniszewskim po ocenie półrocznych dokonań powinien raczej brzmieć BĘDĘ BEZUŻYTECZNYM PREZYDENTEM.

hiacynt - 2015-05-16 20:45:10

Oczko swoim stwierdzeniem trafiłeś bezbłędnie.

Kp141255 - 2015-05-17 00:15:02

oczko napisał:

Tytuł wywiadu ze Staniszewskim po ocenie półrocznych dokonań powinien raczej brzmieć BĘDĘ BEZUŻYTECZNYM PREZYDENTEM.

BRAWO!!! TWOJE STWIERDZENIE JEST BEZBŁĘDNE  .STRZAŁ W DZIESIĄTKĘ.

szu-szu - 2015-05-17 11:35:15

BEZSKUTECZNY PREZYDENT ze skutkiem natychmiastowym powinien wrócić tam gdzie jego miejsce.
Do WOD-KAN czyli Przedsiębiorstwa Wodno - Kanalizacyjnego najlepiej poza Zgierzem.

słuchacz - 2015-05-18 07:27:02

Tak słucham debaty i gdy słyszę jak Pan Duda mówi ,że nie dzieli ludzi to co robi Bezskuteczny w Zgierzu który startował z ich listy. Zwalnia ludzi z pracy i zatrudnia swoich. Komu wierzyć jeżeli rzeczywistość pokazuje co innego na naszym miejskim gruncie? Czy na tym ma polegać dawanie pracy młodym żeby jednych zwolnić i tych jedynie słusznych zatrudnić?

Monika - 2015-05-18 09:54:19

W niedzielę zagłosuję na Komorowskiego, ale nie jest to wynikiem sympatii dla PO - tylko obroną przed rządami PiS. Ta formacja jest największym nięszczęściem jakie spotkało Polskę. Wystarczy zobaczyć co oni robią w Zgierzu. Ich rządy w naszym mieście jest to bezpardonowy atak na stołki i kasę, wyrzucanie z pracy osoby które nie należą do PiS, popieranie podwyżek opłat za śmieci, lobbowanie na rzecz budowy w naszym mieście spalarni odpadów niebezpiecznych, niszczenie środowiska poprzez budowę myjni samochodowej w Parku Miejskim, bezczelne udawanie przez Staniszewskiego w kampanii wyborczej, iż jest zgierzaninem itp.
Na szczęście zgierzanie zaczynają przeglądać na oczy, czego wyrazem było 6% zwycięstwo Komorowskiego nad Dudą w naszym mieście.

joker - 2015-05-18 10:25:00

Jest oczywiste , że trzeba zagłosować na Komorowskiego i wcale nie dlatego , że to najlepszy kandydat , ale mając do wyboru PIS i Komorowskiego to oczywiście JEST to najlepszy kandydat! Co do działań zgierskiego PIS to całkowicie zgadzam się z powyższym postem Moniki. Tragedia w najgorszym wydaniu.

Grey - 2015-05-18 10:34:14

Nie mając najmniejszych szans na wygranie wyborów przez prawdziwych przywódców, PiS wystawia figurantów, licząc na to, że po dobrej kampanii zwyciężą w wyborach. Niestety wyborcy dają się na to nabrać, a potem żałują. Prawdziwymi twarzami PiS są tacy ludzie jak: Kaczyński, Macierewicz, Brudziński, Błaszczak, Pawłowicz, Mastalerek, a w Zgierzu: Matuszewski, Gajda, Pilarski.

aneks - 2015-05-18 13:20:13

Twarzą wystawioną przez PIS w Zgierzu był Obecny a ponieważ Rudo Łysy był niewybieralny zastosowali ten wybieg i teraz to samo dzieje się w wyborach na Prezydenta Polski. Mamy przykład na co można skazać naszą Ojczyznę na przykładzie naszego miasta. Dokładnie taką samą taktykę obrali jak w wyborach na prezydentów miast tylko nie wszędzie mieszkańcy dali się nabrać tak jak u nas. Niech nie mówią ,że nie będą dzielić ludzi. Słuszna racja ,że zwalniani są jedni a zatrudniani swoi. Mamy teraz szansę na uratowanie Polski nie popełnijmy takiego błędu jak w Zgierzu.

heloł - 2015-05-18 18:45:25

kola - to nie starsi ludzie wybrali Pięknisia. To młodzież, bo "on taki przystojny " i ludzie od Mięsoka, bo głosowali przeciwko Pani Wieczorek. Starsi głosowali na Panią Prezydent, bo to Ona potrafiła zorganizować dla nich wiele ciekawych przedsięwzięć.

