katon - 2016-01-29 10:07:50

Iwona Wieczorek dyrektorem NIST

Była prezydent Zgierza Iwona Wieczorek została nowym dyrektorem Narodowego Instytutu Samorządu Terytorialnego. Zastąpiła na stanowisku Marka Wójcika, byłego wiceministra administracji i cyfryzacji, od lat związanego ze Związkiem Powiatów Polskich.

§ 3. 1. statutu NIST: Instytut realizuje zadania na rzecz harmonijnego rozwoju samorządu terytorialnego i podnoszenia standardów jego działania, a także zadania związane z prowadzeniem badań i analiz w zakresie funkcjonowania samorządu terytorialnego.

Jak może podnosić standardy Instytut na czele którego stanęła osoba znana z ich obniżania? Jako prezydent Zgierza, Wieczorek odznaczała się wyjątkową podłością wobec podwładnych, lekceważeniem prawa i niegospodarnością.

nikt - 2016-01-29 12:46:33

A to dobre ! To dopiero się wszyscy zdziwią w tym Instytucie ! Proszki na uspokojenie czas kupować !

joker - 2016-01-29 12:49:34

katon napisał:

Iwona Wieczorek dyrektorem NIST

Była prezydent Zgierza Iwona Wieczorek została nowym dyrektorem Narodowego Instytutu Samorządu Terytorialnego. Zastąpiła na stanowisku Marka Wójcika, byłego wiceministra administracji i cyfryzacji, od lat związanego ze Związkiem Powiatów Polskich.

§ 3. 1. statutu NIST: Instytut realizuje zadania na rzecz harmonijnego rozwoju samorządu terytorialnego i podnoszenia standardów jego działania, a także zadania związane z prowadzeniem badań i analiz w zakresie funkcjonowania samorządu terytorialnego.

Jak może podnosić standardy Instytut na czele którego stanęła osoba znana z ich obniżania? Jako prezydent Zgierza, Wieczorek odznaczała się wyjątkową podłością wobec podwładnych, lekceważeniem prawa i niegospodarnością.

A ja się pytam czy obecny prezydent nie lekceważy prawa i nie jest niegospodarny ? Przyganiał kocioł garnkowi a sam smoli !!!

katon - 2016-01-29 13:58:14

A ja się pytam czy obecny prezydent nie lekceważy prawa i nie jest niegospodarny ? Przyganiał kocioł garnkowi a sam smoli !!!
Odpowiedź godna Wieczorkowej, w stylu "a w Ameryce bija murzynów". Zero odpowiedzialności.

tadzio - 2016-01-29 14:00:06

Rozwaliła Zgierz,teraz kolej na INSTYTUT?

abc - 2016-01-29 14:16:46

tadzio napisał:

Rozwaliła Zgierz,teraz kolej na INSTYTUT?

A teraz niby Zgierz nie jest rozwalany przez obecne kierownictwo UMZ, które zdaniem mieszkańców Zgierza zrobiło sobie z miasta prywatny folwark? Nie ma co się dziwić, że była Prezydent szukała pracy, obecny Prezydent również będzie szukał pracy po zakończeniu swojej kadencji, bo raczej mieszkańcy Zgierza drugi raz nie nabiorą się na przystojnego i młodego prawnika Staniszewskiego i go nie wybiorą ponownie na urząd PMZ.

katon - 2016-01-29 14:20:09

Nie ma co się dziwić, że była Prezydent szukała pracy

Przecież rozpowiadała, że wróciła na UŁ. To i tam, też ją wyrzucili?

