coliber - 2015-07-11 07:19:00

Zbliżają się wybory parlamentarne 2015.
Kilkunastu mieszkańców Zgierza będzie ubiegać się o mandaty posła i senatora, jako pierwszy do wyścigu stanął z ramienia PSL mecenas Sławomierz Janiszewski.

jajco - 2015-07-11 09:54:50

ło matko! Seniorze mecenasie. Odpocznij już, daj szansę młodszym.

modliszka - 2015-07-11 12:50:27

Na pewno wystartują obecni posłowie Dunin i Matuszewski.

gigant - 2015-07-12 09:49:40

Od Kukiza wybierał się do Sejmu Mięsok jednak bardziej cwany okazał się Radosław Gajda, który dzięki układom ma być przedstawicielem Zgierza na tych listach.

laser - 2015-07-12 10:18:48

ostatni wpis to bełkot.
Rudołysy może by chciał startować jednak ma za mało włosów i na dodatek rudych.

abc - 2015-07-12 12:30:45

Pewnie na jesień okaże się oficjalnie czy P. Staniszewski i R. Gajdą będą starali dostać się na Wiejską. Póki co to tylko plotki...

rudylis - 2015-07-14 14:08:28

Rudolysy zamierza startowac z takiej samej pozycji jak Matuszewski, ktory z funkcji przewodniczacego rady miasta Zgierza awansowal na posla.

joker - 2015-07-14 23:48:50

rudylis napisał:

Rudolysy zamierza startowac z takiej samej pozycji jak Matuszewski, ktory z funkcji przewodniczacego rady miasta Zgierza awansowal na posla.

Najbardziej rozsądnym startem Radosława G. i Przemusia S. byłby start ...... w kosmos z Canaveral ! Najlepiej rakietą z opłaconym biletem tylko w jedna stronę . A jako,  że towarzystwo takie zgrane nie powinni zapomnieć o zabraniu Bodzia B. Czy prawdą jest , że Bodzio B. również ma aspiracje aby dokonać transferu do Warszawy ? Podobno na senatora ! To nie do wiary ! No cóż senatorem w dziejach ludzkości był już nawet koń to ostatecznie nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby Bogdan B. stanął w szranki ! Osobiście jednak twierdzę , że koń ma nadal większe szanse !.

Aspik - 2015-07-15 03:58:56

Bodzii B to nawet w szranki nie moze stanac, bo to "chabeta", lasa na obrok (mamone).

gigant - 2015-07-15 11:44:13

Dobrze zorientowani w zgierskich poczynaniach Kukizowców twierdzą, że do sejmu będzie startował z tej listy Radosław Gajda lub Kamil Kilmczak oraz Bohdan Bączak do Senatu RP.

mikro - 2015-07-15 12:34:22

Tych kandydatów promuje Tomasz Drobiński z Proboszczewic.

Kasia - 2015-07-15 20:50:28

A Prezydent Staniszewski będzie startował do Sejmu z list PiS czy PSL?

AspikDrobinskiego - 2015-07-16 03:40:10

Kandydaci z lt Kukza dzieki promocj przez wybitna persoe Tomasz Drobinskiego nczego ne osigna.
A km jest Tomasz D.?
Czy, to nie przypadkiem krypto sympatykPiS?

T.D - 2015-07-16 14:01:22

witam informuję że spekulacje państwa na tematy list Kukiza są bezpodstawne faktem jest że powstają listy Ruchu-Jow pod szyldem Obywatele Do Sejmu na temat tych list więcej wiadomość posiada pan Pampuch z Wieruszowa listy Kukiza jeszcze nie są pisane lecz fakt są już rozważane na pewno nie będzie na nich ludzi już gdzieś zaistniałych mocno w polityce pozdrawiam w przypadku gdyby ktoś chciał się czegoś dowiedzieć konkretnie zapraszam do źródła informacji to nic trudnego nie gryziemy

T.D - 2015-07-16 14:06:38

AspikDrobinskiego napisał:

Kandydaci z lt Kukza dzieki promocj przez wybitna persoe Tomasz Drobinskiego nczego ne osigna.
A km jest Tomasz D.?
Czy, to nie przypadkiem krypto sympatykPiS?

powiem w własnym imieniu nie jestem sympatykiem PIS ale też nie przeciwnikiem a czy ktoś nazywa mnie personą to chyba samo świadczy o tym kim jest ta osoba bowiem ja za personę się nie uważam potrafię bez pseudonimu to komentować z poszanowaniem Tomasz Drobiński

Karol - 2015-07-16 16:18:45

Podobno była Prezydent Zgierza Iwona Wieczorek szykuje się do startu w wyborach do Sejmu RP.
Wiele wskazuje na to, iż wystartuje w okręgu 11 z listy PO.

xdx - 2015-07-17 00:51:04

Jesli z listy PO bedzie startowac Iwona Wieczorek, to oznacza, ze postawiono "krzyzyk" na Duninie i jego pajacowatym asystencie.

eAspik ssi - 2015-07-17 03:51:17

Drobinski wzoruje sie na Wałęsie wypowiadajac sie w sprawie sympatii wobec PiS.
Jest on"za, a nawet przeciw" ugrupowaniu Kaczyńskiego.

Apsik - 2015-07-17 08:58:59

Jeśli w PO próbują zmarginalizować Dunina jako powaznego kandydata do Sejmu, to zasłużył na to co ma.
Ponad dwie kadencje posłowania i co?
Jedynie pomysł "zrobienia dobrze" "osobom o innych upodobaniach", to niekoniecznie powinien znaleźć się na Wiejskiej z PO.

T.D - 2015-07-19 03:57:03

eAspik ssi napisał:

Drobinski wzoruje sie na Walensie wypowiadajac sie w sprawiw sympatii wobec PiS.
Jest on"za a nawet przeciw" ugrupowaniu Kaczynskiego.

wybaczcie ale Wałęsa nie jest moim wzorem osobiście uważam tego nieszczęśnika za BOLKA z akt SB ta wersja jest bardziej wiarygodna taki ktoś nie może być wzorem chyba dla nikogo, sprzedał Polskę w Magdalence wraz z kolegami ta sytuacja ciągnie się już 26l czas to chyba już konkretnie zakończyć ponadto mogę się z kimś politycznie nie zgadzać ale prywatnie nie mam nic do tych ludzi, siła demokracji i decyzja narodu zdecyduje która obcja wygra wybory

4Zgierz - 2015-07-19 12:44:49

Jakie prawo moralne do pouczania innych ma Tomasz Drobiński?
Jakie są dokonania wspomniany dla Zgierza i jego mieszkańców?