kola - 2015-05-19 13:03:36

Część starszych głosowała bo nawet pod kościołem gadali na kogo idą głosować oczywiście nie wszyscy.

gadu gadu - 2015-05-19 19:43:31

joker napisał:

Jest oczywiste , że trzeba zagłosować na Komorowskiego i wcale nie dlatego , że to najlepszy kandydat , ale mając do wyboru PIS i Komorowskiego to oczywiście JEST to najlepszy kandydat! Co do działań zgierskiego PIS to całkowicie zgadzam się z powyższym postem Moniki. Tragedia w najgorszym wydaniu.

Również popieram Monikę.

heloł - 2015-05-19 21:03:08

A ja nie popieram Moniki, bo gdyby nie udawała, że nie wie kim jest Staniszewski i zagłosowała na Panią Wieczorek nie byłoby tego co mamy. Teraz niech nie narzeka. Taki był jej wybór.

BONI - 2015-05-20 20:34:07

ciekawa sprawa teraz nikt się nie chce przyznać że głosował na Staniszewskiego to może faktycznie wybory były sfałszowane jak twierdził PiS oni muszą coś w tym temacie wiedzieć chociaż w ich mniemaniu sfałszowane były tylko tam gdzie przegrali

Monika - 2015-05-20 21:22:12

Być może Staniszewski mówiąc, iż będzie skutecznym prezydentem mówił prawdę, a to dlatego, że:
1. Mówił, że będzie, tylko nie mówił kiedy.
2. Już pokazał, że jest skutecznym prezydentem w zatrudnianiu działaczy PiS.

Kp141255 - 2015-05-20 22:45:19

BONI napisał:

ciekawa sprawa teraz nikt się nie chce przyznać że głosował na Staniszewskiego to może faktycznie wybory były sfałszowane jak twierdził PiS oni muszą coś w tym temacie wiedzieć chociaż w ich mniemaniu sfałszowane były tylko tam gdzie przegrali

Piszesz szczerą prawdę, nikt nie chce się przyznac do oddania głosu na obecnego tuszyniaka,to skąd taki rozmiar porażki Prezydent Wieczorek. KOSZMAR totalna porażka w Zgierzu.

patrycja - 2015-05-21 10:02:13

Porażka to oddać głos na niego i dlatego niema teraz tych co głosowali bo żałują.

Monika - 2015-05-21 15:06:25

Największą porażką i bezmyślnością zgierzan było głosowanie w I turze wyborów prezydenckich w naszym mieście, i wybór Wieczorkowej i Staniszewskiego.  Głosowanie w II turze było wyborem między dżumą a cholerą.

aneks - 2015-05-25 19:29:26

Uważam dalej ,że lepiej było wybrać Wieczorkową. Radny Mięsok mógł się wypowiadać na sesjach jak ona była Prezydentem  miasta a teraz się chyba boi bo siedzi cicho jak mysz pod miotłą. Coś tam próbuje ale cienko mu to wychodzi a wcześniej aż się robił bordowy. Obecnie jest biedulek szybko doprowadzany do porządku. Radzio mu  pokazuje gdzie jego miejsce. A za Wieczorkowej hulaj dusza wszystkie chwyty dozwolone. Teraz nawet nie może się zbytnio wychylić ale musi być nieszczęśliwy z tego powodu. Chłopak się marnuje z jego temperamentem.

heloł - 2015-05-25 21:18:28

No niestety coś za coś. Mięsok siedzi cicho, bo dba o"interes" swojego kolegi.

rozbójnik - 2015-05-25 21:44:39

Jakiego kolegi?

heloł - 2015-05-26 19:43:10

Tego, bez którego nie istnieje.

Bumerang - 2015-05-27 11:05:33

Możesz bliżej określić bez kogo nie istnieje.

miki - 2015-05-29 16:36:15

Ostatnio w SP10 dowiedzieli się ,że rozbudowa szkoły zacznie się w 2016r. Szkoda tylko ,że prezydent zapomniał dodać iż plany stracą ważność i trzeba będzie  ponownie zapłacić. W ubiegłej kadencji były zabezpieczone pieniądze na rozbudowę szkoły które po objęciu stanowiska przez nowego zostały cofnięte. Czy to jakiś trik wyborczy na przyszłe wybory do parlamentu. Liczy na głosy?
Jaka JEST PRAWDA  ?
Po wyborach coś mi się wydaje ,że nawet w 2016r. nie zacznie się rozbudowa bo i głosy nie będą potrzebne.
Nikt Wam nie da tyle ile ja obiecam to znany slogan nawet bardzo aktualny.