Radek - 2016-01-29 18:39:22

Z awansem Paździochowej to jest tak jak z całą pisowską ideologią gdzie słowa znaczą co innego niż jest to powszechnie przyjęte. Jeśli mówią, że coś jest prawe o sprawiedliwe to najczęściej ani jedno ani jedno ani drugie. Kiedy mówią o uczciwości to najczęściej oznacza nieuczciwość. Religijność  to chodzenie do kościoła i na procesje bez respektowania wynikających z tego zasad. Dobro publiczne jest utożsamiane z własnym. Jeśli tak się pojmuje sprawy to można wierzyć, że Paździochowa podniesie standardy działania samorządu.

joker - 2016-01-29 22:19:08

katon napisał:

A ja się pytam czy obecny prezydent nie lekceważy prawa i nie jest niegospodarny ? Przyganiał kocioł garnkowi a sam smoli !!!
Odpowiedź godna Wieczorkowej, w stylu "a w Ameryce bija murzynów". Zero odpowiedzialności.

W Ameryce nadal biją Murzynów takie sytuacje też mają miejsce. Nie wiem czy odpowiedź godna jest Wieczorkowej , ale wiem na pewno , że obecny prezydent w swoich działaniach nie okazuje poszanowania prawa ani gospodarności.  Niestety poszanowanie prawa ma gdzieś , a jeśli chodzi o niegospodarność ..... no to faktycznie może źle to zostało ujęte ! Faktycznie jest bardzo dobrym gospodarzem dla swoich wyznawców z kręgów PIS !

xxx - 2016-01-30 07:41:01

katon napisał:

Nie ma co się dziwić, że była Prezydent szukała pracy

Przecież rozpowiadała, że wróciła na UŁ. To i tam, też ją wyrzucili?

Skąd taka pewnośc a może zazdrośc.Każdy pracuje tam gdzie chce.Inwestycja w siebie jest najlepszą inwestycją, która procentuje.
Dziwne, ze nie ma analizy przez przedmówcę odnośnie zatrudniania w Zgierzu , to dopiero kpina,Sami fachowcy...

Maurycy - 2016-01-30 08:26:11

Bardzo dobrze, że Wieczorkowa będzie daleko od Zgierza.
Obecne rządzące pasożyty z Kęblin, Szczukwina i Sokolnik w zupełności wystarczą.
Poza tym niech inni poznają talenty doktor od pałeczek perkusyjnych w dziedzinie polityki kadrowej.

Zocha - 2016-01-30 14:22:18

Iwona Wieczorek nowym dyrektorem Narodowego Instytutu Samorządu Terytorialnego

Nowym dyrektorem Narodowego Instytutu Samorządu Terytorialnego jest Iwona Wieczorek, prezydent Zgierza w latach 2010-2014.

Iwona Wieczorek na stanowisku dyrektora instytutu zastąpiła Marka Wójcika, byłego wiceministra administracji i cyfryzacji, od lat związanego ze Związkiem Powiatów Polskich.

....

W 2004 roku nie dostała się z listy Prawa i Sprawiedliwości do ław Parlamentu Europejskiego. W 2006 roku jako bezpartyjna wystartowała w wyborach na prezydenta Zgierza, zajęła 3. miejsce spośród 12 kandydatów. Prezydentem tego miasta została w 2010 roku, już jako kandydatka Polskiego Stronnictwa Ludowego. W drugiej turze wyborów samorządowych pokonała ubiegającego się o reelekcję Jerzego Sokoła. 21 marca 2014 zawiesiła swoje członkostwo w PSL, a dziesięć dni później usunięto ją z partii. W ostatnich wyborach samorządowych w 2014 bez powodzenia ubiegała się o reelekcję, przegrywając w drugiej turze z Przemysławem Staniszewskim.

http://www.portalsamorzadowy.pl/polityk … 77070.html

abc - 2016-01-31 00:14:01

Maurycy napisał:

Bardzo dobrze, że Wieczorkowa będzie daleko od Zgierza.

Instytut ma siedzibę w Łodzi, więc nie tak daleko od Zgierza będzie pracować I.Wieczorek.

???!!! - 2016-01-31 20:20:31

Ciekawe czy Iwonka sciągnie do Instytutu Tomasza Antenkę?

