- Zgierskie sprawy http://www.zgierz.pun.pl/index.php - Władze i polityka lokalna http://www.zgierz.pun.pl/viewforum.php?id=3 - O prezydencie Staniszewskim na Facebooku http://www.zgierz.pun.pl/viewtopic.php?id=339 |
Aspirant - 2015-04-19 07:46:04 |
Na Facebooku można znaleźć wiele komentarzy dotyczących prezydenta Zgierza Przemysława Staniszewskiego (mieszkającego pod Tuszynem). |
Aspirant - 2015-04-19 07:48:56 |
ciąg dalszy ................. |
Aspirant - 2015-04-19 07:52:40 |
Wybawieniem dla Zgierza ma być PO i była prezydent Wieczorek (przynajmniej zdaniem niektórych). |
Aspirant - 2015-04-19 07:55:22 |
W przedstawionych opiniach jest wiele racji..... |
Don Leon - 2015-04-19 08:02:48 |
W Słupsku także wybrano prezydentem miasta osobę w nim nie mieszkającą, jednak po wyborach prezydent Biedroń stał się słupszczaninem. |
patrycja - 2015-04-19 13:23:50 |
No to co piszecie to nasza sława ma fajne kontakty ,żeby nie powiedzieć korzenie. |
Leon - 2015-04-19 15:39:54 |
Czyli start Staniszewskiego do Rady Powiatu z listy PiS to oszukiwanie wyborców i Komisarza Wyborczego. |
SKAŁA - 2015-04-20 18:33:27 |
POWINNO BYĆ , ALE OSZUST TO OSZUST I OSZUSTEM ZOSTANIE |
magnum - 2015-04-21 10:48:49 |
Ja na miejscu skarbnika rozglądałbym się za poszukiwaniem nowej pracy. Jego stanowisko jest zbyt cenne dla władzy żeby nie zatrudnić kogoś swojego. Tu przecież rządzi się dużą kasą. A kto nie jak swój wyrazi na wszystko zgodę. |
skała - 2015-04-21 16:01:01 |
Na skarbnika może tatuś? ma wielu kolegów to mu pomogą, o na pewno bardzo chętnie pomogą. Skarbnik rządzi kasą!!!! nie małą zresztą. |
ezg - 2015-04-21 22:12:28 |
Pan Skarbnik Miasta Zgierza sam odejdzie z urzędu prędzej niż później. |
madonna - 2015-04-22 08:21:40 |
Obecnego Skarbnika ściągnęła Wieczorkowa. Pewne jest że prędzej czy później panowie podziękują mu mało elegancko |
słuchacz - 2015-04-22 12:16:09 |
Mało elegancko nauczyciele dostali przykaz pojawienia się z młodzieżą na zawodach zapaśniczych i robienia za kibiców żeby na wypadek małej frekwencji ktoś na trybunach zasiadał. Obiecywali też każdej szkole ,że w kolejce do termomodernizacji będzie w pierwszej kolejności. Każdy usłyszał to co chciał. Ciekawe metody czyżby wracała komuna i przykaz chodzenia wcześniej na pochody 1 Maja a teraz na zawody zapaśnicze. To już trzeba uciekać się do takich metod. Czyli metody kija a marchewkę obiecuje się wszystkim. Tylko na podium jest jedno pierwsze miejsce. |
xyz - 2015-04-22 12:56:59 |
Propaganda musi być skoro zawody mają być transmitowane w TVP Sport, więc trybuny hali MOSiR nie mogą być puste. |
zibi - 2015-04-22 14:23:17 |
Każdy powinien mieć jeszcze transparent z podobizną wiadomo kogo i przygotować chusteczki żeby machać z trybun. |
cypisek - 2015-04-23 12:22:06 |
Przyjdzie czas i na nauczycieli pokaże im co potrafi. Już pokazuje tym poleceniem przyjścia na zawody. |
kolec - 2015-08-08 13:08:17 |
Radny Bartosz wybrany z list PO wchodzi w tyłek prezydentowi z PiS nawet bez konkretnego powodu. |
gryf - 2015-08-08 13:44:44 |
Bartoszowi J. w PO nie udało się nic osiagnąć, dlatego postanowił robić karierę u boku Tuszyniaka, pod nadzorem Młynarza ze Zgierza, który określał go jako "absolwenta szkoły dla panienek". |
Aldona - 2015-10-06 19:09:24 |
Nowa limuzyna dla Przemka ze Szczukwina. |
Weles - 2015-10-07 18:31:39 |
A na profilu jedynego prawdziwego zgierskiego "menszczyzny" można zobaczyć jak nasz apolityczny i bezpartyjny miejski presidio rozdaje ulotki wyborcze wraz z równie apolityczny posłem PiS, Matuszewskim. Ciekawe co na to radni z jego klubu: Filipowicz, Krzewina, Świątczakowa, Janiszewski? |
Zofia - 2015-10-07 20:24:40 |
Jego radni z jego klubu nic nie powiedzą, bo żona Filipowicza dostała pracę w MUK, członek rodziny Krzewiny pracuje w MPGK, Świątczakowa dostała wiatę przystankową przy szpitalu, a Janiszewski jest v-ce przewodniczącym Rady Miasta, więc również będzie siedział cicho. Tyle. |
margolcia - 2015-10-08 09:34:32 |
Tuszyniaka jednak ktoś wybrał. teraz jest dopiero super |
11bolo - 2015-10-11 05:56:49 |
Niektórzy tak są zapatrzeni w tuszyniaka, że nawet najlepszy okulista nie otworzy im oczu. |
Qba - 2015-10-12 08:05:40 |
Tuszyniak usuwa nieprzychylne komentarze pojawiajace sie pod jego wpisami. |
Przemek - 2015-10-12 17:50:03 |
Prawda boli. |
avokado - 2015-10-19 11:26:21 |
joker - 2015-10-19 16:07:27 |
A co się nie godzi ?! Przecież to PIS ! I Staniszewski to PIS ! O jakich wszystkich Zgierzanach tu pisze Mecenas Janiszewski ? To jest prezydent PIS a nie Zgierzan ! A tak na marginesie to taki ze Staniszewskiego samorządowiec jak z koziej d.....y trąba ! Ciekawe czy na rozdawanie tej kawy wziął urlop czy robił to w czasie pracy ??? |
Przemek - 2015-10-20 21:42:25 |
Prezydent Staniszewski nastawiony jest na zarabianiu pieniędzy i na dorobieniu jak najwięcej będąc na stanowisku kierownika UMZ, jego nie interesuje Zgierz i jego mieszkańcy. |