Nowy - 2015-05-29 21:33:24

Jak znam życie to tylko obietnica przedwyborcza która szybko będzie zapomniana.
Jak jest taki dobry to dlaczego już nie zaczął rozbudowy.
Miał plany i przeznaczone na inwestycję pieniądze. Znowu wciska ciemnotę.

patrycja - 2015-05-30 13:09:42

Bo nie zamierza rozbudowywać tylko gada i czaruje ludzi.

słuchacz - 2015-06-01 15:04:32

Znowu ciekawe artykuły w Ale Zgierz dotyczące elity PIS i ich radnych oraz samego Posła i prezydenta.
Mało interesujący natomiast wywiad z mecenasikiem  jak zwykle ble ble ble.
Za to aż takich informacji gdzie jaki radny jest zatrudniony i jego żona czy synowa o tak obszernej treści jeszcze nie było.
Rozdawnictwo stanowisk nader ciekawe jeszcze im mało?
Poruszono oczywiście też temat spalarni.
Do ciekawych artykułów można zaliczyć "TKM-część I", "Śmierdzi w Zgierzu", "Czy to jest możliwe?",
"Pan poseł rozpoczął kampanię?", "O spalarni odpadów niebezpiecznych cd"oraz "Panie prezydencie, dlaczego?"
Jeżeli zdobędziecie gazetę warto poczytać i wyciągnąć własne wnioski.
Z niecierpliwością czekam na następne wydanie gazety ciekawe co jeszcze w trawie piszczy.

modliszka - 2015-06-01 16:27:23

Zgierski PiS, to wielkie szambo, z którego wypływa, to co najgorsze.

patrycja - 2015-06-02 09:09:23

To już wiadomo dlaczego w Zgierzu tak śmierdzi.

Kwinto - 2015-06-13 11:46:48

I słowo stało się ciałem.
Miała być muza, którą lubi Przemek i rudo-łysy i była.
To się nazywa skuteczność.

marzenie - 2015-06-14 06:52:42

Radziowi wspominki z Jarocina wróciły. Tam urzędowali razem z eks Prezydentką.
Czyżby wojna z nią miała źródła jeszcze z ich dawnych wspólnych licealnych czasów, choć wtedy raczej byli dobrymi znajomymi.

Julian - 2015-06-14 07:53:11

Mamy zgierską wojnę o muzę, pomiędzy byłą prezydent a Gajdą.
Tylko dlaczego realizacja własnych upodobań ma sie odbywać za pieniądze zgierskich podatników?

modliszka - 2015-06-14 17:13:45

Realizacja upodobań czy, to Iwony Wieczorek, Gajdy czy Staniszewskiego odbywa się za publiczne pieniądze, że te osoby były lub są "przy żłobie".

real - 2015-06-15 05:32:52

Zawsze kto jest u władzy decyduje kto będzie grał Święcie miasta i nie ma co się dziwić.
dziwi natomiast fakt, ze znany ptasznik z Kęblin leseruje w miejskiej spółce za około 12.000 zl miesięcznie nie pojawiając się tam nawet zbyt często. Za Wieczorek to byłoby niemożliwe. jaka była taka była ale trzymała krótko za pysk wszystkich.

Krokodyl - 2015-06-17 21:11:58

Teraz nygusy co wcześniej musieli pracować chwalą sobie Tuszyniaka bo on się niczym nie zajmuje i mogą się obijać  za Wieczorkowej nie mogli. Faktycznie pilnowała porządku w urzędzie.

Kp141255 - 2015-06-17 23:11:00

Krokodyl napisał:

Teraz nygusy co wcześniej musieli pracować chwalą sobie Tuszyniaka bo on się niczym nie zajmuje i mogą się obijać  za Wieczorkowej nie mogli. Faktycznie pilnowała porządku w urzędzie.

Podczas swojej kadencji Wieczorkowa potrafiła rozszyfrowac co niektórych nieudaczników,obecnie urzędników tuszyniak bierze na ilośc bez wzgędu na fachowośc i przydatnośc liczą się plecy i kolesiostwo.Szkoda tylko ,że nie widac w tej beznadziejnej polityce ekonomii.

zibi - 2015-06-18 11:15:54

Teraz w mieście chwalą się środkami pozyskanymi za kadencji Wieczorkowej na remont biblioteki i Centrum Obywatelskiego a gdzie środki pozyskane przez Tuszyniaka. Łatwo chwalić się czymś o co starała się poprzedniczka a sami nie są zdolni nic dla Zgierza uzyskać . Widocznie to tacy fachowcy.