!!??!! - 2016-02-01 09:28:26

Ciekawe kogo w ogóle ściągnie do Instytutu Iwonka ? Można się zakładać , że Ewę K. Musi przecież kimś zarządzać  !!!

oko - 2016-02-01 11:58:46

Ciekawość na poziomie kogo ściągnie Iwonka do NIST jest nie istotne, to jej sprawa. Zazdrośnicy niech myślą. Istotne jest moim skromnym zdaniem to, czym kierowano się przy obsadzaniu funkcji dyrektora tego instytutu.

abc - 2016-02-01 12:10:11

oko napisał:

Ciekawość na poziomie kogo ściągnie Iwonka do NIST jest nie istotne, to jej sprawa. Zazdrośnicy niech myślą. Istotne jest moim skromnym zdaniem to, czym kierowano się przy obsadzaniu funkcji dyrektora tego instytutu.

Przy wyborze I.Wieczorek na Dyrektora NIST kierowano się pewnie jej doświadczeniem. Jest samorządowcem, ukończyła studia na Wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym Uniwersytetu Łódzkiego (kierunek Organizacja i Zarządzanie), a w 1999 uzyskała stopień doktora nauk ekonomicznych. Związana też z Katedrą Pracy i Polityki Społecznej na Wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym UŁ. Została też adiunktem w Wyższej Szkole Ekonomiczno-Humanistycznej w Skierniewicach. Nie bez znaczenia pewnie było jej poparcie Grzegorza Schreibera (PiS) na Posła RP, który jest jednym z najbliższych współpracowników Jarosława Kaczyńskiego.

katon - 2016-02-01 12:23:30

a w 1999 uzyskała stopień doktora nauk ekonomicznych

A o czym to napisała prace doktorską?

oko - 2016-02-01 13:43:14

Pracę doktorską podobno napisała coś o pałeczkach perkusyjnych i o rynku muzycznym Francji. Jednak to osobiste poparcie posła Schreibera miało największe znaczenie i chyba jedyne, które się liczyło. Partia Pis jest to typowa partia wodzowska, która nagradza swoich zwolenników i wiernych wyznawców. Podobny awans nie mający cokolwiek wspólnego z przygotowaniem merytorycznym  wiedzą, wykształceniem zdarzył się rok temu w Zgierzu. Robert Chocholski jest tego koronnym przykładem - poparł w wyborach Staniszewskiego, a w nagrodę został sekretarzem miasta.

katon - 2016-02-01 13:51:09

A co na to poseł sieradzki M. Matuszewski, który Wieczorkowej nie darzy sympatią? Czyżby jego opinia o kandydatce na stołek dyrektorski nie miała znaczenia? Pewnie nikt go nawet o zgodę nie pytał. Zbyt marna to postać.

oko - 2016-02-01 14:17:49

Osoba posła sieradzkiego nie liczy się i tyle! Toż to marność nad marnościami !

misio - 2016-02-01 23:02:26

oko napisał:

Pracę doktorską podobno napisała coś o pałeczkach perkusyjnych i o rynku muzycznym Francji. Jednak to osobiste poparcie posła Schreibera miało największe znaczenie i chyba jedyne, które się liczyło. Partia Pis jest to typowa partia wodzowska, która nagradza swoich zwolenników i wiernych wyznawców. Podobny awans nie mający cokolwiek wspólnego z przygotowaniem merytorycznym  wiedzą, wykształceniem zdarzył się rok temu w Zgierzu. Robert Chocholski jest tego koronnym przykładem - poparł w wyborach Staniszewskiego, a w nagrodę został sekretarzem miasta.