Adrian - 2015-07-24 15:34:09

Czy komus wiadomo kto bedzie startowal ze Zgierza z listy Kukiza?

Bohdan - 2015-07-26 19:55:21

W sierpniu PiS ogłosi swoje listy na wybory. Zobaczymy czy znajdą się na nich Panowie Matuszewski, Staniszewski, czy Gajda...

misio - 2015-07-26 23:28:48

Bohdan napisał:

W sierpniu PiS ogłosi swoje listy na wybory. Zobaczymy czy znajdą się na nich Panowie Matuszewski, Staniszewski, czy Gajda...

Oby nie.Ci ludzie to porazka .Jedyny plus to to ,że nieudacznik Staniszewski przestanie by prezydentem.Sukces dla Miasta.

joker - 2015-07-28 12:19:59

misio napisał:

Bohdan napisał:

W sierpniu PiS ogłosi swoje listy na wybory. Zobaczymy czy znajdą się na nich Panowie Matuszewski, Staniszewski, czy Gajda...

Oby nie.Ci ludzie to porazka .Jedyny plus to to ,że nieudacznik Staniszewski przestanie by prezydentem.Sukces dla Miasta.

Misio nie miej złudzeń. Staniszewski nawet jeśli byłby umieszczony na listach do sejmu nie ma żadnych szans na wygranie. Jeśli "góra" w PIS na to zezwoli to tylko jedynie po to, aby odebrał głosy Matuszewskiemu i wówczas żaden z nich się nie dostanie. Dlatego też z przykrością stwierdzam, że niestety, ale nadal będzie on łupił to biedne miasto przez  najbliższe 3 lata wraz z tą pisowską czeredą.

nina - 2015-07-28 12:39:46

Matuszewski ma wśród znajomych na Facebooku niejakiego Krzysztofa P. z Dąbrówki któremu postawiono w ubiegłym roku zarzuty prokuratorskie w sprawie masowych podpaleń i niszczenia mienia na terenie gminy Zgierz. Ten Krzysztof P. ma już chyba wyrok karny karę pozbawienia wolności. Ładnie się sprawy mają i kto ma nas reprezentować jako nasz poseł. To skandal aby pan Matuszewski afiszował się znajomością z osobą karaną bynajmniej nie za wykroczenie ale za przestępstwo.

modliszka - 2015-07-29 11:35:55

Znajomy MM z Dabrowki wpisuje sie dobrze w krag znajomkow z PiS zyjacych kosztem zgierskich podatnikow.
Nieudacznicy Gajda, Baczak, Michal Pilarski, Miroslaw Pilarski czy byly prezes? ?? MPGK Kozlowski od lat sa na utrzymaniu zgierskich podatnikow.
Podobnie sytuacja przedstawia sie z niektorymi znajomkami w Sejmie, ktorzy wojazowali do Madrytu.

lolo - 2015-08-06 06:07:00

Dalekie miejsce na liscie przydzielono mecenasowi z PSL.
Oprócz tego, że lista jest nie bioraca, to i miejsce nijakie

piskacz - 2015-08-06 10:18:19

Szkoda, ze mecenas Janiszewski zostal ukryty w srodku lksty wyborczej PSL.
Moze ln by zdzialal cos dla Zgierza.

katon - 2015-08-06 10:26:34

I po co to wszystko? Jakiś mecenas, jakieś miejsce na liście, jakiś PSL. Po co o tym pisać, rozważać. Żadnego znaczenia przecież, dla nikogo to nie ma.

Bianca - 2015-08-08 12:15:39

PO zatwierdziło listy kandydatów do Sejmu, a w pierwszej trójce nie widzę nazwiska Dunina.
Czyżby walczący o "interesy"środowisk o odmiennej orientacji seksualnej nie znalazł uznania u Ewy Kopacz?
A może postanowiła pozwolić Arturowi rozwijać pasje związane z grillowaniem.
Po wyborach wróci do UMZ i będzie "grillowany" przez zgierski PiS.
Będzie wykonywał "rozkazy" radnych pokroju Linkowskiego, jesli będzie zamierzał być nadal zatrudniony.

Arturo - 2015-08-11 17:10:55

Najwybitniejszy zgierski poseł PO Artur Dunin prawdopodobnie nawet nie znajdzie się na liscie kandydatów.
Będzie musiał wrócic do pracy w UMZ, a tam rządzi PiS.
Nie wiadomo czy dokarmianie Gajdy na grillu w parku miejskim pomoże i stołek uda sie utrzymać.
Najlepsze w tym, że wreszcie beznadziejny Ogrodowczyk zostanie wysłany "na zieloną trawę".

abc - 2015-08-11 17:54:07

ho ho oby

Monika - 2015-08-18 11:17:07

Jak podaje najnowsza Panorama Zgierska - zgierskie struktury PO chciały wystawić na swoich listach do Sejmu Iwonę Wieczorek. Jednak ona w końcu odmówiła tego startu ze względu na swój stan zdrowie. Jeśli jest to prawdą,  oznacza to, że zgierska PO do końca zwariowała. Przecież przez całą swoją kadencję Iwonka olewała PO.
Wniosek jest jeden: trzeba dla dobra nas wszystkich jak najszybciej rozwiązać zgierskie struktury PO, gdyż tam rządzą osoby: bezmyślne, skostniałe, leniwe, myślące jedynie o własnych interesach i kompromitujące się na każdym kroku.

oko - 2015-08-18 12:50:28

Zgierskie struktury PO nigdy nie były dobrze zarządzane. Czego można się podziewać po takich osobnikach jak  Budziarski czy Gołek. To leserzy i ignoranci, którzy istnieli tylko i wyłącznie dzięki ogólnopolskiej fali wznoszącej tą formację.  Już niedługo czas tych pseudo działaczy się zakończy. O ironio zakończy to ten PIS, który przez cały czas wykładał się jak na tacy w Zgierzu za sprawą swojego posła i reszty działaczy. Nikt z PO na czele ze zbieraczem nakrętek nie wykorzystał nadarzających się okazji, aby napiętnować, nagłośnić zagarnianie miasta jako prywatnego folwarku przez pisowskich aparatczyków. Sami zapracowali (bez wyjątku) na taką pozycję jaką mają w Zgierzu!

abc - 2015-08-18 14:17:28

w paru zdaniach a powiedziane prawie wszystko

bolo - 2015-08-18 21:12:22

Monika napisał:

Jak podaje najnowsza Panorama Zgierska - zgierskie struktury PO chciały wystawić na swoich listach do Sejmu Iwonę Wieczorek. Jednak ona w końcu odmówiła tego startu ze względu na swój stan zdrowie. Jeśli jest to prawdą,  oznacza to, że zgierska PO do końca zwariowała. Przecież przez całą swoją kadencję Iwonka olewała PO.
Wniosek jest jeden: trzeba dla dobra nas wszystkich jak najszybciej rozwiązać zgierskie struktury PO, gdyż tam rządzą osoby: bezmyślne, skostniałe, leniwe, myślące jedynie o własnych interesach i kompromitujące się na każdym kroku.