oko - 2015-10-21 09:23:48 |
Prawdziwe pieniądze to zarabia Bodzio B. To co inkasuje Przemek to dla Bodzia na "waciki" |
mega - 2015-10-21 10:05:31 |
Czyzby przy okazji budowy przy Dlugiej ponownie ekipa z Milmy remontowala dom w Sokolnikach ? |
joker - 2015-10-23 10:26:03 |
To stwierdzenie jest OCZYWISTE !!!! Jak może kogoś interesować miasto w którym nie mieszka , nie mieszkał i w żaden sposób nie jest związany. A przepraszam - z którym był jedynie związany pisaniem protokołów z posiedzeń rad nadzorczych w zgierskim Wod - Kan , jako podrzędny pracownik tegoż zakłady pracy ! I jak mówią niektórzy nawet to zajęcie mu nie wychodziło. Ale dziwić się też nie ma co bo pisać też trzeba umieć nawet ( a może szczególnie) protokoły ! |
kakadu - 2015-10-24 08:18:26 |
Kim - 2015-11-10 11:11:01 |
Patrząc na trofea, którymi się przechwala Staniszewski, to brak mi wśród nich szarfy z napisem "pięknisiowi Zgierzanie". |
Yakub - 2015-11-17 14:11:35 |
O Staniszewskim trudno przeczytać coś negatywnego, gdyż na profilach powiązanych z miastem oraz jego prywatnym posty są USUWANE. |
joker - 2015-11-17 21:10:26 |
A można przeczytać coś pozytywnego ? Bo nigdzie nic takiego nie ma . Wyjaśnienie jest proste - nie ma nic pozytywnegi ( bo nie ma co napisac ) , nie ma nic negatywnego ( bo sam usuwa negatywne opinie) , czyli nie ma NIC ! . I sprawa jest prosta o NIKIM nic się nie pisze i nic nie ma ! Bo to jest Pan N I K T ! |
11bolo - 2015-11-18 17:17:29 |
Joker piszesz, że Przemysław Staniszewski, to Pan NIKT, jednak się zdziwisz jak Panorama Zgierska zrobi z niego Zgierzanina 2015. |
joker - 2015-11-19 10:48:19 |
Otóż w ogóle się nie zdziwię jak Panorama Zgierska zrobi z niego Zgierzanina 2015 choć taki z niego Zgierzanin jak i z Roberta De Niro. Niemniej jednak ranking Zgierzanina ogłaszany w tej " niezwykle poczytnej gazecinie " nijak się ma do realiów i istniejącej rzeczywistości. Skoro sam Staniszewski chce być Zgierzaninem roku to bez wątpienia ta gazeta go nim uczyni. Nie zapominaj 11bolo, że gazeta ta jest powiązana z UMZ i tą dwójką "wybitnych prawników" jakimi są Staniszewski i Bączak. Nie jest to gazeta niezależna bo o takiej w tym mieście mówić trudno. Dlatego też dla zaspokojenia chorego ego Staniszewskiego mogą go nawet uczynić Polakiem 2015. To jednak nie sprawi że stanie się KIMŚ. On był , jest i będzie NIKIM bez względu na to jak wiele tytułów przypiszą mu lokalne gazety. |
11bolo - 2015-11-19 13:21:41 |
Najwyraźniej Przemysławowi Staniszewskiemu zamarzyło się by być znanym w "szerszych kręgach" i przebić sławą seniora Józefa S. (skrót nazwiska z powodu owej sławy). |
Tomaszek - 2015-11-19 17:07:01 |
Bolo określiłeś Józefa S. jako sławną osobę, jednak chyba nie takiej sławy pragnie prezydent Zgierza. |
joker - 2015-11-19 19:26:06 |
W odpowiedzi na post powyżej powiem tak - Staniszewskiego poza "sławą " obchodzi zdecydowanie coś innego. A mianowicie są to takie prostokątne papierki z podobiznami władców Polski. Ta gazetowa "sława" to takie małe dopełnienie jak wisienka na torcie. Zgadzam się ze stwierdzeniem , że w polityce nie jest ważne co i jak piszą ważne żeby nazwiska nie przekręcali. W tym przypadku może i nazwiska nie przekręcaja , aczkolwiek piszą niewiele. Ale nic w tym dziwnego bo w porównaniu ze swoja poprzedniczką Przemysław S. wypada blado i nijako. Cokolwiek by nie mówić o Wieczorkowej to należy stwierdzić , że "literacko" była osobą wyrazistą , po prostu była tzw "babą z jajami", czego nie można powiedzieć o jej następcy. Tak więc nikogo nie dziwią jego kompleksy w tym temacie ! Wizerunkowo wypada kiepsko. Wystarczy zerknąć na oficjalne zdjęcia - przykrótkie spodnie i rękawy w marynarce , poza niczym u ochroniarza , oblicze bez wyrazu. Uroda rzecz gustu, a o gustach się nie dyskutuje. Natomiast wystąpienia publiczne , czyli "otwieramy usta" pozostawmy bez komentarza bo komentować można tylko i wyłącznie wypowiedzi osób , które mają cokolwiek do powiedzenia ! |
Pani - 2015-11-19 21:31:35 |
Brawo Joker.Cała prawda o Tuszyniaku .Nic dodac nic ując.żenada. |
bolo - 2015-11-22 18:15:24 |
joker- mam nieodparte wrażenie że zanim zacząłeś pisać te dyrdymały- zażyłeś MOCARZA. |
joker - 2015-11-28 17:40:33 |
Bolo, a ja natomiast mam nieodparte wrażenie , że ideologia "grupy TW" całkowicie sprała ci mózg, oślepiła i pozbawiła logicznego myślenia. A na dodatek pozbawiła cię inteligentnego i kulturalnego wysławiania się bo poza tymi nazwijmy to "niegrzecznymi i głupkowatymi" wpisami nie czytamy nic innego. No cóż rozumiem tacy jak ty też muszą być i jakoś będziemy z tym żyć !. |
Łysy Radzio - 2016-01-01 11:27:32 |
Ocena subiektywna jednak merytoryczna. |
joker - 2016-01-02 13:37:55 |