Antonio - 2015-06-18 13:50:49

O ile mnie pamiec nie myli, to fachocow Staniszwskiego i Baczaka zatrudnla byla prezydent Iwona W.
Szkoda, ze przez ponad dwa lata ich niczego pozytecznego nie nauczyla
Sorry nauczyla ich jako specjalista od " paleczek perkusyjnych" jak za ciezkie pieniadze sprowadzac podrzednych grajkow

słuchacz - 2015-06-18 14:05:37

Staniszewski dostał rekomendację PIS a za to cofnęli rekomendację Bogusi pożarli ją bo szykowali jego na prezydenta.

elemelek - 2015-06-18 15:00:17

Przez 2 lata się nie nauczyli to czego można się spodziewać. Widocznie nie mają głowy chłopaki łatwiej jechać na tym co uzyskała poprzedniczka po co się wysilać jak wszystko dostali gotowe. Teraz żeby tego gotowca nie spieprzyli.
Ciekawe co za fachowcy będą prowadzić prace remontowe biblioteki i Centrum Obywatelskiego.

Elf - 2015-06-21 18:18:02

Swoimi osiągnięciami się nie chwalą bo ich nie mają całe szczęście ,że im Wieczorkowa zostawiła nadwyżkę budżetową i kasę z środków ochrony środowiska to mają za co robić remonty a to co włożą z środków własnych miasta zostanie im po zakończeniu zwrócone. Jak oczywiście wszystkiego wybitni fachowcy nie spieprzą.

Bumerang - 2015-06-21 22:45:00

To że mają dobrą sytuację finansową to prawda. Jak będą jęczeć to będzie oznaczało tylko ich niekompetencje i brak umiejętności opanowania tematu.

gadu gadu - 2015-06-22 09:28:24

Czy oni nad czymś jeszcze panują. Brak doświadczenia i kompetencji widać na każdym kroku.
To co zapowiada Pani Szydło diametralnie różni się od postępowania obecnych rządzących i jak tu wierzyć . Mamy już w pigułce pokazane co mówią a co robią. Mijanie się z prawdą to ich najmocniejszy atut. Widać było w kampanii nieudacznika.

dragon - 2015-07-01 21:38:02

Seplun nad niczym nie panuje nawet rozdawnictwo pracy wymknęło się z pod kontroli. Mamy tego przykład na zgierskim podwórku. Może nie tak rozdawnictwo pracy jak to ,że wszystko wyszło na jaw zwłaszcza sprawa pana Krzysztofa K. Myśleli ,że się nie wyda a tu mleko się rozlało a raczej pomyje i zostali ochlapani na własne życzenie.

sołtys - 2015-07-02 10:20:51

Chyba nie jest tak źle pomiędzy Wieczorkową a Rudo Łysym gdyż mąż osieroconej po byłej Prezydent Jolusi G dostał pracę w Straży Miejskiej pomimo tego ,że nigdy w wojsku nie był dostał mundur. Cały czas są w dobrych kontaktach z byłą Prezydent pomagają jej a mamuśki to bardzo dobre koleżaneczki. Pewnie już niedługo zostaną przywróceni do pracy Ci co zostali zwolnieni jak powiały dobre wiatry i naprawiła się relacja pomiędzy nimi o czym może świadczyć zatrudnienie męża przyjaciólki w SM

szu-szu - 2015-07-02 14:04:47

Perzcież to też nieudacznik więc miejsce w SM mógł dostać. Gdyby nie Wieczorkowa jego żonusia dalej by była bezrobotna. Zawsze im bardzo pomagali rodzice i teście. Oni natomiast mają być za co wdzięczni Wieczorkowej dlatego nie dziwi mnie ,że dalej jej pomagają. Pieczenie ciast, obiadki itp. jeszcze trochę z tej wdzięczności to zaczną sprzątać u niej w domu. Mamuśki nawet dość blisko mają działki rekreacyjne. Jolusia wiedziała jak się ustawić nie bez powodu zaprosiła Byłą Prezydent na własne wesele ponieważ wiedziała ,że takie znajomości w przyszłości będą jej potrzebne. I się nie myliła.

Don Leon - 2015-07-02 16:34:02

Jak czytam ostatnie posty, to uczeń (Staniszewski) przerósł nauczycielkę (Wieczorek), ale jeszcze w niektórych zakresach jeszcze trochę mu brakuje.