PiS się nie kompromituje mając w swoich szeregach takich jak pan Matuszewski Forfecki który już załatwił ciepłe posadki bliskiej i dalszej rodzinie jeszcze trochę to cała Dolna będzie się szwędać po urzędzie i podległych jej spółkach

Monika - 2015-08-19 10:52:55

Ja nie zamierzam głosować wyborach do Sejmu na żadnego kandydata ze Zgierza. Ani Dunin się nie sprawdził, ani Matuszewski. Mec. Janiszewski nie ma żadnych szans w tych wyborach, i to nie tylko iż znajduje się na 9 miejscu na liście PSL, ale i dlatego, że prawdopodobnie całe PSL nie przekroczy progu wyborczego. O innych kandydatach na razie nic nie wiadomo.

katon - 2015-08-19 11:18:02

Poseł Matuszewski w najnowszym wydaniu "Ale Zgierz" walczy z uchodźcami, nie chcąc aby Polska przyjmowała kogokolwiek z zagranicy. Wskazuje przy tym na inne państwa, którego, jego zdaniem, winny zaopiekować się emigrantami. Argumentem jest posiadanie przez nie, przed wiekami, własnych kolonii. Całe szczęście, że nasz kraj nie posiadał np. takiego Madagaskaru, gdzie ochocze chciano wyganiać żydów, bo teraz, zgodnie z logiką posła, trzeba by ich z powrotem przyjąć.

figiel - 2015-08-19 12:41:34

Podsyca, judzi, donosi, kłamie, piętnuje. A jednocześnie załatwia, wskazuje, poleca, wykorzystuje, doradza. Matuszewski

Przemek - 2015-08-22 22:22:22

Ciekawostką jest to, że do Senatu z list PSL kandyduje były kierownik MUK i były prezes MPGK Adam Kacprzycki, który do niedawna był związany z Miastem Zgierz.

Beata - 2015-08-23 06:58:26

Adam Kacprzycki może startować gdzie tylko chce.
To tak zdolna osoba, że poradzi sobie na każdym stanowisku.
Wystarczy wspomnieć o "fachowo" przeprowadzonym przetargu (tak nazwano tę farsę) na obsługę komunikacyjną Zgierza.
To także dzięki jego działaniom miasto ma zapłacić prawie 30 milionów więcej niż za to samo u konkurencyjnej wobec MARKAB firmy.

A tak na marginesie kandydowania Adama K. , to ciekawe kto sfinansuje jego kampanię w kontekście zdania powyżej?

Kim - 2015-09-05 08:19:10

Ponownie do sejmu wybiera się poseł od związków partnerskich Artur Dunin.
Otrzymał ostatnie miejsce na liście PO.
Tylko czy Zgierzanie kolejny raz dadzą sie nabrać?
Nic przez 8 lat gdy PO rządziło i dzieliło nie zrobił dla miasta i regionu.
Jedynie, co to próbował ustawowo uszczęśliwiać żyjących w różnorakich związkach.

abc - 2015-09-05 20:54:06

no nie zapominaj, że ustawiał jeszcze  autobus ,,czerwony" i regularnie zbierał nakretki

Ecik - 2015-09-06 06:44:43

Ostatnia akcja zbierania krwi pod skrzydłami posła Artura Dunina została odwołana.
Poinformował o tym na FB jego asystent Piotr Ogrodowczyk - ten od wspierania kandydata PiS w wyborach prezydenckich.
Czy to krecia robota?
Czy może Arturek nie chce w Zgierzu słuchać oceny swych dokonań?

bielik - 2015-09-06 12:14:59

Poseł Artur Dunin (ten z prawej) na "zielonej trawie", czyli właściwy człowiek na właściwym miejscu.
Takie miejsce zarezerwował po wyborach parlamentarnych.

http://www.zgierz.pun.pl/_fora/zgierz/gallery/56_1441534341.jpg

abc - 2015-09-06 15:56:19

tak, ale trafne miejsce mu znalazłeś

Bim Bom - 2015-09-07 11:55:52

Arturek bierze przykład z Olk Frach, którego wyborcy odesłali w niebyt.
Trening na zielonej trawce bedzie dobrą przymiarką do kolejnego etapu życia "na garnuszku" zgierskiego PiS.
Wszak pisiory w Zgierzu rządzą, to po powrocie do UMZ będzie biegał jak będą mu kazać.

Ecik - 2015-09-09 14:29:55

Ale Frach dzięki koneksją i układom dobrze wylądował, znaleziono mu fuchę w głowieńskich wodociągach, a Artur Dunin będzie musiał służyć zgierskiemu PiS-owi.

Katon - 2015-09-14 08:50:35

Matuszewski dopiero na szóstej pozycji listy PiS do Sejmu! hi. hi.

1. Witold Waszczykowski
2. Grzegorz Schreiber
3. Beata Mateusiak-Pielucha
4. Tadeusz Woźniak (SP)
5. Piotr Polak
6. Marek Matuszewski

To koniec marzeń o Sejmie panie, jeszcze, pośle!

Yakub - 2015-09-15 09:00:30

Najwybitniejszy ze zgierskich poslow PiS Marek Matuszewski zostal ulokowany najnizej z aktualnych poslow tego ugrupowania w okregu sieradzkim.
OPprocz desantu Waszczykowski, Szraiber budowniczego myjni samochodowych wyprzedzaja dzialaczka z Pajeczna oraz poslowie Wozniak i Polak.

Katon - 2015-09-15 09:49:47

Z tego wniosek, że Prezes nie zbyt wysoko ceni sobie działania niedouczonego "męszczyzny".

Przemek - 2015-09-15 13:10:10

Słaby Poseł Matuszewski, a wydawałoby się, że taki mocny jest w PiS. Wyśmiewany przez niego Poseł Dunin mając ostatnie miejsce na liście PO ma większe szanse w wyborach niż on.