Awans Wieczorkowej w Zgierzu co niektórym utarł nosa.Zazdośc i zawiśc widoczna na każdym kroku.Zgadzam się, z przedmówcą ,że w Zgierzu nie tylko Chocholski dostał intratną posadkę w Urzędzie  za wcale nie małą kasę.

oko - 2016-02-02 08:21:54

misio napisał:

oko napisał:

Pracę doktorską podobno napisała coś o pałeczkach perkusyjnych i o rynku muzycznym Francji. Jednak to osobiste poparcie posła Schreibera miało największe znaczenie i chyba jedyne, które się liczyło. Partia Pis jest to typowa partia wodzowska, która nagradza swoich zwolenników i wiernych wyznawców. Podobny awans nie mający cokolwiek wspólnego z przygotowaniem merytorycznym  wiedzą, wykształceniem zdarzył się rok temu w Zgierzu. Robert Chocholski jest tego koronnym przykładem - poparł w wyborach Staniszewskiego, a w nagrodę został sekretarzem miasta.

Awans Wieczorkowej w Zgierzu co niektórym utarł nosa.Zazdośc i zawiśc widoczna na każdym kroku.Zgadzam się, z przedmówcą ,że w Zgierzu nie tylko Chocholski dostał intratną posadkę w Urzędzie  za wcale nie małą kasę.

misio ma rację takich zapłat za poparcie Staniszewskiego jest więcej dajmy na to super synekura dla Sokoła w TBS-sie. Ten miś Puchatek o małym rozumku zrobi wszystkim wszystko dla kasy!

Monicca - 2016-02-02 09:12:30

Działania Iwony Wieczorek w Instytucje maja przybliżyć jak nie powinno się dziać w samorządzie.
Kolesiostwo i nepotyzm przy zatrudnianiu za jej kadencji są przykładem tego co nie powinno mieć miejsca.

panda - 2016-02-02 13:20:50

Po powierzeniu funkcji dyrektora Narodowego Instytutu Samorządu Terytorialnego Iwonie Wieczorek żółć zalała rudo-łysego.
Rozstał się z PiS, nie wykazał skruchy i nie otrzymał żadnej funkcji.
Ma czego żałować.
Może podobnie jak w Bratoszewicach mógłby testować personel na biurku?

abc - 2016-02-02 13:40:16

katon napisał:

A co na to poseł sieradzki M. Matuszewski, który Wieczorkowej nie darzy sympatią? Czyżby jego opinia o kandydatce na stołek dyrektorski nie miała znaczenia? Pewnie nikt go nawet o zgodę nie pytał. Zbyt marna to postać.

Zapewne nikt o takową zgodę posła Matuszewskiego nie pytał, gdyż w hierarchii u prezesa Kaczyńskiego poseł Schreiber zdecydowanie wyżej stoi od posła ze Zgierza.

Lena - 2016-02-02 17:40:19

W Instytucje mają podobno zostać zatrudnione przez nową dyrektor "przyjaciółki" za Zgierza, które są kolejnymi przykładami dla jakiego typu osób nie powinno być miejsca w samorządzie.
Ciekawe czy te informacje się potwierdzą?
Jeśli Iwona O-N (były naczelnik zgierskiej oświaty) i była dyrektor gimnazjum Anna T. znajdą tam zatrudnienie, to czekam na opracowania dotyczące zmian w oświacie.

joker - 2016-02-02 20:44:15

Lena napisał:

W Instytucje mają podobno zostać zatrudnione przez nową dyrektor "przyjaciółki" za Zgierza, które są kolejnymi przykładami dla jakiego typu osób nie powinno być miejsca w samorządzie.
Ciekawe czy te informacje się potwierdzą?
Jeśli Iwona O-N (były naczelnik zgierskiej oświaty) i była dyrektor gimnazjum Anna T. znajdą tam zatrudnienie, to czekam na opracowania dotyczące zmian w oświacie.

Jedno jest pewne przykładem osób dla których b e z w z g l ę d n i e nie powinno być miejsca w samorządzie są : Staniszewski , Bączak, Chocholski , Sokół , Gajda i jeszcze kilku by się znalazło ! Całe to towarzystwo wspięło się na szczyty nepotyzmu i głupoty. Tym osobnikom NIKT nie jest w stanie w tych działaniach dorównać !

misio - 2016-02-02 23:03:40

joker napisał:

Lena napisał:

W Instytucje mają podobno zostać zatrudnione przez nową dyrektor "przyjaciółki" za Zgierza, które są kolejnymi przykładami dla jakiego typu osób nie powinno być miejsca w samorządzie.
Ciekawe czy te informacje się potwierdzą?
Jeśli Iwona O-N (były naczelnik zgierskiej oświaty) i była dyrektor gimnazjum Anna T. znajdą tam zatrudnienie, to czekam na opracowania dotyczące zmian w oświacie.