Alfred - 2015-07-24 07:32:55

Co jest oznaka zapowiadanej przez prezydenta Staniszewskiego skutecznosci?
Czy skutecznoscia jest skupienie w bycie zwanym klubem radnych Przemyslawa Staniszewskiego spolegliwych nie widzacych niczego poza wlasnymi korzysciami 9 osob?
Celowo pisze osob, gdyz w moim przekonaniu Beata Swiatczak, Bartosz Janiszewski czy Elzbieta Krzewina nie zasluguja na okreslenie radnych.
Wspomniani za "zaszczyty" odpuscili sobie reprezentowanie interesow mieszkancow.
Zaprzedaki sie wladzy otrzymujac " funkcje" w radzie miasta.
Inni radni z tej grupy "trzymajacej wladze" stali sie od momentu aktywnego wsparcia Staniszewskiego wybitnymi fachowcami, ktorych nagle potrzebowaly miejskie spolki.
Dlaczego lrzed wyborami samorzadowymi nie byli potrzebni w spolkach obecni radni Pilacik - MPGK, Miroslaw Pilarski wczesniej MPGK, obecnie Wod-kan.
Kolejna sprawa, to zatrudnienie synowej radnej Krzewiny w miejskiej spolce MPGK, czy Jerzego Sokola kandydata z podzgierskich Keblin na prezydenta w TBS.
Jesli wymienione wyzej nominacje sa miara skutecznosci, to Staniszewski jest skuteczny.
Napisze nawet wiecej jest on bardzo skuteczny.

hilary wieczorek - 2015-07-24 12:03:40

Jeszcze do tego Wężyk w Mosirze, żona Filipowicza w MUK_U, Forfecki - dyr., w MPGK, Linkowski , Grzelak- Makowczyńska, Antczak z pisu -- w Urzędzie Gminy a żona z-cy wójta w Muk-u.

musztarda po obiedzie - 2015-07-24 12:26:40

hilary wieczorek napisał:

Jeszcze do tego Wężyk w Mosirze, żona Filipowicza w MUK_U, Forfecki - dyr., w MPGK, Linkowski , Grzelak- Makowczyńska, Antczak z pisu -- w Urzędzie Gminy a żona z-cy wójta w Muk-u.

a to to diero początek listy. Na trzeźwo tego nie da się ogarnąć... tylko ile można pić?!

Monika - 2015-07-26 16:56:06

Muszę wziąć w obronę prezydenta Staniszewskiego i potwierdzić, że jest skutecznym prezydentem. Jako przykład może świadczyć, że skutecznie wyszukuje wybitnych specjalistów do spółek miejskich, czy też na inne intratne stanowiska. Ale że tak się w Zgierzu  wydarzyło iż ci wszyscy spece należą do PiS lub do jego klubu to jest czysty przypadek...Gdyby było inaczej to jego działania byłyby krecią robotą, czynioną przeciwko tym wszystkim ludziom "prawym i sprawiedliwym" chcącym przejąć władzę w naszym kraju.

Blanca - 2015-08-03 09:33:13

Moniko jak nazwałaś ludzie "prawi i sprawiedliwi" istnieją ale chyba tylko w bajkach.
W Zgierzu nawet tych bajek nie znają, a co dopiero spotkać "prawego i sprawiedliwego" z partii Kaczyńskiego.

alveo - 2015-08-09 00:30:13

Staniszewski okazał się ostatnio bardzo skuteczny w konsumpcji grilowanych mięs w parku miejskim.
Podobnie skuteczni są jego promotorzy, którzy wcześniej zgrilowali radnych B. Janisewskiego, B. Światczak i pozostałych z powstałego klubu Przemysława Staniszewskiego.

biedronka - 2015-08-23 08:13:36

Minęło 9 miesięcy prezydentury Staniszewskiego.
A skuteczność w dziedzinie poprawy stanu nawierzchni  chodników i ulic wygląda następująco:

https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/11888035_957452557652067_6005258446776154437_n.jpg?oh=3dd92d660a8129350db02fa0a905661e&oe=56726051

biedronka - 2015-08-23 08:15:08

Z cyklu skutecznie:

https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xat1/v/t1.0-9/11949523_957453480985308_8050852539309709112_n.jpg?oh=02f0be2c63f18fb3957e80d37d9159f7&oe=5681CDDE

https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/11949489_957453624318627_9051052882361909448_n.jpg?oh=2d85c26b3d74d728e23c14e4648d5d72&oe=563858CC