Zosia - 2015-09-17 14:13:00

Beata napisał:

Adam Kacprzycki może startować gdzie tylko chce.
To tak zdolna osoba, że poradzi sobie na każdym stanowisku.
Wystarczy wspomnieć o "fachowo" przeprowadzonym przetargu (tak nazwano tę farsę) na obsługę komunikacyjną Zgierza.
To także dzięki jego działaniom miasto ma zapłacić prawie 30 milionów więcej niż za to samo u konkurencyjnej wobec MARKAB firmy.

A tak na marginesie kandydowania Adama K. , to ciekawe kto sfinansuje jego kampanię w kontekście zdania powyżej?

Wbrew pozorom jak wieść gminna niesie to Adam Kacprzycki ma spore szanse zostać senatorem.

cuda_wianki - 2015-09-17 17:28:25

Czytając listę kandydatów do Sejmu znalazłem interesujucą informację, że kandydat SLD Marcin Karpiński jest adwokatem.
Gdzie ma on swoją kancelarię?
Na polu w Szczawinie?

Ecik - 2015-09-17 17:30:07

Kandydat SLD Marcin Karpiński jest niczym alkoholik, który jest abstynentem nie praktykującym.

advokat - 2015-09-18 07:07:24

Karpinski jest tak zajety uprWa truskawek, ze nie ma czasu na takie duparele jak prowadzenie kancelari adwokackiej.

Adamwys2 - 2015-09-19 17:52:34

Obecność Kacprzyckiego na listach wyborczych to byłaby jakaś intelektualna abberacja.

Jeden z najgorszych zgierskich "urzędników" (czyli de facto jeden z najgorszych w Polsce), który nigdy nie wykazał się choćby krztyną samodzielnego myślenia, miałby zasiąść w Senacie w charakterze strażnika prawa?
Kto go tam pcha? Kto znów promuje to beztalencie?  Kto za niego będzie głosował? Marek z Wiosny Ludów?

Nie taniej będzie wysłać krewetkę? Ten sam blask, ta sama inteligencja i zdolność utrzymywania się na powierzchni... W dodatku krewetka żyje ok. 4 lat - w sam raz na 1 kadencję!

Co do posła Marka Menszczyzny - z jednej strony byłoby wspaniale, gdyby wyborcy spuścili mizerię do kanału, z drugiej, ten bufon z nadmiaru czasu mógłby narobić niewyobrażalnych szkód Zgierzowi. Chyba więc lepiej go trzymać na dystans od zgierskich spraw. Na pocieszenie dodam, że niezmiernie mnie cieszy spadek notowań posła Menszczyzny w pisich strukturach... Chodzenie na klęczkach przed Rydzykiem chyba nie pomogło. Wiem natomiast, co z pewnością zaszkodziło :)

oko - 2015-09-19 20:17:17

AdamWys cieszę się, że znowu jesteś. Co do naszego ulubionego posła to myślę, że nie będąc posiadaczem mandatu ten osobnik nic nie będzie znaczył  tak jak było drzewiej. On nie będzie mógł szkodzić naszemu miastu i gminie gdzie rozpasał się niesłychanie , bo to będzie  Pan NIKT!

centrus - 2015-09-20 07:23:37

Kandydaci Zjednoczonej Lewicy do Sejmu Anna Chrostek i Marcin Karpiński

http://www.zgierz.pun.pl/_fora/zgierz/gallery/22_1442726525.jpg

Przemek - 2015-09-20 13:28:09

Do Sejmu RP startuje jeszcze ze Zgierza Mateusz Mirys z partii Razem.

Obiektywny - 2015-09-21 19:33:01

Nie jesteście w posiadaniu podstawowej wiedzy na ten temat, albo specjalnie manipulujecie. Zwykli hejterzy.
1. pos. Marek Matuszewski ma 5, a nie 6 miejsce na liście PiS
2. Co do miejsca. Nie jest to nic nadzwyczajnego, przykładowo pos. K. Ardanowski w poprzednich wyborach miał miejsce 1, a obecnie ma miejsce 5. Takich przykładów jest wiele na liście PiS
3. Szanse na kolejny mandat dla posła Matuszewskiego sa takie same jak 4 lata temu
4. Mniej żółci, a więcej obiektywizmu

coliber - 2015-09-23 08:44:51

Obiektywny moze bys przedstawil dokonania Matuszewskiego.
Dla ulatwienia radze nie piszo "zolci" ktora toczy i wylewa na wszystko co go otacza.

Alfred - 2015-09-23 09:18:32

Kampania wyborcza w toku, a kandydata PO Artura Dunina nie widac i nie slychac.
Czyzby byl przekonany, ze reelekcja jest pewna?
Czy moze tak sie zajal zbieraniem nakretek, ze nie ma czasu na prowadzenie kampanii wyborczej?
A moze za rada asystenta Ogrodowczyka zamierza wspierac kampanie PiS?

Katon - 2015-09-23 09:47:10

Nie no, skoro Ardanowski miał jedynkę, a jest piątką  - to wszystko jasne! Jak Ardanowski, tak i Matuszewski Marek (w tej kolejności na plakatach!). Ardanowski jest wzorcem dla Matuszewskiego Marka, który w wyborach poprzednich był dwójką na listach PiS. Ale jeśli Ardanowski spadł niżej, widocznie taka sama niższa pozycja dla Matuszewskiego Marka pisana, bo może dla Ardanowskich i Matuszewskich czas spadków na giełdzie PiS nastał. Prezes, widocznie dla takich Ardanowskich i Matuszewskich serca miłości pełnego już nie ma. Miłość jego do nich wygasa. Jeszcze, co prawda się tli, ale tylko gdzieś około piątego miejsca. Do innych nie - Ardanowskich i nie - Matuszewskich rozgorzała bardziej i teraz to Pieluchy i Woźniaki w hierarchii miłości prezesowej wyżej, o Woźniakowskich i Schreiberach nie wspomnę, a Ardanowscy i Matuszewscy, na piąte, ale z szansami, miejsce, łaskę Prezesa dostali. Dobrze, ze szanse dla Matuszewskiego Marka i wielu innych są takie same jak cztery lata temu, bo gdyby były nie takie same, to szanse na wejście do sejmu byłyby niewielkie  i poseł kolejnego mandatu by nie dostał. A wtedy żółć zalałaby Matuszewskiego Marka i zatraciłby cały swój obiektywizm w ocenie rzeczywistości i może stałby się hejterem zwykłym.