Jedno jest pewne przykładem osób dla których b e z w z g l ę d n i e nie powinno być miejsca w samorządzie są : Staniszewski , Bączak, Chocholski , Sokół , Gajda i jeszcze kilku by się znalazło ! Całe to towarzystwo wspięło się na szczyty nepotyzmu i głupoty. Tym osobnikom NIKT nie jest w stanie w tych działaniach dorównać !

Brawo joker.Nic dodac nic ując.W/w zarządzający Miastem to totalna pomyłka i kpina.Wyborcy mieli klapki na oczach....

Adela - 2016-02-03 01:26:26

Joker trafnie wymienił listę osób które winny być odsunięte od wpływu na sprawy miasta.
Wszyscy wymienieni, to współpracownicy  Iwony Wieczorek, którzy ją zdradzili.

Lena - 2016-02-03 06:13:47

Dyrektor Wieczorek mogłaby zabrać do siebie rufo-łysego, bo to największy szkodnik.
Polityka kadrowa PiS pozwoliłaby na znalezienie dla niego etatu konserwatora powierzchni poziomych.

abc - 2016-02-03 10:55:22

Lena napisał:

Dyrektor Wieczorek mogłaby zabrać do siebie rufo-łysego, bo to największy szkodnik.
Polityka kadrowa PiS pozwoliłaby na znalezienie dla niego etatu konserwatora powierzchni poziomych.

Przecież oni się nie lubią.

katon - 2016-02-03 12:13:35

Czy w ogóle jest ktoś, kto darzyłby Iwonkę sympatią? Przecież to babsko można tylko nienawidzić!

bizon - 2016-02-04 09:11:39

Nie zgodzę się z przedmówcą, że nikt nie darzy Iwony Wieczorek sympatią.
A Tomasz antenka?

katon - 2016-02-04 09:31:09

Tomasz antenka był zmuszany do darzenia... hi

bizon - 2016-02-04 09:33:42

Katonie sugerujesz, że Tomasz był brany silą?

katon - 2016-02-04 10:58:46

Z takim babskiem? No raczej...

paprotka - 2016-02-04 13:27:24

A któż, to taki ten Tomasz antenka?
Nigdy o nim nie słyszałam.

Bim Bom - 2016-02-06 13:01:22

Tomasz antenka, to monter anten satelitarnych, którego Iwona Wieczorek zrobiła naczelnikiem w UMZ.
Ciekawe czy podobne awanse będą miały miejsce w Narodowym Instytucie Samorządu Terytorialnego?

Anetaezg - 2016-02-06 13:09:04

Zazdrościcie, że została doceniona fachowość doktor Iwony Wieczorek.
Bączak, Staniszewski i Gajda mogliby się wiele od niej nauczyć, jednak tylko knuli intrygi.
Jak wyglądają obecne rządy miastem lepiej nie komentować, bo szkoda słów.
W kampanii wyborczej wylewali pomyje na Panią Prezydent Wieczorek i obiecywali "cuda wianki" i mieszkańcy się na to nabrali ale teraz już przejrzeli na oczy.

xxx - 2016-02-06 15:54:14

Anetaezg napisał:

Zazdrościcie, że została doceniona fachowość doktor Iwony Wieczorek.
Bączak, Staniszewski i Gajda mogliby się wiele od niej nauczyć, jednak tylko knuli intrygi.
Jak wyglądają obecne rządy miastem lepiej nie komentować, bo szkoda słów.
W kampanii wyborczej wylewali pomyje na Panią Prezydent Wieczorek i obiecywali "cuda wianki" i mieszkańcy się na to nabrali ale teraz już przejrzeli na oczy.