No cóż działania Staniszewskiego prowadzą do tego , że się człowiek ośmiesza i to w wielkim stylu. Zero kompetencji, zero znajomości jakichkolwiek przepisów,a o prawie oświatowym to nawet nie ma co wspominać ! Zresztą jego działania nastawione są tylko i wyłącznie na spełnianie "obietnic wyborczych" I jedną z takich obietnic wobec garstki nauczycieli Gimnazjum nr 2 , silnie wspierających go w kampanii wyborczej , było odwołanie dyrektor Anny Tomczak! Za wszelką cenę i "po trupach " !!!! Dlatego nic dziwnego nie ma w wyroku sądu! Było to oczywiste. Żeby Staniszewski z całą swoją ekipą chcieli stawać w szranki z Tomczakową w zakresie znajomości przepisów prawa , a szczególnie oświatowego , musiałyby upłynąć lata świetlne i tak by nic nie załatwili bo uczyć się im nawet nie chce! Przypomnę może niektórym , że Tomczakowa jako Zastępca Wójta przez kilka lat nadzorowała oświatę i czuje się w tym jak ryba w wodzie . Dlatego też Staniszewski może jej co najwyżej "buty czyścić" ze swoją znajomością przepisów prawa oświatowego !!! |
calineczka - 2016-01-03 10:24:59 |
A kogo to jeszcze obchodzi? Temat dawno nieświeży i nieciekawy dla zgierzan. |
joker - 2016-01-03 14:32:33 |
Otóż obchodzi to wielu ludzi. Temat naruszania przepisów prawa przez osobę będącą Prezydentem Miasta Zgierza jest jak najbardziej świeży i ciekawy dla Zgierzan. Przemysław Staniszewski jako osoba prywatna może sobie naruszać przepisy prawa i odpowiadać za to prywatnie i wówczas nas Zgierzan absolutnie nie będzie to obchodziło tym bardziej , że Staniszewski to nie Zgierzanin więc jego prywatne poczynania niewiele nas obchodzą ! Natomiast w tym przypadku Staniszewski naruszył przepisy prawa jako PMZ i to akurat już nas bardzo obchodzi !!! Jego obowiązkiem było stać na straży przepisów prawa a nie uskuteczniać "prywatę " za pieniądze podatników w imię źle pojętych "zobowiązań wyborczych" ! |
piskacz - 2016-01-03 17:51:28 |
Cóż za poświęcenie Staniszewski musiał przyjechać ze Szczukwina. |
j23 - 2016-01-04 14:54:37 |
Lud się cieszy, że Staniszewski raczył przyjechać z emigracji do Zgierza na przywitanie owego Roku. |
Yanka22 - 2016-01-05 06:28:21 |
Wszystko stało się jawne. |
Alex - 2016-01-05 09:10:19 |
Czekamy na zarządzenie prezydenta Staniszewskiego, mówiące iż wszyscy zgierzanie muszą myć swoje samochody tylko w myjni należącej do żony zgierskiego posła. |
joker - 2016-01-05 17:55:43 |
I już możemy być pewni, że będzie ono wydane z naruszeniem przepisów prawa , jak to zazwyczaj u Staniszewskiego bywa !:) |
Baltazar - 2016-01-06 07:56:18 |
Skoro współwłaścicielka myjni w parku miejskim jest "włodarzem miasta", to zarządzenie o obowiązku mycia samochodów akurat w tej myjni jest wskazane. |
joker - 2016-01-11 17:31:41 |
No to fakt w promowaniu i zatrudnianiu SWOICH Staniszewskiemu NIKT nie dorówna !!! Pobił na głowę wszystkich poprzednich prezydentów ! Wreszcie w czymś jest naj ... !!!! Przerażające jest tylko to , że to biedne miasto musi to jeszcze wytrzymać prawie 3 lata !!! |
KSIEGOWA - 2016-01-11 19:27:58 |
Zgoda obecny Prezydent to porażka dla Zgierza. |
Yanka22 - 2016-01-11 23:32:52 |
Porażka, porażką ale dla Zgierza. |
Alex - 2016-01-12 15:39:38 |
W ramach aukcji WOŚP w Zgierzu można było zatrudnić na 1 dzień prezydenta Zgierza P. Staniszewskiego, lub spędzić z nim 1 dnień. Z tego co wiadomo, to jedna z firm zapłaciła 600 zł aby zatrudnić go na ten 1 dzień, zaś osoba która chce się spotkać z nim zapłaci około 3-razy mniej. Z tego nasuwa się jasny wniosek, że mieszkańcy gotowi są zapłacić za niego, aby pogonić go do pracy 3 razy więcej, niż żeby się z nim spotkać. |
Apacz - 2016-02-14 23:26:51 |
całość na: https://www.facebook.com/BorutaZgierzKi … 7552736762 |
Apacz - 2016-02-15 01:56:33 |
BB2 - 2016-02-16 15:18:46 |
Staniszewski nie tylko nie mieszka w Zgierzu ale jest wożony po mieście limuzyną. |
jodła - 2016-02-16 18:44:26 |
A o co chodzi ze składkami w MKP Zgierz? Możesz coś bliżej? |
Xavier - 2016-03-13 07:07:12 |
W sprawie składek najwięcej wie Pan Sebastian prowadzący konwersacje z prezydentem Staniszewskim |
Łysy Radzio - 2016-04-03 16:49:04 |
W której zgierskiej parafii mieszkaniec Zgierz był z palmą wielkanocną? |
DamianNiwak - 2016-04-03 19:12:47 |
Teraz Staniszewski nie musi udawać Zgierzanina, to i w zgierskich kościołach zadziej się pojawia. |
Jerzy Zgierski - 2016-06-05 16:50:09 |
Komentarze po zalaniu wodą miasta w dniu 2 czerwca |
kangur - 2016-07-24 08:10:20 |
Ze strony Przemysława Staniszewskiego. |
piskacz - 2016-07-25 07:13:51 |
Skoro latorośli Staniszewskiego potrafią już dokonywać wpisów na FB, a nawet wiedzą co to jest sesja absolutoryjna, to muszę przyznać, iż radzą sobie lepiej niż niektórzy radni z Klubu Staniszewskiego i PiS. |
Maurycy - 2016-07-25 11:12:12 |
Wielu naiwnych uwierzyło, że autorami wpisu na profilu Przemysława Staniszewskiego są dzieci. |
joker - 2016-07-28 21:18:33 |