pucek - 2015-09-23 09:56:56

Matuszewski nie zaproponowal wypucowania limuzyny przesa Kaczynskiego w myjni samochodowej i dlatego spadek pozycji na liscie wyborczej.

matylda - 2015-09-25 13:42:29

Karpiński i Chrostek to naprawdę ładna para. Pasowaliby do siebie. Ale ona chyba mężatka. Wg mnie nie powinni tak pozować trzymając się za ręce bo to niektórzy źle odbiorą no ale już trudno. Trzeba być zawsze ostrożnym. Szkoda że Karpinski nie ma żony i dzieci.

swat - 2015-09-25 15:12:54

Podobno nie ma "takiego wagonu, ktorego nie mozna odczepic", to w czym problem?
Jednak najwiekszy jest ambaras aby dwoje chcialo naraz....
Takim komentarzem podsumuje Karpinskiego i jego psrtnerke ze zdjecia.

martha - 2015-09-28 13:54:53

Niech mi kto powie jak jest taki mądry dlaczego taki fajny facet jak Karpinski się nie żeni?
A problemem w odczepianiu wagonu mogą być dzieci. Niestety wielu facetów nie chce brać na siebie takich zobowiązań skoro może dostać panne. Ale dlaczego on się nie chce wiązać? Ja sama chętnie bym się umówiła.

Ecik - 2015-09-29 10:01:00

Ja bym się z Karpińskim nie umówił.
Nie jestem aż tak nowoczesny aby żyć w związku partnerskim z facetem, preferuję tylko kobiety.

liberty - 2015-09-29 11:17:49

Niskie notowania w PiS musi mieć Matuszewski, skoro młodego Rzepeckiego promuje kandydatka n premiera Beata Szydło a męszcyzna promuje się sam.

matylda - 2015-09-29 13:44:18

A ja bym się chętnie umówiła z Karpińskim. Chyba się zakochałam.

matylda - 2015-09-29 14:05:38

Ja się zkochałam w Karpinskim. Ja już to wyczułam że to facet który nie zdradzi bo nie ma do tego drygu. Radźcie co robić. To nie jest żart!

Zosia - 2015-09-29 15:34:35

Pan Karpiński ma kobietę.

marzena - 2015-09-30 12:08:25

Ta kobieta Karpinskiego na pewno taka sama nieciekawa jak on. Kiedyś z nim gadałam i strasznie sie nudziłam. A poza tym on nie umie tańczyć. Jedno musi pasować do drugiego. Słyszałam od wielu dziewczyn że jest nieciekawy i drętwy. Szkoda na niego czasu. Jego kariera jest już skończona. Może kiedyś zostanie jeszcze wójtem ale nawet przy Kaczmarkowej nie ma szans. Matylda nie żałuj. Nie ma kogo. Znam go osobiście.

Monika - 2015-09-30 12:18:32

Ja będę trzymała kciuki za posła... Matuszewskiego, aby dostał się do nowego parlamentu. Dzięki temu w naszym mieście będziemy mieli w każdej dzielnicy i parku - myjnie samochodową, w Zgierzu kwitłby nepotyzm, jedni mieliby spalarnie odpadów niebezpiecznych, a inni spaliliby się ze wstydu. Ponadto mniej byłoby go w Zgierzu, co też jest dużą korzyścią.

anka - 2015-09-30 12:27:50

Zosia napisał:

Pan Karpiński ma kobietę.

A ładna ta kobieta czy taka sobie?

WoJOWnik - 2015-09-30 13:46:42

Kandydat do Sejmu z listy Kukiz`15

http://www.zgierz.pun.pl/_fora/zgierz/gallery/267_1443613437.jpg

zdzichu - 2015-09-30 13:50:33

Nie wierzę żeby jakaś ładna dziewczyna chciała być z Karpińskim który jest nudziarz i brak mu jakiejkolwiek fantazji.
A jeśli juz ma jakąś dziewczynę to dlaczego ona go nie wspiera w kampanii? To juz nie te czasy że jak się chciało kandydować to się to robiło bez PR. Jak się ma żonę czy narzeczoną to trzeba to wykorzystać w kampanii tak jak to zrobił Duda chociaż jego żona nieładnie się juz podstarzała i może własnie dlatego spodobała się ludziom jako przeciętna kobieta bo gdyby była laską jak Natalia Siwiec to by mu to prędzej zaszkodziło niż pomogło boby odskoczył elektorat kobiecy który nie lubi atrakcyjnych lasek.
Nie wierzę żeby Karpiu miał ładną dziewczynę. Jak go znam to bierze pannę z rozsądku.

Aldona - 2015-09-30 14:09:13

A skąd to podejrzenie, że Karpiński ma jakąś pannę?

Przemek - 2015-09-30 14:09:29

Być może były wicestarosta Karpiński pojawi się ze swoją wybranką w niedzielę (4 października) w Łodzi, gdzie odbędzie się duża konwencja wyborcza Zjednoczonej Lewicy (czyli koalicji wyborczej, którą tworzą partie: SLD+TR+PPS+UP+Zieloni).

piskacz - 2015-09-30 14:23:07

Za zasługi dla ZGIERZA warto wesprzeć Marka Matuszewskiego z PiS

https://pl-pl.facebook.com/stopwieczore … 359641694/

Aldona - 2015-10-01 11:35:06

http://www.zgierz.pun.pl/_fora/zgierz/gallery/284_1443691874.jpg

http://www.zgierz.pun.pl/_fora/zgierz/gallery/284_1443691976.jpg

kakadu - 2015-10-02 18:18:00

Mając do wyboru meszczyznę Matuszewskiego i mężczyznę Karpinskiego, we wszystkich aspektach lepiej prezentuje się ten drugi.

kiwi - 2015-10-04 19:34:12

Niektórzy twierdzili, że Iwona Wieczorek będzie startować z listy PO, a tu poparcie dla kandydata PiS.

http://www.zgierz.pun.pl/_fora/zgierz/gallery/77_1443979855.jpg

Yakub - 2015-10-04 20:02:23

Poseł Grzegorz Schreiber z PiS rozpoczął kampanię....