Zgadzam się z trym co piszesz.Co sobą reprezentują nasi zarzadzający:Gajda -filologia rosyjska,Staniszewski - mgr prawa/a gdzie aplikacja radcowska i swoja kancelaria/Baczak nie wiem do końca /ale żaden wyuczony/ radni/z wyjątkami/też mało wyedukowani, trzymający się władzy jak rzep psiego ogona/.Odnośnie aparycji też mozna mie wiele zastrzeżeń /.
Ponadto zero kompetencji w wydawaniu pieniędzy np.zgierskie walentynki/bez sensu/,toaleta w parku miejskim święto Zgierza/kaprys p.Gajdy/ .Upokarzanie mieszkańców poprzez powyżki śmieci,ceny biletów komunikacji miejskiej i inne a także zwiększenie zatrudnienia ludzi mało kompetentych budzi duże emocje/oczywiście negatywne/.Samowolka na całej linii.Dla mnie obecny prezydent odpada w przedbiegach ze swoją poprzedniczką Prezydent Wieczorek.Jej awans utarł nosa co niektórym.Pokazał ,że nie musi kurczowo trzyma sie Miasta została doceniona i zauważona na wyższym szczeblu.Brawo!!!

piskacz - 2016-02-07 06:33:40

Zazdrość ze strony Młynarza (rudo-łysego) emanuje na Facebooku.
Radosław G. nie może przeboleć, że opuścił PiS i nie znalazła się dla niego żadna synekura godna jego wybujałego EGO.

http://www.zgierz.pun.pl/_fora/zgierz/gallery/221_1454823023.jpg

joker - 2016-02-07 12:41:36

Faktycznie zazdrość Pana Przewodniczącego jest widoczna w dokonywanych wpisach !!! Ale najbardziej widoczne jest zupełnie coś innego . To żenujące , że osoba publiczna -  Przewodniczący RMZ , dyrektor ds. marketingu ( czy czegokolwiek tam) w Spółce Miejskiej Wod Kan zajmuje się taką działalnością jak dokonywanie wpisów na portalach społecznościowych i w sposób arogancki, złośliwy i prostacki komentuje zachowania tak radnych opozycyjnych , jak również przeciwników politycznych ( choć jeszcze niedawno koalicjantów ) . No ale jedno jest pewne jaki prezydent , taki przewodniczący i taka władza !

stoper - 2016-02-07 19:11:59

Po osobie pokroju Radosława G trudno się spodziewać taktu i wyczucia.
Wartości, które prezentuje we wpisach wyniósł z domu rodzinnego.
Studia na filologii rosyjskiej i praktyki w ZSRR dodatkowo spotęgowały negatywne cechy.
Pomyśleć, ze taka osoba była rzecznikiem prasowym przedstawiciela rządu -  Wojewody Łódzkiego.
Jak prezentując taki język, konfrontacji i szyderstwa można reprezentować Państwo Polskie w terenie?
Usprawiedliwieniem nie może być wychowanie w żołdackiej rodzinie.
Nawet w PRL oficerowie reprezentowali jakiś poziom kultury.

jajco - 2016-02-07 19:57:18

Ten wychowany w żołdackim domu, używający języka konfrontacji i szyderstwa reprezentant Państwa Polskiego w terenie, jest od kilku kadencji wybierany przez mieszkańców Zgierza jako radny do rady miasta i sejmiku. Wyborcom zgierskim nie przeszkadza pochodzenie i wartości, które reprezentuje ów osobnik. Widocznie sami podzielają te wartości, a pochodzenie tylko przysparza mu sympatii. Hipokryzja - katolik i cynik - nie zraża zgierzan, bo Zgierz to dziwaczne miasto. Tu ludzie głosują na PiS.