Trzeba być naprawdę tylko z PIS-u albo z klubu Staniszewskiego żeby wierzyć w takie dyrdymały! To się nazywa PIS-owski PR !!!! Rodzinne zdjęcia, wpisy na FB , bzdurne wywiady w propagandowej prasie i takie tam bzdety ...... , które mają ocieplać wizerunek i ukrywać prawdziwe oblicze prezydentury Staniszewskiego czyli nepotyzm, brak wiedzy, skok na kasę i totalny brak zainteresowania sprawami miasta i jego mieszkańców ! Po prostu chłopcy płyną na fali !!!! Staniszewski na dziobie , a mały Bodzio na rufie ! Chociaż dla Bodzia zdecydowanie lepsza pozycja byłaby na orlim gnieździe. |
Krzysiek Skowroński - 2016-08-01 19:48:10 |
Joker: To nie 'PISowski PR" tylko ogólnie-polityczny. Obecny Prezydent ma dobrych speców od wizerunku i jeśli w przeciągu kolejnych 2 lat się nie wydarzy, ma drugą kadencję w kieszeni. Nie ma kandydata, który byłby w stanie w ciągu kilku miesięcy przed wyborami zbudować na tyle silny wizerunek aby zagrozić Staniszewskiemu, w każdym razie poprzeczka jest wysoko postawiona. |
joker - 2016-08-02 10:36:51 |
Panie Skowroński wiele prawdy w tym jest co Pan pisze , ale ten temat poruszany był w moich postach już wielokrotnie . Dlatego po raz kolejny pytam gdzie jest ta opozycja i kontrkandydat ? |
cyklon - 2016-08-02 15:43:13 |
Opozycji wobec PiS i układu którego figurantem jest Staniszewski ze Szczukwina nie ma. |
joker - 2016-08-03 18:10:40 |
No to też byłby ciekawy układ , ale to by oznaczało , że PIS nie poprze Staniszewskiego ! Ale nic w tym szczególnie dziwnego nie ma. Chętnych do stołka prezydenckiego z PIS cała masa i wielu chętnych w samym PIS-ie , żeby chłopczyka do Szczukwina odesłać !!!! Mogłoby być ciekawie . |
Honorata - 2016-08-04 07:18:21 |
Jest wielce prawdopodobne, że PiS podobnie jak za kadencji Wieczorek. |
rezoner - 2016-08-08 14:08:44 |
to będzie jedynie słuszny kandydat .... MM |
Honorata - 2016-08-08 18:03:03 |
Posłowie nie otrzymali podwyżki to MM się skusi na prezydenturę Zgietza. |
Krzysiek Skowroński - 2016-08-09 23:23:41 |
Wystawienie MM przez PiS to taki sam złoty strzał co w przypadku Platformy i Dunina. |
FBI - 2016-08-15 17:29:18 |
Pieniadze z 500+ pozwolą kandydatowi PiS wygrać w cuglach. |
abc - 2016-08-16 15:30:37 |
Ostatnio Prezydent Staniszewski reprezentował Miasto Zgierz we Francji. Razem z nim pojechała m.in jego żona, czy jej pobyt był finansowany z publicznych pieniędzy? |
Krzysiek Skowroński - 2016-08-16 19:54:55 |
To pytanie powinna zadać pewna dociekliwa postać zgierskiej polityki.... :) |
Krzysiek Skowroński - 2016-08-16 19:56:23 |
Czyli sądzisz, że zgierzanie są aż tak głupi? |
FBI - 2016-08-17 09:14:11 |
Rozsądek Zgierzan ilustrują dokonywane przez nich wybory. |
BB2 - 2016-08-28 06:38:21 |
joker - 2016-08-28 17:27:52 |
Zgierz wyhodował na oczyszczalni nie tylko marihuanę . "Wyhodował" również prezydenta ze Szczukwina . W końcu to tam się uczył protokoły pisać ! |
kurier-zgierski - 2016-09-04 19:32:48 |
igła - 2016-09-04 20:46:10 |
Staniszewski bawi się na całego. Teraz stał się regularnym transmiterem każdego wydarzenia na FB. Dla tego osobnika nie ma znaczenia kto to organizuje czy to jednostka pomocnicza czy ktokolwiek inny. A najlepszy jest magistracki błazen raz pompki a innym razem fikołki na gumce - pajac! |
piskacz - 2016-10-06 12:54:27 |
Ciekawa dyskusja zwolenniczki prezydenta Staniszwskiego z administratorem strony na Facebooku Nasz Zgierz. |
joker - 2016-10-06 22:39:43 |
No cóż poziom dyskusji facebookowej obrończyni Staniszewskiego sięgnął bruku ! Droga Pani Staniszewski JEST z PISU i nie ma o czym tu dyskutować ! Startował z ich listy i jest przez nich popierany ! Ponadto wykonuje wszelkie dyspozycje zlecane przez PIS. Nie jest w najmniejszym stopniu człowiekiem niezależnym i nigdy nie będzie . To zwykła PIS-owska marionetka. To człowiek wykreowany przez PIS, sterowany przez PIS i człowiek ze wszech miar od PIS zależny. Bez swojego zdania i jakiejkolwiek własnej decyzyjności. |
boleki - 2016-10-07 07:54:27 |
Pani Iwona Wańdoch nie ma pojęcia o czym pisze. |
piskacz - 2016-10-07 09:22:51 |
Takie wpisy co na FB, to język typowego zwolennika PiS, do którego nie trafiają żadne argumenty. |
piskacz - 2016-10-15 17:14:42 |
Niektórzy twierdzą, że prezydent Staniszewski nie jest związany z PiS. |
piskacz - 2016-10-15 17:20:10 |
Czy stwierdzenie dotyczące dokonań prezydenta Staniszewskiego są właściwe oceńcie sami. |
aurora - 2016-10-15 20:54:32 |
Może i Zgierz jest pośmiewiskiem Polski jednak jego mieszkańcom wcale nie do śmiechu. |
joker - 2016-10-15 21:11:28 |
Staniszewski był, jest i będzie z PIS. Dlatego też na zdjęciu powyżej znajduje się w odpowiednim miejscu i towarzystwie. A nadto ma on jeszcze czystą naturę PIS-owca. No cóż, nieprzyjemna postać , ale babcie pędzące do urn wyborczych się nabrały ! W odpowiedzi na wpis pana Rzepeckiego powiem tak - drogi Panie on nie tylko jest do bani , on nie nadaje się kompletnie do niczego bo na niczym się nie zna. Jeśli zaś chodzi o stan nawierzchni to zapraszam na boczna ulicę miasta, Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej przy której stoją może ze 3 domy, ale jest tam również działka należąca do posła M.Matuszewskiego (PIS , żeby nie było wątpliwości !!!!) . Tam, ten "koleszka do bani", potrafił asfalt położyć i to w try miga !!! Taki obrotny i bystry chłopak !!! Za to resztę mieszkańców z okolicznych ulic ma on w głębokim poważaniu ! W całej tej sytuacji jest tylko jeden plus. Już za kilkanaście miesięcy ci wszyscy ludzie też tam będą go mieli !!! |