Wsparcia udzieliła była prezydent Zgierza Iwona Wieczorek

http://www.zgierz.pun.pl/_fora/zgierz/gallery/277_1443981366.jpg

http://www.zgierz.pun.pl/_fora/zgierz/gallery/277_1443981303.jpg

http://www.zgierz.pun.pl/_fora/zgierz/gallery/277_1443981426.jpg

zdjęcia ze stron:

http://zdunskawola.naszemiasto.pl/artyk … m,zid.html

http://zdunskawola.naszemiasto.pl/artyk … m,zid.html

http://zdunskawola.naszemiasto.pl/artyk … m,zid.html

Qba - 2015-10-08 12:34:36

W jakim celu wysyłać kogokolwiek ze Zgierza do parlamentu?
Ani Dunin ani Matuszewski niczego dla miasta nie dokonali, to może nich się wezmą do solidnej pracy u podstaw.

matylda - 2015-10-08 12:43:25

Schreiber to podobno nieciekawy człowiek. Podobno dał komuś publicznie w twarz czy też kogoś uderzył i miał szczęście że ten facet nie był mściwy boby był wyrok karny bo świadkowie byli. Poza tym zalegał z opłatami za czynsz czy coś takiego i mu to wywlekli w prasie. Jak chcecie sprawdzić to sobie wyklikajci8e bo ja teraz już szczegółów nie pamiętam. Ale cieszy się podobno zaufaniem i sympatią Prezesa Kaczyńskiego co wiele znaczy. On chyba jest z Bydgoszczy a startuje jak widzicie z Sieradza.

Eko-log - 2015-10-09 08:36:43

Za działania proekologiczne tylko ten kandydat ze Zgierza zasługuje na uwagę

http://www.zgierz.pun.pl/_fora/zgierz/gallery/161_1444372421.jpg

Monika - 2015-10-09 10:00:38

Jedyną zaletą wybrania Matuszewskiego i Dunina do Sejmu byłoby to, że byliby dalej od spraw Zgierza, co tylko może wyjść na dobre naszemu miastu.

hiPOkryta - 2015-10-09 11:12:02

Z okazji wyborów Artur Dunin wydał gazetkę, w której wychwala swe dokonania.
Ponad dwie strony zajmuje wywiad, jednak nie wiadomo kto go dokonał.
W wywiadzie Dunin wychwala się jakie ma dokonani czyli, że Nakręcił się POzytywnie poprzez zbieranie nakrętek.
Ale czy to nie zbyt mało jak na ośmioletnie dokonania posła?
Na stronach tego propagandowego pisemka znalazły się wypowiedzi osób popierających Dunina.
Mama tam marszałek sejmu z PO oraz prezydenta Słupska Roberta Biedronia (prywatnie chwalącego się że jest gejem).
Ciekawe dlaczego brak jakiegokolwiek głosu wsparcia ze strony mieszkańców okręgu wyborczego?
Na koniec komentarz, że jest szczęśliwym ojcem dwóch synów.
Jednak nie wspomina, że się rozwiódł i kontakt z synami ma sporadyczny.
Ale w propagandowej gazetce można napisać wszystko może wyborcy to kupią

Eko-log - 2015-10-10 08:15:20

Artur Dunin odpowiada za możliwość lokowania w Zgierzu spalarni odpadów ( w tym niebezpiecznych).
Gdy był naczelnikiem wydziału w Urzędzie Miasta Zgierza podczas opracowywania planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów dawnej Boruty wykreślił zapisy uniemożliwiające lokowanie inwestycji szkodliwych dla środowiska.

poldek - 2015-10-10 08:16:14

Dunin powinien się zajmować tym co najlepiej potrafi czyli zbieraniem nakrętek i starych ubrań.

abc - 2015-10-10 19:57:14

ale nie za pensje z sejmu, tylko raczej charytatywnie , nie sadzisz

Yakub - 2015-10-10 20:30:39

Jak się znajdzie frajer, który będzie gotów płacić poselskie wynagrodzenie dla Artura Dunina za zbieranie nakrętek, to daj mu Boże.

Qba - 2015-10-12 08:08:14

Przeczytalem liste kandydatow i stawiedzam, ze nikt ze Zgierza nie zasluguje na bycie parlamentarzysta.

Eko-log - 2015-10-13 14:01:48

Warto zobaczyć spot kandydata PSL Sławomierza Janiszewskiego

https://www.youtube.com/watch?v=nt1fNkS … e=youtu.be

WoJOWnik - 2015-10-15 12:24:54

https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/v/t1.0-9/12072767_964057486994659_295048959339577577_n.jpg?oh=a7a6b6bd880e2f9786edaf8c97712bee&oe=568AC099

Radek - 2015-10-16 12:42:12

Ciekawe porządki panują w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zgierzu. Pracownicy tej instytucji rozdają rajstopy ze zdjęciem pozdrowieniami Poseł Hanajczyk na opakowaniu interesantom i innym pracownikom. Widać w tej instytucji swoiście pojmowany jest obowiązek apolityczności. Dyrektorka PUP mogłaby zająć się raczej taką organizacją aby zmniejszyć kolejki petentów oczekujących na załatwienie swoich spraw. Na to się jednak nie zanosi.

alveo - 2015-10-17 08:18:43

Skoro Karpiński wierzy, to jest dobry sygnał, bo wiara czyni cuda......

Monika - 2015-10-17 18:31:25

Zastanawiam się dlaczego zgierzanie w każdych wyborach dają się robić w konia. Świadczy to o ich wielkiej naiwności, bezmyślności i braku logicznego myślenia. Myślę, iż podobnie będzie w tych wyborach i zagłosują oni za PiS-em. A jak będzie w przypadku rządów tej partii - najlepiej widać to w Zgierzu, gdzie króluje: nepotyzm, partyjniactwo, cwaniactwo, kłamstwo (np. że prezydent jest zgierzaninem) i dbanie o własną kasę.
Tak więc niech zgierzanie zagłosują za Matuszewskim i jego kolegami, jeśli chcą mieć w naszym mieście kilka spalarni odpadów niebezpiecznych, myjnie samochodowe w parku miejskim, wszystkie stanowiska w mieście obsadzone PiSowcami, podwyżki podatków oraz opłat za wodę i wywóz śmieci.
Pytam się ile jeszcze razy mieszkańcy Zgierza dadzą się oszukać? Może potrzebne będzie, aby PiS dał im porządnie w tyłek, to dopiero przejrzą na oczy.