oko - 2016-02-07 20:15:16

Zgierski wyborca jest dziwny, to prawda. Moim zdaniem to dziwactwo wynika ze znakomitej manipulacji i socjotechniki takich osobników typu  Rudo-łysy. Zgierzanie dają się nabrać nie tylko takim typkom. Już raz kupili kota w worku ( nikt go nie widział w czasie kampanii) Maślińskiego. Później dali się nabrać na harcerza Jureczka następnie uwierzyli kolejnej kosmitce Iwonce niby lekarce. Teraz uwierzyli w prawnika, który jest zgierzaninem na czas wyborów oczywiście! To naprawdę nie ma co się dziwić, że takie indywiduum jak rudo-łysy pojawia się w życiu politycznym Zgierza.

stoper - 2016-02-11 10:01:37

Doktor Wieczorek da się poznać w kolejnym miejscu.
Jej wrodzone cechy charakteru spowodują spalenie kolejnego miejsca.
No cóż kobieta lubi postawić na swoim nawet gdy nie ma racji.

pyton - 2016-02-14 15:33:35

Na szczęście zdania stawiane przed Narodowym Instytutem Samorządu Terytorialnego są konkretnie określone i jego nowa dyrektor nie będzie miała szerszych możliwości "uprawiać" polityki kadrowej.

Alfred - 2016-03-06 18:12:23

Pod kierownictwem Iwony Wieczorek Narodowy Instytut Samorządu Terytorialnego prężnie działa.
Efekty tej działalności najlepiej widać na stronie internetowej, która świeci pustkami

http://www.zgierz.pun.pl/_fora/zgierz/gallery/244_1457284177.jpg

krecik - 2016-03-07 05:38:57

Puste strony ilustrujące prace i dokonania u Wieczorkowej, to norma.
Najwyraźniej nie ma dokonań na nowym stanowisku, a praca jest fikcją darowaną za wsparcie PiS w ostatnich wyborach.

katon - 2016-03-07 08:13:57

Nie namawiajcie Wieczorkowej do pisania czegokolwiek, bo znowu napisze o swojej chorobie.

alutka - 2016-03-08 17:30:55

katon napisał:

Nie namawiajcie Wieczorkowej do pisania czegokolwiek, bo znowu napisze o swojej chorobie.

....i pokaże na facebooku cierpiące zdjęcia spod kroplówki, z łóżka, itp............ale to już chyba bliżej kolejnych wyborów, żeby wzbudzić litość wyborców.

stoper - 2016-03-09 09:17:29

Iwonę Wieczorek otacza pustka.
Nie potrafi współpracować, zawsze próbuje narzucić swoje zdanie.
Co najgorsze otaczała się niekompetentnymi współpracownikami oraz koalicjantami z PiS, którzy wystawili ją do wiatru.

katon - 2018-12-02 16:14:44

stoper napisał:

Iwonę Wieczorek otacza pustka.
Nie potrafi współpracować, zawsze próbuje narzucić swoje zdanie.
Co najgorsze otaczała się niekompetentnymi współpracownikami oraz koalicjantami z PiS, którzy wystawili ją do wiatru.

Za to zna się z nowym Marszałkiem Województwa Łódzkiego Grzegorzem Schreiberem, więc o swoją przyszłość może być spokojna. Tymczasem jest Dyrektorem Narodowego Samorządu Terytorialnego w Łodzi.

PO - 2019-03-31 09:21:08

Szpital Wojewódzki w Zgierzu jako pierwszy w Polsce podpisał porozumienie o współpracy z Narodowym Instytutem Samorządu Terytorialnego. Dokumenty podpisały Dyrektor Instytutu - Iwona Wieczorek i Dyrektor zgierskiego Szpitala - Agnieszka Jóźwik. W ramach porozumienia będą organizowane szkolenia, konferencje i seminaria z zakresu ochrony zdrowia i szeroko rozumianej profilaktyki zdrowotnej.

www.branchclosed.pun.pl www.energia10na11prz.pun.pl www.zajebiolo.pun.pl www.happyharvest.pun.pl www.shaman-king-forever.pun.pl