igła - 2016-10-15 22:08:18 |
Staniszewski na Pawlikowskiej - Jasnorzewskiej załatwił dwie pieczenie na jednym ogniu. Zadowolił także przekrztę G. R. Leśniewicza, który tam mieszka. Szczukwiniak jest oddany swoim protektorom do końca! Kim byłby gdyby nie poseł i reszta, która ma się jak najlepiej tylko dzięki takiemu układowi wzajemnej adoracji. |
Maurycy - 2016-10-17 18:14:50 |
Jednak można bardzo małym kosztem zadowolić dwie wpływowe osoby w Zgierzu tak jak to ma miejsce z asfaltem na Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej. |
Jerzy Zgierski - 2016-10-18 21:08:46 |
Asfalt na ulicy gdzie ma siedzibę firma Ignacpol rodziny posla Matuszewskiego położony, to dla Staniszewskiego znalazło się miejsce w pierwszym rzędzie konferencji samorządowej PiS dla okręgu sieradzkiego. |
Siso - 2016-10-20 09:45:25 |
Poseł organizuje konferencję, czyżby miały być przyspieszone wybory samorządowe? |
Lotos - 2016-10-28 14:26:05 |
W wyborach samorządowych Prezydent Staniszewski startował z poparciem PiS, to logiczne że jest obecny na konferencji samorządowej. |
Jerzy Zgierski - 2017-01-07 19:18:48 |
O Staniszewskim i jego współpracownikach. |
Anty - 2017-01-16 09:56:00 |
W ramach licytacji WOŚP można wylicytować jeden dzień z prezydentem Zgierza P.Staniszewskim. Obecnie za tą przyjemność trzeba zapłacić 244,50zł. Dla porównania za jeden dzień z D. Tuskiem aktualnie trzeba zapłacić 50 tys. zł. |
Anty - 2017-01-16 09:56:33 |
W ramach licytacji WOŚP można wylicytować jeden dzień z prezydentem Zgierza P.Staniszewskim. Obecnie za tą przyjemność trzeba zapłacić 244,50zł. Dla porównania za jeden dzień z D. Tuskiem aktualnie trzeba zapłacić 50 tys. zł. |
joker - 2017-01-16 18:24:07 |
Trzeba chyba być opętanym przez złe moce żeby wydać 244 zł. na jeden dzień ze Staniszewskim !!! Za spędzenie z nim dnia nie warto nawet zapłacić 2,40, a co dopiero 244 zeta ! A na WOŚP można wpłacić każdą sumę pomijając tę wielce wątpliwą przyjemność. |
macaron - 2017-01-18 21:39:57 |
Spędzenie dnia z poprzedniczka Staniszewskiego na stolcu prezydenta kosztowało więcej, choć Iwona Wieczorek nie budził sympatii. |
Viper - 2017-01-19 08:05:42 |
Kwoty w licytacji na spędzenie dnia z prezydentem Zgierza są na korzyść Iwony Wieczorek, bo mimo swych wad można było się z nią nie zgadzać. |
123 - 2017-01-19 08:36:35 |
Najzabawniejsze jest to, że tych wszystkich, tajemniczych sponsorów choinek świątecznych, i sypiących groszem za dni z Wieczorkową, nigdy nikt nie widział. Tacy skromni, że nie chcieli się ujawniać? Prawda jest taka, że dobry pijarowiec, sam zapłaci za wmówienie ludziom, że ktoś go jednak kocha i szanuje. Dr Wieczorkowa to była jedna wielka ściema, kpina i obłuda. Nie przytaczajmy jej jako dobry przykład w żadnym przypadku, bo żle to świadczy o nas samych. |
Bim Bom - 2017-01-19 09:01:11 |
Wieczorkowa miała sprawniejszych od Staniszewskiego specjalistów od promocji. |
123 - 2017-01-19 11:14:34 |
Trudno mi BIM BOM, nie przyznać Ci racji w kwestii zdolności pijarowców dr Wieczorkowej. Nurtuje mnie jednak pytanie, czy te wszystkie zabiegi jej niedorobionych fachowców, bardziej jej pomogły, czy zaszkodziły? |
Viper - 2017-01-19 12:57:48 |
Jednak Staniszewski próbuje w zapowiedziach przebić Wieczorkową. |
123 - 2017-01-19 13:50:48 |
To co jednych cieszy, innych potrafi zasmucić. Pozyskanie kwoty 100mln zł, oznacza konieczność wsparcia inwestycji 20mln zł (20%) wkładu własnego gminy (miasta). Jak do tej pory, poza termomodernizacją budynków, nie widzę inwestycji mogących się zwrócić. Biorąc pod uwagę, ponad 27mln zł na jakie zadłużyła miasto dr ekonomii Iwona Wieczorek, i lwią część tej kwoty ''miasto'' przetańczyło, mam sceptyczne podejście do inwestycji ze środków zewnętrznych. Za wszystko kiedyś przyjdzie nam zapłacić. |
piskacz - 2017-01-19 17:39:55 |
Opowieści o pozyskaniu 100 milionów, to pobożne życzenia. |
york - 2017-01-21 12:58:54 |
Staniszewski jak obiecywać uczył się od Iwony Wieczorek. |
Krzysiek Skowroński - 2017-01-23 19:08:43 |
Zapowiadać umie, ale na tym koniec. Wydział pozyskiwania środków zewnętrznych jest tak skuteczny jak proste są tory 46.... Tyle projektów co im przechodzi obok nosa, to aż żal pisać. |
aksjomat - 2017-01-26 06:39:22 |
Jak się miasto nie podoba Krzysztofie to się wyprowadź. |
Radek - 2017-01-26 12:22:46 |
Tylko dlaczego Krzysztof ma się wyprowadzać. Może lepiej wyprowadzić Gajdy, Leśniewiczów, Staniszewskich, Pilarskich i im podobnych. |