Yanka22 - 2015-10-18 07:59:34

Po debacie w SEM widać, że zdecydowana większość kandydatów nie zasługuje na bycie parlamentarzystą.
Napiszę, że kandydowanie większości uczestników, to pomyłka.
Jak można zasiadać w Sejmie latami i nie posiadać elementarnej wiedzy?
Kandydat PO  i PiS stanowili tylko tryby maszynki do głosowania zgodnie z partyjnymi wytycznymi, a takie kwalifikacje to zbyt mało do pracy w parlamencie.
Przez grzeczność nie będę oceniała wypowiedzi kobiet-kandydatek.

milczek - 2015-10-19 10:50:18

Ja taki grzeczny jak Yanka22 nie będę i napiszę po jednym zdaniu o kandydatkach.
Kandydatka Zjednoczonej lewicy prezentuje poziom kandydatki do rady osiedla, choć nie wiem czy nie przesadziłem z pozytywną ocena.
Natomiast odnośnie kandydatki Nowoczesnej, to jej wypowiedź w sprawie wieku emerytalnego to hipokryzja w najczystszej postaci.
Osoba mająca trochę ponad 50 lat (choć kobietą nie wypada przypominać wieku) otrzymująca resortową emeryturę twierdzi, że obecnie obowiązujący wiek emerytalny jest optymalny.
To może wypadało by popracować jeszcze 15 lat i odprowadzać składki do ZUS.

magda - 2015-10-20 12:11:04

Karpinski nie zostanie poslem.

abc - 2015-10-20 15:16:04

a kto zostanie posłem?

Yakub - 2015-10-20 15:29:37

Mam nadzieję, że ze Zgierza NIKT nie zostanie posłem, bo obecni na to nie zasługuję, natomiast pretendenci nie mają realnych szans.

Przemek - 2015-10-20 21:24:44

Najsłabiej w debacie zgierskiej wypadła Anna Chrostek z SLD.

abc - 2015-10-20 22:18:25

tak, masz rację ta Pani jakby oderwana od rzeczywistości, w ogóle nie słyszała zadawanych pytań , na zadawane pytania odpowiadała gotowym programem SLD. LIPA

matylda - 2015-10-21 12:21:38

Słuchajcie,
Lewica może w ogóle nie wejść do Sejmu. Szkoda Karpinskiego bo jest taki fajny.
Może głosujmy na tych naszych Zgierzan którzy już byli posłami a później będziemy na nich egzekwować różne rzeczy aby pomogli przeprowadzić. Lepiej mieć choćby jednego Zgierzanina niż nikogo. PiS na 100 % wygra to może głosujmy na Matuszewskiego a później dopilnujemy go i zmusimy do rzetelnej pracy. Jak nie będziemy mieli nikogo to nic nie ugramy. Co Wy na to?

abc - 2015-10-21 13:37:43

matylda, obudź się ten pan niech idzie w końcu za 1300 zł do pracy i sam zacznie na pracodawcach egzekwować podwyżki i potem dołączy do nas strajkujących , naiwna

kakadu - 2015-10-21 17:08:10

Szkoda, ze nie startuje Linkowski, to "omnibus".
Na niego wszyscy by glosowali, a zna sie na wszystkim.

Monika - 2015-10-21 17:20:54

Wicepremier Janusz Piechociński z PSL na Twitterze napisał "Województwo łuckie". Być może chodził on do tej samej szkoły co "menszczyzna" ze Zgierza.

Zosia - 2015-10-22 15:00:31

matylda napisał:

Słuchajcie,
Lewica może w ogóle nie wejść do Sejmu. Szkoda Karpinskiego bo jest taki fajny.
Może głosujmy na tych naszych Zgierzan którzy już byli posłami a później będziemy na nich egzekwować różne rzeczy aby pomogli przeprowadzić. Lepiej mieć choćby jednego Zgierzanina niż nikogo. PiS na 100 % wygra to może głosujmy na Matuszewskiego a później dopilnujemy go i zmusimy do rzetelnej pracy. Jak nie będziemy mieli nikogo to nic nie ugramy. Co Wy na to?

Karpiński jeśli nie zostanie posłem to pewnie otworzy swoją kancelarię, bo z samych truskawek żyć się raczej nie da.

Monika - 2015-10-22 15:29:51

Zgierzanie nie muszą mieć bujnej wyobraźni, aby wiedzieć co oznaczają rządy PiS dla Polski. To będzie to samo co mamy w Zgierzu, a więc: bezwzględne eliminowanie przeciwników politycznych, nepotyzm, bezwzględna walka o kasę dla siebie, nie liczeniem się z opinią publiczną, wciskanie ludziom ciemnoty, niszczenie parków dla budowania myjni samochodowych, promowanie spalarni odpadów niebezpiecznych.
Gwoli sprawiedliwości trzeba też wyeksponować zalety tej władzy, a więc: zbudowanie toalety za 100 tys. zł, na co nigdy naszego miasta nie było stać, czy też spadek bezrobocia - choć na razie tylko w szeregach członków PiS.
Jeśli pomimo tego w tych wyborach w naszym mieście wygra PiS, to przyłączę się do szeregu osób twierdzących, że zgierzanie to ciemny naród - choć mam nadzieję, że tak się nie stanie.

Zosia - 2015-10-22 16:15:44

Monika napisał:

Zgierzanie nie muszą mieć bujnej wyobraźni, aby wiedzieć co oznaczają rządy PiS dla Polski. To będzie to samo co mamy w Zgierzu, a więc: bezwzględne eliminowanie przeciwników politycznych, nepotyzm, bezwzględna walka o kasę dla siebie, nie liczeniem się z opinią publiczną, wciskanie ludziom ciemnoty, niszczenie parków dla budowania myjni samochodowych, promowanie spalarni odpadów niebezpiecznych.
Gwoli sprawiedliwości trzeba też wyeksponować zalety tej władzy, a więc: zbudowanie toalety za 100 tys. zł, na co nigdy naszego miasta nie było stać, czy też spadek bezrobocia - choć na razie tylko w szeregach członków PiS.
Jeśli pomimo tego w tych wyborach w naszym mieście wygra PiS, to przyłączę się do szeregu osób twierdzących, że zgierzanie to ciemny naród - choć mam nadzieję, że tak się nie stanie.

Nawet jeśli PiS nie wygra w Zgierzu to i tak się nic nie zmieni i nadal w Zgierzu "rozdawać" karty będą Gajda i Staniszewski.