Victoria - 2015-08-26 13:56:15

Staniszewski nie spaceruje po zgierskich ulicach i chodnikach, to ich stan mało go interesuje.
Bardziej jest zainteresowany stanem dróg w Szczukwinie gdzie mieszka.

abc - 2015-08-26 15:05:29

przecież sami takiego prezydenta chcieliśmy to teraz mamy, jedyne co nam zostało to liczenie dni do końca jego siedzenia tutaj, tak siedzenia , bo nic innego nie robi

Mamrot - 2015-08-30 07:11:10

Wypisz wymaluj pisze o Zgierzu

JULIAN TUWIM - "ŚMIERDZIEL"

Przyszedł śmierdziel do ogrodu
I stwierdził,
Że się ktoś dopuścił smrodu,
Bo śmierdzi.


Stanął śmierdziel, żeby fakt ten
Ustalić
I coś w związku z tym nietaktem
Uchwalić.

Więc się śmierdziel zebrał licznie
W drzew cieniu,
Protestując energicznie
W imieniu.

Potem ruszył po ogrodzie
Pochodem,
Krzycząc: "Hańba! Precz, narodzie,
Ze smrodem!"

Krzyczał, ryczał, ducha sławił
(Nie ciało),
Ale gdzie się tylko zjawił -
Śmierdziało.

Z tego morał się wywodzi
Dla wielu:
Nie protestuj, gdy sam smrodzisz,
Śmierdzielu.

???? - 2015-08-30 07:41:02

Dlaczego Zgierzanie sprowadzili do miasta "człowieka ze Szczukwina"?

abc - 2015-09-03 13:49:30

człowieka ze ZGIERZA,BO PRZECIEŻ MIAŁ BYĆ ZE ZGIERZA , A ŻE NAGLE POTEM SIĘ PRZEPROWADZIŁ TO JUŻ CZYSTY PRZYPADEK

Łysy Radzio - 2015-09-05 09:20:25

Przemysław Staniszewski okazał się skuteczny na niwie szaletów ( od lewej prezydent Przemysław Staniszewski, zastępca prezydenta Bohdan Bączak, radny z listy PiS Mariusz Forfecki oraz naczelnik Bogusława Sałuda-Anyszewska)


http://www.zgierz.pun.pl/_fora/zgierz/gallery/174_1441437385.jpg

Laur - 2015-09-05 09:59:01

Skuteczne zbudowanie WC za 100 tysięcy złotych, to dopiero powód do dumy.
Gdy za naście lat kronikarze będą opisywać dzieje miasta, to budowa WC zostanie wyróżniona złotymi zgłoskami, zwłaszcza, że wiele wskazuje iż będzie to jedyne pozostałość po rządach człowieka ze Szczukwina i jego zastępcy z Sokolnik Lasu.

joker - 2015-09-05 15:40:29

Odnośnie zdjęcia powyżej - odpowiednie osoby stoją w odpowiednim miejscu ! I tam też powinny pozostać !

zonk - 2015-09-05 16:52:01

wieść gminna niesie iż, radny z panią naczelnik nie tylko WC-ty miejskie kontrolują. Do "bandy ptysia" brakuje tylko psa prezydenta- doświadczonego asystenta i sekretarza z równie wybitnym zawodowym dorobkiem po Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej.

Fantom - 2015-09-06 07:55:11

Zonku może wspomniany przez Ciebie

doświadczony asystenta i sekretarza z równie wybitnym zawodowym dorobkiem po Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej.

był w czasie robienia zdjęcia wewnątrz WC?

Adrian - 2015-09-06 08:06:34

Komentarze na Facebooku w sprawie wybudowania za prawie 100 tysięcy złotych WC.

http://www.zgierz.pun.pl/_fora/zgierz/gallery/220_1441519496.jpg

liberty - 2015-09-29 11:24:57

Trafna ocena skuteczności i dokonań prawnika ze Szczukwina Przemysława Staniszewskiego i jego zastępcy Bohdana Bączaka z Sokolnik.

http://www.zgierz.pun.pl/_fora/zgierz/gallery/24_1443518101.jpg

osąd - 2015-10-27 23:13:36

Brawo pani Dyrektor

kakadu - 2015-10-28 10:17:08

Aby pracowac trzeba cos umiec, a z tym nienajlepiej.

tarantula - 2015-10-31 09:51:42

Przemek tuszyniak jest bardzo skuteczny, gdyż spacyfikował znaną krzykaczkę Beatę Świątczak.