piskacz - 2017-01-26 12:53:10 |
Radku masz rację, że czas najwyższy odstawić od żłobu wymienionych w Twoim poście. |
igła - 2017-01-26 13:28:22 |
Do tej galerii szkodników lub pasożytów dołączyć trzeba wielu radnych, którzy swoją konformistyczną postawą ułatwiają rozmnażanie wszelkiego rodzaju szkodników. Myślę oczywiście o wielu radnych, bezradnych ale tylko w działaniach na rzecz miasta. W swoim interesie, lepszych nie znajdziemy!. To towarzystwo wzajemnej adoracji nadaje się do natychmiastowej wymiany. Niech no mi ktoś da przykład jakiejkolwiek inicjatywy na rzecz mieszkańców ze strony radnych wspierających Staniszewskiego? Od potakiwania bolą ich głowy, a rączki, tak już z przyzwyczajenia cały czas w górze! Wszyscy z tej zgrai oślepli i ogłuchli bo każdy ma coś za uszami!! |
joker - 2017-01-26 14:11:51 |
Ta jak wspomniano powyżej galeria pasożytów i szkodników jest stosunkowo spora. Słusznie napisał "igła" , że cała ta czereda nadaje się do wymiany. O żadnej inicjatywie na rzecz mieszkańców nie może być mowy kiedy w klubie Staniszewskiego siedzą osoby typu : Krzewina - praca dla synowej w spółce miasta , Janiszewski - praca dla niego w MUK i dla siostry w SP 10, Piłacik - praca dla niego w Łęczycy i dla żonki w SP 11 , Wężyk- praca w MOSIR, Filipowicz - praca dla żony w MUK , itd., itd. Tragedia i żenada. Czas najwyższy pogonić to towarzystwo i to czym prędzej. Myślę , że ta "cudowna grupa" tak naprawdę nawet nie wie co jest omawiane na sesjach i o co chodzi . Podnoszą łapska do góry nawet się nad niczym nie zastanawiając. Miejmy nadzieję , że mieszkańcy drugi raz się na nich nie nabiorą ! |
123 - 2017-01-27 09:00:21 |
Nabierzecie się drugi raz, trzeci i czwarty. Jakie społeczeństwo, tacy jego wybrańcy. Niektórych radnych wspieraliście przez 20-ścia lat, mimo że niczego dobrego nigdy dla Was nie zrobili. Z naszymi posłami jest identycznie. Nic dla regionu nie robią, a Wy wciąż ich wybieracie. Nie ma leku na głupotę. |
Krzysiek Skowroński - 2017-01-29 18:29:42 |
Następnym razem wysil się na nieco bardziej ambitny intelektualnie przytyk. |
arbuz - 2017-01-31 13:34:12 |
Prezydent i wspierający go radni PiS i Klubu Staniszewskiego na czele z Beatą Świątczak, Bartoszem Janiszewskim.Zbigniewem Linkowskim uważają, że mieszkańcy nie obserwują och wyczynów i nie poniosą odpowiedzialności za niespełnienie obietnic, blokowanie projektów opozycji i zanoechanoa. |
Krzysiek Skowroński - 2017-02-04 20:33:28 |
Weź nie żartuj ;-) O ile niektórych radnych można usunąć z RMZ, to Staniszewski nie ma dla siebie konkurencji. Na miejscu opozycji wyszedłbym do ludzi, bo wyłączna aktywność na fejsie im nic nie da. Jak widzę zadżumioną Platformę czy Nowoczesną, ogarnia mnie śmiech, ale też zdumienie. Tyle ludzi mających receptę na Zgierz, a siedzą z dupami i czekają nie wiadomo na co. |
tramp - 2017-02-05 08:30:33 |
Krzysztofie masz pole do zagospodarowania, wyjdź do ludzi przekaż im swe pomysły. |
macaron - 2017-02-06 09:16:40 |
O tym kto zostanie prezydentem Zgierza po kolejnych wyborach zadecydują mieszkańcy. |
joker - 2017-02-07 22:16:33 |
Tak, to akurat prawda . Faktycznie tak było z Maślińskim , ale co się tyczy Staniszewskiego to desygnowanie go na zastępcę Wieczorek było już oczywistym, że PIS postanowił wypromować swojego kandydata ! Bogumiła Kapusta "zerwała " się z łańcucha Radosława G. w związku z powyższym postanowiono zamienić ją na kandydata bardziej spolegliwego i ułożonego z PIS i samym Radosławem G. Możliwe , że pojawi się kandydat , który odniesie taki sukces , ale przede wszystkim musi to być kandydat nie powiązany z takimi Bączakami, Łodwigami, Sokołami, Gajdami i osobnikami tego pokroju ! |
123 - 2017-02-08 08:37:00 |
Czyli potrzebny nam Maśliński II. Człowiek z poza układów. Zero wiedzy o samorządzie, zero kompetencji, zero wiedzy o kandydacie i solidne poparcie jakiegoś Krzysia zacierającego rączki za rogiem. Brawo, brawo brawo, póżniej ze trzy traktory i zaorać na czysto. jeszcze raz BRAWO. |
igła - 2017-02-08 10:03:49 |
123 nic nie zrozumiał. Nawet mi nie szkoda. No cóż jak widać lepszy taki jakiś Przemuś wyciągnięty z kapelusza i sterowalny, niż ktoś, kto oprze się tym szkodliwym układom. Oczywiście przypadek Maślińskiego nie powinien się przytrafić miastu już nigdy. Ten człowiek, (piszę o Maślińskim) nie powinien mieć jakikolwiek wpływ na losy innych ludzi i cokolwiek piastować. Zakładanie z góry, że jak wyłoni się kandydat to na pewno będzie to osoba bez wiedzy o samorządzie jest zgubnym założeniem. To, że powinna to być osoba nie uwikłana w zgierska pajęczynę powiązań, zobowiązań czy zależności to jest oczywiste. Czas przewietrzyć ten zgierski zatęchły układ. W przeciwnym wypadku nawet nie będzie co zaorać! |
123 - 2017-02-08 10:37:26 |