Monika - 2015-10-22 18:22:25

Nie zgodziłabym się do końca z Zosią, gdyż przegrana PiS w Zgierzu będzie oznaczała, że zgierzanie przejrzeli na oczy i to może procentować w następnych wyborach samorządowych.

abc - 2015-10-22 18:51:53

każdy kto tu wygra to i tak będzie lipa, zgierz jest już przegrany zobaczcie taki stryków jak się wywindował,ale to zasługa władzy

Monika - 2015-10-23 11:03:10

Zastanawia mnie bezczelne kłamstwo posła Matuszewskiego, który w różnych gazetkach odcina się od tego, iż kiedykolwiek był zwolennikiem spalarni odpadów niebezpiecznych w Zgierzu. Czyżby ten pan nie wiedział, jak promowali tą inwestycję radni PiS w poprzedniej kadencji, z Pulpetem na czele, który mówił, że wypalenie 1 papierosa jest bardziej szkodliwe, niż oddziaływanie spalarni odpadów niebezpiecznych. Jakoś po tych wypowiedziach zgierski poseł PiS nie zajmował żadnego stanowiska i nie strofował zgierskich działaczy tej partii.

Zosia - 2015-10-23 15:39:56

Monika napisał:

Nie zgodziłabym się do końca z Zosią, gdyż przegrana PiS w Zgierzu będzie oznaczała, że zgierzanie przejrzeli na oczy i to może procentować w następnych wyborach samorządowych.

Nawet jak PiS przegra w Zgierzu to i tak to nic nie zmieni, nadal w Zgierzu będą rządzić Staniszewski z Gajdą i PiS, a wybory samorządowe były niedawno.

Bogdan - 2015-10-25 22:20:13

Wiadomo czy Miasto Zgierz będzie miało Posła RP?

Lena - 2015-10-26 07:57:04

Pewne jest, że Artur Dunin wraca do Zgierza.
Co będzie teraz porabiał?
Wróci do pracy w Urzędzie Miasta Zgierza i pozna, co to rządy PiS.
Ale wreszcie będzie mógł się z większym zaangażowaniem zająć tym co umie najlepiej czyli zbieraniem plastikowych nakrętek.

abc - 2015-10-26 08:50:38

skąd to wiadomo, na pewno ?

Monika - 2015-10-26 09:18:29

Teraz jak będzie rządził PiS to w Polsce zrobi się dobrobyt. Większość rzeczy ma być za darmo m.in. leki dla osób starszych w tym Pavulon, pogrzeby, konsolacje. Także będzie można krótko pracować i dużo zarabiać. Innymi słowy warto żyć i warto umierać. Natomiast dla osób, które w to nie wierzą - został wyjazd z kraju i poproszenie o azyl polityczny w takich państwach jak: Białoruś, Kuba i Korea Północna.

Monicca - 2015-10-26 12:02:51

Już widzę ten dobrobyt.
Wchodzę do sklepu i wiele towarów staniało.
Nieważne, że są przecenione z powodu upływu terminu ważności, liczą się fakty.

Monika - 2015-10-26 14:00:13

Tegoroczne wybory parlamentarne zostały sfałszowane tak, aby wygrał je PiS i później nie twierdził, że zostały one...sfałszowane.

Yanka22 - 2015-10-26 17:35:39

DUNIN i MATUSZEWSKI ponownie posłami

W okręgu sieradzkim (nr 11) wybory parlamentarne - podobnie jak przed czterema laty - wygrało PiS, zdobywając 38,72 proc. poparcia (147 623 głosów) przed PO - 20,54 proc. (78 314). Na trzecim miejscu znalazł się komitet Kukiz'15 - 8,65 proc. (32 973).

Takie oficjalne dane podała Okręgowa Komisja Wyborcza w Sieradzu.

Pozostałe ugrupowania otrzymały następujące poparcie: Zjednoczona Lewica - 7,94 proc. (30 256 głosów), PSL - 7,62 proc. (29 044), Nowoczesna - 5,16 proc. (19 681), KORWiN - 3,98 proc. (15 171), partia Razem - 3,43 proc. (13 077), komitet Zbigniewa Stonogi - 0,5 proc. (1905), komitet Grzegorza Brauna "Szczęść Boże!" - 0,26 proc. (989), Samoobrona - 0,19 (712).

W sumie w okręgu sieradzkim, obejmującym powiaty: kutnowski, łaski, łęczycki, łowicki, pabianicki, pajęczański, poddębicki, sieradzki, wieluński, wieruszowski, zduńskowolski, zgierski wybierano 12 posłów.

Uprawnionych do głosowania w okręgu nr 11 było 786 549 osób. Frekwencja wyniosła 48,46 proc.

http://fakty.interia.pl/raporty/raport- … gn=firefox

Lena - 2015-10-27 10:30:42

Poziom polskiego parlamentaryzmu musi być żałosny skoro wybierają do Sejmu zbieracza plastikowych nakrętek.

srter - 2015-10-27 10:35:00

Skoro wyborcy głosują na tych co przez lata niczego nie dokonali, to mają, to co mają.

zet - 2015-10-27 10:38:11

Dodam do tego areopagu wybrańców narodu człowieczka Mareczka nie rozumiejącego samego siebie. Ten to jest dopiero as, ale takie mamy wyedukowane społeczeństwo, które wybiera na obraz i podobieństwo swoje.

macaron - 2015-10-27 11:05:42

http://www.zgierz.pun.pl/_fora/zgierz/gallery/227_1445940282.jpg

Bogdan - 2015-10-27 21:54:33

Po ponownym dostaniu się do Sejmu Marka Matuszewskiego pozycja Prezydenta Staniszewskiego będzie jeszcze silniejsza.

kakadu - 2015-10-28 10:21:09

Staniszewski to figurant, nie ma nic do powiedzenia.
Rozgrywajacym w Zgierzu jest Gajda nie Matuszewski.

katon - 2015-10-28 11:02:23

Janiszewski - 0,13% głosów. 499 głosów to dramat! I po co mu to było...

Ronin - 2015-10-28 12:16:29

katonie dramat to te 13 tyś głosów na Matuszewskiego. Po takim głosowaniu widać jaki ciemnogród w Zgierzu.

katon - 2015-10-28 12:53:48

W Zgierzu Matuszewski zdobył tylko 2996, czyli 12,25% ważnych głosów, mniej niż Dunin - 3796 głosów, czyli 15,52%.

Bogdan - 2015-10-28 16:22:04

Co ciekawe Posłem na Sejm RP został Grzegorz Schreiber z PiS, popierany przez Iwonę Wieczorek.

www.speedwayman.pun.pl www.rosyjski.pun.pl www.selora.pun.pl www.pokemon-master-red.pun.pl www.kl6a.pun.pl