Roxi - 2016-08-12 14:48:41

Staniszewski jest tak skuteczny, że sprowadził firmę Arvato, szkoda ze do Sosnowca pod Strykowem.
Ponadto twierdzi, że podpisując porozumienie z przedstawicielami tej firmy zatrudni ona 800 mieszkańców Zgierza.
Co będzie jeśli ludzie nie będą zainteresowani pracą za najniższą krajową?
Czy zostanie w Zgierzu wprowadzony nakaz pracy dla Arvato?
Ciekawe gdzie Staniszewski zamierza znaleźć tyle osób - magazynierów z uprawnieniami na wózki widłowe?

Aldona - 2016-08-12 18:40:43

Jeśli będzie potrzeba pracowników Staniszewski przywiezie ich ze Szczukwina.

Krzysiek Skowroński - 2016-08-16 20:02:58

Roxi napisał:

Staniszewski jest tak skuteczny, że sprowadził firmę Arvato, szkoda ze do Sosnowca pod Strykowem.
Ponadto twierdzi, że podpisując porozumienie z przedstawicielami tej firmy zatrudni ona 800 mieszkańców Zgierza.
Co będzie jeśli ludzie nie będą zainteresowani pracą za najniższą krajową?
Czy zostanie w Zgierzu wprowadzony nakaz pracy dla Arvato?
Ciekawe gdzie Staniszewski zamierza znaleźć tyle osób - magazynierów z uprawnieniami na wózki widłowe?

Chwalenie się kołchozami pracy za najniższą krajową z umową zlecenie, bez perspektyw rozwoju i awansu, to naprawdę sukces przez wielkie S. Pierwszym chwalipiętą jest burmistrz Strykowa...

bolek - 2016-08-17 07:44:47

Proszę się tak nie podniecać niezdrowo, bo nie jest to nic pewnego. W tej chwili firma przeprowadziła rekrutacje na stanowiska nadzoru i przyjęto jedynie kilka osób. Dalsze rekrutacje odbędą się w zależności od potrzeb obsługi firm handlowych np. Zara.
Będzie to następna sprawa, którą desant ze Szczukina obiecuje mieszkańcom Zgierza

bielik - 2016-08-19 07:22:36

Nie ma, co przeżywać uruchomienia firmy Arvato pod Strykowem.
Firma jak wiele tam już działających. Będzie miała problem ze znalezieniem pracowników na proponowanych warunkach czyli poprzez agencje pracy tymczasowej na poziomie najniższego wynagrodzenia.
Większość z firm spod Strykowa przywozi pracowników z Ozorkowa, Łęczycy, Łowicza Rawy Mazowieckiej czy Brzezin.
Bez propozycji stabilnego zatrudnienia na warunkach lepszych niż w innych firmach Arvato nie skompletuje załogi.

Jerzy Zgierski - 2016-08-19 13:02:08

W rozmowie z Radiem Łódź Staniszewski zapowiedział kolejne miejsca pracy dla mieszkańców Zgierza.
Mają one powstać dzieki kolejnemu porozumieniu, które podpisze.
Oczywiście będą one zlokalizowane w kolejnej nowej części Zgierza czyli e Konstantynowie Łódzkim.

igła - 2016-08-19 14:24:28

Staniszewskiemu zwanym prezydentem ze Szczukwina można podpowiedzieć, że są jeszcze miejsca pracy dla zgierzan na wyspach Brytyjskich w Norwegii itd... Koleś powiesza się pod co się tylko da kosztem kogoś aby pokazać aktywność, a naprawdę sam nic nie potrafi co najwyżej robić dobrą minę do złej gry! Król jest nagi albo jak kto woli goła du..a jak u pawiana!

Jerzy Zgierski - 2016-08-19 16:33:00

Prezydent spod Tuszyna, to i miejsca pracy poza Zgierzem.
Ale do Urzędu Miasta Zgierza sprowadzani są partyjni znajomi z Łodzi, Głowna, Sokolnik czy Keęblin.

roger - 2016-08-20 01:17:40

Teraz należy oczekiwać kolejnych porozumień w blasku fleszy z firmami z Kielc, Krakowa, itd, itp.

joker - 2016-08-20 08:41:35

To co prezentuje sobą Staniszewski to kompletna żenada i jedno wielkie nieporozumienie. Ale to było oczywiste od samego początku, że tak właśnie to będzie wyglądało. Jak się na prezydenta wybiera "chłopczyka ze Szczukwina w krótkich spodenkach" to nie można oczekiwać czegokolwiek !