Zgadza się, że nie zrozumiałem i z pewnością nie zrozumiem takiego podejścia. Po prostu widzę to inaczej. Mieliśmy do tej pory, dwa przypadki przewietrzania układu przez ludzi znikąd, nie mających nic wspólnego z samorządem. Drugi przypadek to oczywiście, pseudo doktor medycyny dla starych i głupich, lub też doktor ekonomii od pałeczek perkusyjnych, dla wszystkich pozostałych. Nie jestem pewien, czy to miasto wytrzyma kolejne takie przewietrzenie. Mówi się, że do trzech razy sztuka. Mój rozum czerpie z doświadczeń a nie z filozoficznych mrzonek. Wśród ludzi związanych z samorządem, jest z kogo wybierać. Większość przekrętów robi się na słupa a człowiek znikąd, to po prostu słup. Czy aby na pewno to ja czegoś nie rozumiem? |
igła - 2017-02-08 10:54:17 |
Wydaje mi się, że jednak coś nie rozumiesz 123, lub nie chcesz zrozumieć. Może Twoją intencją jest lobbowanie na rzecz Przemka, bo jakoś tego trzeciego przypadku człowieka z nikąd nie mającego pojęcia o samorządzie nie przytaczasz. Takim jest Przemek, który zna samorządna na takim poziomie jaki mu wskaże Radek i tyle. To jest kolejny eksperyment na żywym organiźmie. Zgadzam się co do dr od pałeczek perkusyjnych brrr... Zgierz nie stać na takie eksperymenty jak do tej pory są przeprowadzane. Karolek, Jureczek, Iwonka, Przemuś zapisani już zostali jako ciemna karta historii zgierskiego samorządu. |
123 - 2017-02-08 14:05:34 |
Możemy konkretami. Ma przyjść ktoś całkiem nowy i bez poparcia oraz zaplecza, wygrać wybory. Ma być z założenia lepszy od innych, mimo, że niczego o nim nie będziemy wiedzieć. Ma być doświadczony i kompetentny, mimo, że nie miał styczności z samorządem. Czy czegoś nie zrozumiałem? |
igła - 2017-02-08 14:41:02 |
Chciałbyś już teraz? Będzie czas będzie rada, a dla niektórych zdziwienie. Już widzę ten blady strach na takich 123!! |
123 - 2017-02-08 15:01:24 |
Zrozumiałem. Lobbujesz słoneczko, na rzecz Wieczorkowej. |
joker - 2017-02-08 17:18:08 |
Sorry , że wtrącam się w tę pasjonującą dyskusję pomiędzy "igłą" a "123" , ale zadam pytanie. A kto powiedział, że potrzebny nam Maśliński II ????? To , że ma być to osoba spoza układów wcale nie oznacza, że będzie mieć zero wiedzy o samorządzie i zero kompetencji !!! 123, a jakąż to wiedzę o samorządzie i jakie to wielkie kompetencje prezentuje Staniszewski ???? To jest właśnie najlepszy przykład na kompletny brak kompetencji i brak wiedzy o samorządzie !!! Dwa lata pracy na stanowisku wiceprezydenta i co ???? Jawne naruszanie przepisów prawa, wykorzystywanie stanowiska do własnych celów i dążeń, nepotyzm jakiego to miasto nie widziało od dawna i Ty chcesz nam wmówić , że jest to osoba właściwa na tym stanowisku ? A jeśli chodzi o zaplecze polityczne kandydata to jakież to zaplecze posiada Staniszewski ? Jego zaplecze to Bączak, Gajda, Sokół i Matuszewski z całym PIS-owskim majdanem ! To mi dopiero wspaniałe polityczne zaplecze ! Jak to tak ma wyglądać to zdecydowanie lepszy będzie każdy inny kandydat bez jakiegokolwiek zaplecza niż taki z zapleczem pełnym upierdliwych pijawek, które przyssały się do stołków w UMZ i spółkach i doją to miasto na potęgę ! Obawiam się , że te traktory po Przemku to trzy nie wystarczą ! Trzeba będzie wypożyczyć całą flotę od Fergusona , żeby porządek w tym mieście zrobić ! |
macaron - 2017-02-08 18:23:24 |
Też ośmielę się włączyć w dyskusję igły i 123 |
joker - 2017-02-08 19:47:56 |
Brak uwzględnienia Maślińskiego w zapleczu politycznym Staniszewskiego spowodowany był tym iż Maśliński to żadne zaplecze ! To historia stara i dawno zapomniana. Zero wsparcia politycznego i jakiegokolwiek przełożenia. I nie nadzoruje on Miasta Tkaczy tylko .... po prostu tam jest , a panowie mu za to płacą ! Co zaś się tyczy prezesa klubu "łubu-dubu" , no to chyba nie jest "polityczne" zaplecze. To zaplecze , jak sądzę , nazywa się zupełnie inaczej:) |
macaron - 2017-02-08 21:03:47 |
Jokerze ośmielę się nie zgodzić ze stwierdzeniem, ze Maslinski nie jest zapleczem dla chłopczyka spod Tuszyna. |
Apacz - 2017-02-09 05:17:16 |
Co charakterystyczne zaplecze Staniszewskiego w dużej części podobnie jak on nie mieszka w Zgierzu. |
joker - 2017-02-09 16:19:21 |
No cóż stara zasada mówi, że mądry pracodawca lubi otaczać się mądrymi współpracownikami , głupi natomiast woli głupców bo łatwo jest nimi sterować ! I to jest odpowiedź na drugą część Twojego wpisu . Co zaś się tyczy pierwszej czyli zatrudnienia Maślińskiego to obstaję nadal przy swoim zdaniu , że Maśliński to ŻADNE polityczne zaplecze . A to , że spaceruje po tym Mieście Tkaczy ........ no cóż pewnie chłopiec w przykrótkich spodenkach wpadł na pomysł, że Maśliński jako były prezydent może mu się jeszcze przydać ! Ale to raczej złudne nadzieje . Maśliński startując od Wieczorkowej zrobił fatalny wynik i tak naprawdę "przyniósł" jej więcej strat niż korzyści ! |
macaron - 2017-02-09 22:55:07 |
Jokerze nadal uważam, że Maśliński stanowi zaplecze Staniszewskiego. |
joker - 2017-02-10 15:23:36 |
Macaron Twój wpis o "zapleczu intelektualnym" odczytuje jako ironię , mam nadzieję !!!! Prezydentura Maślińskiego a szczególnie jej końcówka nie miały chyba NIC wspólnego z intelektem ???!!!! To było wielkie nieporozumienie i ogromna ulga , że ta tragedia w końcu się zakończyła ! Natomiast całkowicie się zgadzam ze stwierdzeniem, że zarówno wówczas jak i teraz były to pomysły oderwane od realiów ! To absolutna prawda! Czekajmy tylko wiosny, a znów zobaczymy kwieciste klomby, kwiatowego jeża i setki choinek ! Zresztą i te pomysły są obecnie realizowane. Natomiast nie zobaczymy nowych chodników, asfaltu oraz realnych i odczuwalnych ulg dla mieszkańców chociażby w obniżeniu ceny najdroższej chyba w Polsce wody ! A problem można rozwiązać szybko - wystarczy zwolnić paru "prominentnych nierobów" na stołkach z Wod- Kan i już będziemy mieli oszczędności ! |
piskacz - 2017-08-30 11:00:53 |
|
Aspirant - 2017-10-15 14:02:21 |
Kolejne komentarze dotyczące prezydenta Staniszewskiego. |
Łysy Radzio - 2017-10-27 20:26:23 |
Skrajne komentarze dotyczące poczynań prezydenta. |
Laluś - 2017-10-28 10:30:46 |
Wklejających wpisy z FB boli, że prezydent Staniszewski zrobił najwięcej dla Zgierza niż rodowici Zgierzanie. |
joker - 2017-10-30 20:21:28 |
Ty Laluś to naprawdę oczadziałeś albo was tam w tym PIS-ie czymś niezdrowym karmią , że ty takie brednie i dyrdymały wypisujesz ???!!! A cóż takiego zrobił dla Zgierza ten nieudacznik Staniszewski ? No oczywiście poza tym , że : zatrudnił dziesiątki popleczników PIS w UMZ i jednostkach podległych miastu, wydaje niewyobrażalne kwoty na promocję własnej osoby z naszych pieniędzy, katastrofalny stan dróg w naszym mieście za jego "panowania" sięgnął dna, o przepraszam !!!! , zrobił asfaltową drogę do działki posła Matuszewskiego z PIS , narobił bajzlu w szkołach pod "płaszczykiem" termomodernizacji, dokonał niewyobrażalnej "inwestycji" w postaci WC w parku miejskim za grube 100 000 zł. , bawi się z pieskiem , kopie piłeczkę , ustawia do zdjęć z kim popadnie i wypisuje androny na fb ! Ot co zrobił dla Zgierza ten cały Staniszewski. Oj , sorry, żeby nie zapomnieć - łupie miejską kasę ile się da , jak żaden jego poprzednik ! Faktycznie w tym jest najlepszy ! |
edzio - 2017-11-02 11:19:07 |
To najlepszy i najbardziej kompetentny prezydent jakiego miało to miasto. A totalna "opozycja" w konwulsjach próbuje w nieudolny sposób atakować prezydenta. Wiedzcie, że prezydent Staniszewski wybory wygra w I turze, bo NIE MA ŻADNEGO oponenta, który mógłby stanąć w wyścigu o fotel prezydenta i się nie skompromitować. Myślę, że około 65-70% głosów w I turze i zamiecione. Także dajcie sobie spokój z wałkowaniem tych bzdur. Mieszkańcy widzą co i ile się dzieje i zmienia. |
joker - 2017-11-07 21:50:07 |
Czytając te wazeliniarskie wpisy można stwierdzić tylko jedno - chyba mieszkamy w różnych miastach ! Co się tyczy kompromitacji ....... no cóż, Staniszewski jest kompromitacją sam w sobie ! Bo jeżeli ma się do zaoferowania mieszkańcom brak wiedzy, brak jakiejkolwiek wizji , całkowitą zależność wobec PIS i wątpliwy "ładny " wygląd no to to już jest kompromitacja sama w sobie. |
Aspirant - 2017-12-13 20:51:35 |
Łysy Radzio - 2017-12-17 17:58:36 |
Jerzy Zgierski - 2018-02-25 17:47:44 |
Piewcą dokonań Staniszewskiego argumentów brak. |
Aspirant - 2018-03-13 12:18:41 |
Prezydent Staniszewski realizuje zapowiedzi z kampanii wyborczej. |
Aspirant - 2018-04-28 08:09:15 |
krecik - 2018-04-29 16:57:18 |
Wielu pisze, że Staniszewski zrobił dużo, tylko trudno to zauważyć w mieście. |
Aspirant - 2018-05-27 14:44:30 |
Komentarz do pożaru śmieci na terenie dawnej Boruty. |
piskacz - 2018-05-30 11:18:01 |
Starosta powiatu zg. - 2018-05-31 22:06:37 |
Za to starosta się wykazał;-tylko współczuć ludziom;-(Kto go wybrał?-oto jest pytanie... |
Andrzej B - 2018-06-01 09:29:37 |
Wybrali go ci, których wy wybraliście. Prosta odpowiedz, na proste pytanie. Ciekawe, że się nie zastanawiacie, na jakich zasadach i z jakimi priorytetami, partia chłopska, funkcjonuje w mieście? |
kolec - 2018-06-05 16:22:24 |
Prezydenta wybierają wszyscy mieszkańcy, nie radni jak sugeruje Andrzej B. |
Radek - 2018-06-05 18:31:15 |
To co napisał Andrzej B. odnosi się do starosty a nie prezydenta. |
abc - 2018-06-09 14:32:20 |
Prawda jest taka, że za pożar na Borucie odpowiedzialni są zarówno Prezydent Staniszewski jak i Starosta Jarota, a różnica między nimi jest taka, że Prezydenta Zgierza w nadchodzących wyborach będą wybierać mieszkańcy Zgierza, a Starostę radni, dlatego Prezydent Staniszewski próbuje się "wybielić" w tej sprawie i zrzuca winę przy pomocy radnych powiatowych z PiS na Starostę Jarotę z PSL za pożar na Borucie, gdyż boi się przegrania wyborów na gospodarza miasta. |
Łysy Radzio - 2018-10-09 22:39:57 |
Kłamliwa polityka |
Romek - 2018-10-10 06:42:57 |
Poprzednie wybory wygrał dzieki kłamstwu w sprawie miejaca zamieszkania. |