Jerzy Zgierski - 2016-08-25 12:26:35

Ponieważ pracowników do firm, z którymi podpisał porozumienie Staniszewski będą zatrudniać agencje pracy ciekawe czy za "duszę" zwerbowanego otrzyma jakąś prowizję?

Donald - 2016-10-15 20:03:15

Gdzie ta skuteczność??????????????????????

Poniżej zapowiedzi z 27 listopada 2015 roku:

Trzeba też postawić na planowanie przestrzeni miejskiej i wsparcie przedsiębiorców, aby Zgierz był bardziej atrakcyjny dla inwestorów, którzy zaczną tu lokować przedsiębiorstwa i tworzyć miejsca pracy.

Co do planowania przestrzeni miejskiej zgodnie z obietnicą studium zagospodarowania przestrzennego dla obszaru całego miasta jest uchwalone - to jest fakt. Zgierzanie osiem lat czekali na ten dokument planistyczny. To jest wielki krok naprzód dla rozwoju Zgierza. Ponadto jest przygotowane kilka obszarów miasta, gdzie zostanie uchwalony miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.

Ponadto jesteśmy na etapie realizacji w formule PPP inwestycji polegającej na kompleksowej termomodernizacji wszystkich budynków oświatowych na terenie miasta. Łączny koszt inwestycji to około 50 mln złotych. Jest to jedna z pierwszych tego typu tak dużych inwestycji w kraju, gdzie połączone są: podmiot prywatny, partner publiczny i środki zewnętrzne pochodzące z Regionalnego Programu Operacyjnego. Pierwsze prace ruszą już w połowie 2016 roku.

Kolejną dużą inwestycją, którą rozpoczynamy, jest budowy bazy sportowej na terenie miasta. Obecnie trwają konsultacje społeczne z mieszkańcami w tej sprawie.

http://wiadomosci.onet.pl/lodz/sprawdza … erz/1clvfk

joker - 2016-10-15 20:49:46

Jaka skuteczność ???? Staniszewski wyplatając te durnoty nawet nie miał zamiaru tego robić . To czysty PR !!! W ramach tego PR nawet nasiał tych głupot w szkołach i już prawie w to wszyscy uwierzyli, ale tylko ci co go nie znają ! No i zgodnie z moimi zapowiedziami z 2015 r. NIC się nie wydarzyło i nie wydarzy ! Nawet szkoda tego komentować . C

aurora - 2016-10-15 20:53:16

Komentować wypowiedzi Staniszewskiego nie ma sensu, ale przypominać należy.

nie zgodzę się ze stwierdzeniem, że nic się nie wydarzyło i nie wystarczy bo wystarczy popatrzeć:

http://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,60 … 83748.html

Maurycy - 2016-10-17 18:09:51

Staniszewskiemu jedyne, co dobrze wychodzi, to mówienie andronów.

kolec - 2016-12-09 07:12:27

Według deklaracji Staniszewskiego z okazji półmetka rządów w mieście zrealizowano ponad 100 inwestycji.
Poruszając się po mieście próbowałem je znaleźć - bez sukcesu.
Najwidoczniej są to inwestycje głęboko ukryte, bo za takie nie można uważać położenia kilkudziesięciu metrów kostki brukowej na chodniku czy zalatanie dziur w jezdniach.
W Szczukwinie takie działania jak wymienione wyżej może są kwalifikowane jako inwestycje jednak wszędzie uważa się takie prace za bieżące utrzymanie dróg i ulic.
Ale może " ciemny zgierski lud" to kupi?

Krzysiek Skowroński - 2017-01-23 18:21:00

kolec napisał:

Według deklaracji Staniszewskiego z okazji półmetka rządów w mieście zrealizowano ponad 100 inwestycji.
Poruszając się po mieście próbowałem je znaleźć - bez sukcesu.
Najwidoczniej są to inwestycje głęboko ukryte, bo za takie nie można uważać położenia kilkudziesięciu metrów kostki brukowej na chodniku czy zalatanie dziur w jezdniach.
W Szczukwinie takie działania jak wymienione wyżej może są kwalifikowane jako inwestycje jednak wszędzie uważa się takie prace za bieżące utrzymanie dróg i ulic.
Ale może " ciemny zgierski lud" to kupi?

Nie zapominaj o iluminacjach na placu JPII ;) haha

www.narutouchihaforum.pun.pl www.thawmody.pun.pl www.nc10.pun.pl www.dbwars.pun.pl www.apocalypseraiders.pun.pl